למרות שמיתוג של אזורים עירוניים על ידי נתינת שמות מתוחכמים לרובעים פופולריים, מצליח ברחבי ערים מרכזיות בעולם, בלונדון הדבר לא הצליח עד כה. בכתבה שהתפרסמה באתר דה מרקר נכתב כי כמה מיזמי הנדל"ן בלונדון החליטו להקים כמה שכונות מומצאות חדשות ואם זה יצליח להם, לונדון עשויה להיות ממותגת מחדש.

 

 

 

לקריאת הפוסט לחצו מושיק טיסונה

 

משה טיסונה, יזם ואיש עסקים.

עוסק באפיון מערכות, אינטרנט מסחרי, מסחר במניות ובמט"ח והשקעות נדל"ן באירופה.

צרו קשר עם מושיק טיסונה:

IDI, רח' הסדנאות 8, הרצליה

טל: 03-7558302