קוראים לי דורין אטיאס, אני בת 41, גרושה פעמיים מאותו גבר. יש לי שני ילדים שאני מאוד אוהבת והם מאוד תובעניים. גדלתי והתחנכתי בקרית ים הקטנה והרחוקה, וכשהייתי קטנה שאלו אותי מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה, ואני תמיד אמרתי קופאית. כשהיינו נפגשים עם כל בני הדודים בימי שבת, זה התפקיד שתמיד היו נותנים לי במשחק, כי הייתי נודניקית, אז היו מושיבים אותי בצד והיו נותנים לי להיות קופאית, ואני נורא נהניתי. גם הייתי טובה בזה, וגם הייתי בטוחה שזה העולם האמיתי.

 

עוד באון לייף:

 

?מבחינתי, אני כל הזמן רותחת?

לימים שגדלתי ונהייתי דורין אטיאס המותג, הייתי כבר אחרי כמה שנים בפינה של גיא פינס והתחילו לשאול אותי: ?מה הלאה?, מה הדבר הבא?, את לא רוצה להכות על הברזל כל עוד הוא חם?". לא כל כך הבנתי את השאלות האלה, והאמת שהן גם הלחיצו אותי. הברזל באמת חם? אני חייבת להכות עליו? אבל מצד שני, מבחינתי, אני כל הזמן רותחת. הברזל שלי לעולם לא יכול להצטנן, כי לכל תקופה יש את הטמפרטורה שלה.

 

"יש לי חנות שאני אוהבת ומותג שאני הרוסה עליו". דורין אטיאס (צילום: בני גמזו לטובה)

 

השאלה עשתה את שלה והתחילה לנקר בי. מצד אחד היא הכניסה בי המון כח של יזמות, ואני נורא רוצה להצליח בזכות עצמי, ומצד שני אני באה מבית מזרחי, בית שעדיף להיות בו שכירים ולא עצמאיים ועדיף לגדל את הילדים. היה לי מין רצון כזה, מתוך הבית, רצון שורשי, לעשות דברים אחרים ולהיות עצמאית ולא שכירה. זה דבר שהיה לי נורא ברור שיקרה לי בחיים. אני הייתי שכירה פעם אחת כשהייתי מלצרית, ואז הוא פיטר אותי, כי הלקוחה שאלה אם יש מושט,  ואמרתי: "לא, יש רק אמנון" - ולמי שלא יודע, מושט ואמנון זה אותו דג.

 

יש לי חנות שאני מאוהבת בה ומותג שאני הרוסה עליו. אני מתה על מה שאני עושה, היזמות שלי מגיעה מהמקום הכי אינטואיטיבי והכי מלא באהבה. אני רק מזהה את מה אני אוהבת וישר עושה את זה. אני לא עושה אקסלים, אין לי תכניות עסקיות, אני לא שם. אבל אם כולנו קמות עם ההבנה של היהלום שנמצא בתוך הנשמה שלנו, כולנו יכולות להצליח וגם לעשות מזה מלא כסף

 

צפו בנאום המלא של דורין אטיאס מתוך ועידת אינטרנט ומובייל של און לייף: