הרשתות שמרוויחות מהמיתון
אז מי אמר שממיתון כולם סובלים?! לפעמים מה שרע לאחד, מצוין לאחר. בזמן שנתוני האבטלה במגמת עלייה, הארנונה והחשמל יקרים יותר, ההכנסות ירדו ולא מעט רשתות אפנה נחבטות מהמיתון ונקלעות לקשיים או נסגרות, נדמה שברשתות הדיסקאונט העסקים כרגיל, ואפילו פורחים. אז מה רע בלרכוש לילד טרנינג ב-20 ש"ח או מכנס ג'ינס ב-57 ש"ח בלבד?! כמה מקומות בהם הייאוש נעשה יותר נוח ל...כיס.
לצעירות שאוהבות לרכוש בכמויות
על הרשת: רשת האופנה הדרומית DUTY MOTI שקנתה את פרסומה עם בחירתה של אביבית בר זוהר לפרנזטורית של החברה, ממתגת עצמה כרשת אפנה הפונה בעיקר לצעירות ומציעה פריטי אפנה במחירים שפויים, ואכן לא מעט מידות הן פטיט, בעיקר בחצאיות ובשמלות.
אבל בפריטי הלבוש העליונים:חולצות, סוודרים, קרדיגנים וז'קטים, גם נשים אמיתיות תמצאנה מבחר לא מייבש. לרשת 2 סניפים באילת, סניף שלישי באשקלון ורביעי באשדוד.
פינת הז'קטים
מה בקולקציה? קפצתי לביקור בסניף האשדודי בבוקרו של יום, ומצאתי את עצמי במקום הומה נשים. די הופתעתי מתנועת הקונות במקום, שאפילו משאירה את סניף M &H בעזריאלי באחד מבקרי אמצע השבוע, מאחור. כל לקוחה מצטיידת בסל פלסטיק אדום מחורר (אותם סלי שוק של פעם) ומתחילה להעמיס פריטים ומשם לתאי המדידה. העומס בתאים הזכיר לי את twentyfourseven בעזריאלי בשבוע הראשון שאחרי הפתיחה, נקרא לזה:עומס מתון, ולא מדובר בדמיון פרוע, בכל זאת, הרי מדובר בפריפריה. -:)
בפריטי הלבוש ליום-יום ובפריטי הבייסיק, תמצאו פריטים שאפשר לרוץ עליהם אף יותר מעונה אחת. המותג העממי, מקבל טאץ' יותר אריסטוקראטי בבגדי הערב ותוכלו למצוא שם למשל: ז'קט שחור עם רקמות זהב ושאר פיתוחים בהשראת טרנד הבארוק בשילוב מכנסיים עם הדפסים תואמים. בקולקציה העכשווית, יש גם לא מעט פריטי קטיפה לערב, ומי שבדי תחרה, שיפון וקטיפה מספקים לה את הריגוש הנחוץ, תמצא מבחר נאה מבדים אלו. גם בפינת הז'קטים, שווה להתעכב. יש לא מעט ז'קטים מצמר שהם גם מבוטנים בצבעים חלקים או עם טקסטורות, בגזרות קלאסיות ועוטפות, בעלות של כ-80 ש"ח. מחיר מצחיק למידי. גם כאן לא תתחמקו מחולצות ושמלות מעוטרות בניטים וגם מהדפסי גולגלות.
ואלו שלכבוד החורף הישראלי מתקשטות בפרווה, ימצאו את אותה תוספת 'מככבת' בלא מעט פריטי לבוש. רוב הבגדים מסודרים היטב במקומות ייעודים, ואין הרגשה של סופרמרקט של בגדים, יש שלושה גלגלים בהם תוכלו למצוא פריטים מדליקים ב-19.99 ש"ח. (מה יהיה עם האגורה המסכנה הזו?) ותגלו אותן בנקל, לפי התנועה הצפופה לידם. לכל מי שמכורה לשופינג ושקית עמוסה בפריטי אפנה גורמת לה להתרוממות הנפש, הקנייה שם שווה במיוחד.
מכל מקום, רציתם מחירים זולים?! קיבלתם!, אבל על זה 'תשלמו' גם בהמתנה בתור לקופה. לא מדובר בשעות, אבל צריך לגייס סבלנות.
http://www.facebook.com/DUTY.MOTI
חולצת פייטים צילום: דרור ורשבסקי
צילום: יחסי ציבור
צילום: יחסי ציבור
קנייה משפחתית אחת
על הרשת: שלא תגידו שלא ידעתם, ברשת 'תפוז' שפונה למשפחות על טפיהן, אל תחפשו חווית קנייה של שנדילירים נוצצים וקיטש, תאי מדידה מרווחים עם מראה ענקית גם בתא וגם ביציאה, פשוט תגיעו בשביל לק-נ-ו-ת ובזול, מה שאתם באמת צריכים ליום -יום, לילדים וגם לכם. ועם היד על הכיס, האם הצאצא שלכם צריך להגיע לקבלת שבת בגן לאה עם חולצת טומי הילפיגר?! הרשת המונה 9 סניפים נמצאת בפריסה ארצית מאילת ועד הגליל.
מה בקולקציה? תמצאו כאן הרבה בייסיק, בגדי ספורט, הנעלה והלבשה תחתונה. בסניף האשדודי בו הייתי, שווה להתעכב בפינת הסוודרים המכניסה הרבה צבע לעונה הקרירה. יש לא מעט סריגים בגוונים עזים, בשילובי חוטים דקים זהבהבים, לצד סוודרים בגוונים אחידים בכל צבעי הקשת ובעיקר גווני קמאל ובז'. גם לפינת הג'ינסים כדאי לסור, יש לא מעט ג'ינסים צבעוניים לנשים בגוונים כמו: בז', קאמל וכמובן כחול ובגזרות נוחות. גם לילדודס' יש כאן בייסיק ובעיקר טרנינגים ומעילים. רשת תפוז אינה מבודלת בפריטים שלה משאר רשתות הדיסקאונט והלקוח מגיע בעצם ל'מחסן אפנה'. ובכל זאת, השירות כאן יוצר את הבידול. בלא מעט רשתות דיסקאונט בהן ביקרתי בעיקר אלו המשתרעים על שטחים גדולים במיוחד באזור ראשון-לציון, השירות אינו נגיש ויש צורך בנדידה מקצה לקצה לצורך שאלה קטנטנה או הכוונה, או להמתין זמן רב עד שהאחראי על המחלקה יגיע. לא אחת, במקרים כאלה איבדתי את הסבלנות ויצאתי מהחנות. כאן, עם כניסתי למקום, מוכרת אדיבה ובאותה נשימה גם לא מציקה, הציעה עזרה והגישה סיוע כשנתבקשה. נדמה לי שתודעת השירות הגבוהה כאן, עושה את ההבדל בשוק הדיסקאונט האפנתי המרובה שחקנים, וזה לא פחות חשוב.
פוטר לבנים צילום: יחסי ציבור
נעלי סניקרס צילום: יחסי ציבור
חווית קנייה משודרגת
על הרשת: גם רשת הדיסקאונט 'ביג שופ' פונה לכל המשפחה וניתן למצוא במרבית שטחה פריטי אפנה, אבל גם מחלקה של מוצרי טקסטיל והום סטיילינג לבית, מוצרי תינוקות, צעצועים ואף מוצרי פארם. אבל, גם אם מוכרים כאן בגדי בייסיק ופריטיLOW COST להמונים, הרי כל ה'מסביב' משדרג את חווית הקנייה. נתחיל בכך שהסניף האשדודי של ביג-שופ רחוק מלהראות כמחסן אפנה מכוער ולא מושקע. החנות אסתטית וניכרת הקפדה על העיצוב, המידוף וסידור המקום, כחלק ממיתוג הרשת. אין לי ספק, שכך נוצרת החוויה הצרכנית הנכונה המעניק לנו גם חשק לגהץ ביתר קלות את כרטיס האשראי: קניית בגדים באיכות סבירה, במקום שלא מרגיש לנו כמו: שוק ובמחירים זולים. חוצמזה, יש שם מתחם ג'מבורי ביתי -גדול יחסית- המשמש כבייביסיטר מצוין שנועד למנוע מההורים הסחות דעת בגלל זאטוטים משועממים או בוכיים ולהמשיך להתמקד במטרת העל: קניות. ובל נשכח, שלא מעט רכישות נקטעות בעודן באיבן בגלל הקטנטנים שלא מגלים סבלנות יתרה לרכישותינו. ולפינאלה, מנוחה מהמדידות בבית הקפה של הרשת עם סנדויץ' טונה והפוך חלש.
