מומלץ  לבחור בממשק לבניית דפי נחיתה שיהיה ידידותי עם כל פיצ'רים והכלים שיהיו נוחים לבנייה. לאחר מכן תוכלו להיעזר בכמה טיפים ששווה לקרוא עוד לפני שאתם מתחילים לבנות את דף הנחיתה.

 

1. השתמשו בכותרת ובתתי הכותרות כדי להבהיר את הערך שהלקוח יקבל

הכותרת של דף הנחיתה היא הדבר הראשון שתופס את העין. לפיכך עצבו אותה בצורה בולטת, והסבירו בה בצורה ברורה, תמציתית ומשכנעת מהו הערך שהלקוח יקבל מהמוצר/שירות שלכם. השתמשו בתת-הכותרת (או תתי-הכותרות) כדי לתת הסברים מעט יותר מפורטים על הערך.

 

לדוגמא:

חוברת מתכונים טבעוניים במתנה

למדו כיצד להכין תבשילים, כריכים, סלטים וקינוחים טבעוניים בקלות!

 

2. שמרו על עיצוב נקי, מאורגן ומינימליסטי

עסקים רבים בטוחים שהם חייבים להעמיס על דף הנחיתה כמה שיותר אינפורמציה ולהשתמש בו בכל סוגי הגרפיקות, הצבעים והאפקטים האפשריים. זו טעות - בדרך כלל העמסת יתר על דף הנחיתה גורמת לגולשים להירתע ממנו. מומלץ לשמור על העיקרון "פחות זה יותר" ולהכניס לדף הנחיתה רק את מה שחיוני, להשתמש בפונט-שניים גג, לשמור על סדר בעימוד הכותרות והפסקאות, ולהשתמש בצבע בחוכמה, בצורה שתמשוך את העין. מקמו את הכותרות במקום מרכזי, וכך גם את הקריאות לפעולה ואת הכפתור עליו אתם רוצים שהגולש ילחץ.

 

 

 

 

3. השתמשו בטקטיקות ליצירת אמון

הגולש לא מכיר אתכם – למה שיבחר דווקא בעסק שלכם? כדי שזה יקרה אתם נדרשים לעורר בו אמון. נשמע מסובך לעשות את זה באמצעות דף נחיתה, אבל זה דווקא די פשוט. הקפידו לשלב בדף הנחיתה מסרים שבונים אמון, כמו עדויות של לקוחות, ציטוטים מהעיתונות, ביקורות חיוביות על העסק ועוד.

 

4. ודאו שמופיעה בדף הנחיתה קריאה ברורה לפעולה

הקריאה לפעולה היא המהות של דף הנחיתה. בסופו של דבר יצרתם אותו כדי שהגולשים יבצעו דרכו פעולה מסוימת – יירשמו לרשימת תפוצה, ירכשו את המוצר, יורידו איבוק, יבקרו באתר שלכם, יצרו עמכם קשר וכו'. לכן החליטו על הפעולה שאתם מעוניינים שהם יבצעו, רשמו אותה בתמציתיות ("צרו קשר", "להרשמה", "לרכישה", "צפו בסרטון", להורדה", "בקרו באתר") ומקמו אותה במיקום בולט. מומלץ לבחור עבור הקריאה לפעולה צבע ששונה מהצבע של שאר הטקסט כדי למשוך אליה את מבטו את הגולש.

 

5. כתבו בנקודות

השתמשו בבולטים (bullets) כדי להעביר בקצרה את המסרים שחשוב לכם להעביר על המוצר או השירות, כגון יתרונות או פיצ'רים ייחודיים. בעוד שבתוך פסקת טקסט הנקודות שחשובות לכם יכולות "ללכת לאיבוד", בבולטים הן מאד ברורות לעין.

 

6. השתמשו בתמונות

תמונה שווה יותר מאלף מילים. אם יש לכם תמונה מחמיאה של המוצר או כזו הממחישה את השירות - השתמשו בה. דאגו להשתמש רק בתמונות שהן באיכות מאד גבוהה, צבעוניות ויפות. בנוסף, ניתן להשתמש בתמונות שיכוונו את עיניו של הגולש אל הקריאה לפעולה – למשל, אדם או קבוצת אנשים שמסתכלים לעבר הקריאה לפעולה.