חברת התכשיטים העולמית ה.שטרן בחרה בדוגמנית הישראלית בר רפאלי להיות הפנים החדשות של המותג, בקמפיין קולקציית "הצעירות" של ה. שטרן, שנקרא "האוסף שלי" (My Collection).

 

זוהי הפעם השלישית שה.שטרן משיקה קולקציית תכשיטים המיועדים לצעירות (אך לא רק) ולדברי רוברטו שטרן, נשיא ה.שטרן העולמי הבחירה בבר רפאלי נעשתה כיוון ש"בר רפאלי מסמלת נשיות, רוח נעורים ושמחת חיים והיא הפרזנטורית המושלמת לככב בקמפיין".

 

בר רפאלי עולה לליגה של הגדולים

צלם: דיויד וילס

 

אין ספק שמדובר בעליית מדרגה משמעותית מכיוונה של רפאלי, שעושה בשנה האחרונה חיל למרות הספקולציות שנאמרו מאחורי גבה - לאחר הפרידה המתוקשרת מליאונרדו דיקפריו - שהיא מיצתה את עצמה ולא השתמשה בתבונה ביחסים ביניהם כקרש מקפצה לקידום הקריירה שלה.

 

רפאלי זכתה השנה בקמפיינים נחשקים, ביניהם החזרה למגזין הנחשב ספורטס אילוסטרייטד, הבושם של מותג העל אסקדה וגאפ העולמי, אחרי שבוססה בביצה ישראלית במשך זמן רב. 

 

בחתימה על הקמפיין, מצטרפת בר רפאלי לפרזנטוריות בעלות שם עולמי כמו קייטי הולמס, קייט מוס ואשלי ג'אד.

 

קייטי הולמס מפרסמת את ה. שטרן - אולי נזכה לראות את בר רפאלי עם אותם בגדים?