צילום: ליאור קלדררו
צילום: ליאור קלדררו
מה בקולקציה? נתחיל ב'גברברים שבחבורה' שלא מקופחים כאן כלל מבחינת ההיצע והגיוון. יש כאן מבחר נאה של חולצות משובצות ומי שאוהב מראה אלגנטי יותר, ימצא גם לא מעט חולצות מבריקות. אבל דווקא הקולקציה הבייסיקית -ספורטיבית לגברים היא זו שהופכת את הנסיעה לאשדוד לשווה כמו: מכנסי טרנינג סקיני לגברים ועד מכנסיים עם תפרים חיצוניים. גם כאן החליטו שגברים לא צריכים להסתפק רק ב-50 גוונים של אפור, שחור וכחול, וגם צבעי פסטל יכולים להשתלב בבגדי גברים והתוצאה:לא רעה כלל. בקולקציית הנשים, 'הכל מכל' משמלות במראה רומנטי ועד ג'קטים דמויי עור, ובעיקר הרבה גווני ירוק וכחול, צריך להסתובב, לחפש ולמדוד. באשר לקולקציית הילדים, פרטי הלבוש אינם מוצגים כמקשה אחת על המדפים ויש כאן תת חלוקה נוספת לילדים מגילאי שנתיים ועד תשע, ולבני נוער 12-18. ואגב, אם יש לכם בנים ילדים- טינג'יריים, תמצאו במחלקת הנוער, ג'ינסים נהדרים בגוונים.
חולצת פולו גברים 20 ש"ח צילום: יחסי ציבור
שמלת סריג בגוון כחול רויאל
רשת TOP TEN
על הרשת: בעודי מתמקדת בזוג עגילים ארוך במיוחד העשוי מחוליות שרשרת דקיקות בגוון כסוף בחלק העליון ושחור בחלק התחתון, בסניף TOP TEN בדיזנגוף סנטר ומתפעלת מהמחיר הנמוך, מעדכנת המוכרת בקול את באי החנות, "בנות יש לכן, 50 אחוז הנחה על הפריט השני מאותה מחלקה". זוהי מהותה של TOP TEN רשת אביזרים זולה במיוחד שיש בה החל מתיקים וארנקים ועד תכשיטים ומשקפי שמש, במחירי רצפה. אגב, הרשת מכוונת לצעירות, אבל תמיד בביקורי 'על הדרך' בסניף זה, אני מוצאת גם נשים בוגרות יותר. בקיצור, כל מי שאין לה כל בעיה לרכוש פריטים עממיים והמוניים באיכות סבירה והיא מוכנה להתפשר בעניין הייחודיות, תמצא כאן מבחר עצום המקוטלג לפי צבעים והשראות. ושוב, מחירי הרצפה מעניקים למכורות לאקססוריז (ואני ביניהם) אפשרות לרכוש "ים של פריטים" להשלמת האאוטפיט.
צילום: אלון שפרנסקי
צילום: אלון שפרנסקי
על הקולקציה: המראה הגותי השולט העונה, הוא ההשראה המרכזית לאוסף אביזרי האפנה שמציעה TOP TEN, הרבה אביזרים ששולט בהם הגוון השחור, עם נגיעות של צבעי מתכת וצבע המטיט: גוון ברזלי שחור. את המוטיבים הרוקרים, תמצאו בשרשראות הניטים והעגילים, בתיקים ובחגורות משובצי הניטים. ולהשלמת ההופעה, תמצאו שם גם את גרביוני הרשת האלמותיים. אגב, אני משאירה את הניטים לבת הטיפש-עשרה של השכנים, שיש לה אמירת :"here i am", למרות שלא מעט נשים בוגרות, גם אוהבות להתהדר בהם. מנגד, עם 'פינת הירוקים', ה- Green light היה לי קליק מיידי. יש שם לא מעט שרשראות דומינטיטיות בגוון בארס (BRASS) זהב בגוון כהה יותר עם שיבוצי אבנים וחרוזים בצבע ירוק פסטלי וגם עגילים מדליקים בגוונים ירקרקים. הגוון הזה משתלב נהדר עם המלתחה השחורה שלי. אפרופו מלתחה שחורה, כבר שנים אני מבטיחה להיפרד מהצבע הזה, כי בכל פעם שאני פותחת את הארון נעשה לי 'שחור בעיניים'. ועדיין, אני כפייתית עם הצבע הזה, כי הוא מרזה, כי הוא מחמיא, כי הוא מתאים לי ועוד אלף סיבות. נקודה. בינתיים עד הגמילה, השרשרת החדשה שלי תפיח חיות ירקרקה -טורכיזית בגרדרובה השחורה שלי.
http://www.topten-fashion.com/
צילום: בריין הנדלר
צילום: בריין הנדלר





React to WordPress