בחן את עצמך: מהי הרשת החברתית שלך?
הטיפוס של דה מרקר קפה
הדבר הראשון שנכנס לפה שלו בבוקר הוא קפה.
הוא מודע לערך המוסף שמעניק הקפה לקידום שלו בגוגל.
הוא מולטי כישרוני - אמן, צלם, משורר, וגם סופר.
המשפט " כתבתי פוסט חדש" משדרג אותו מבחינתו, וממצב אותו בסקאלה של הקולטורה.
הוא רומנטיקן, אוהב להביט בכוכבים (אבל לא בהכרח לתת אותם לחברים).
הוא אוהב מסרים, שולח הודעות אישיות לכל חבר וחבר רק כדי להיות בטוח שאף אחד לא יפסח על הפוסט שלו.
הוא סובל מסכיזופרניה קלה - אוהב את עצמו בזהויות כפולות ובדויות, ולעיתים קרובות מדי יפתח 2 פרופילים במקביל.
הצבע החביב עליו הוא אדום, בעיקר כשמדובר בכוכבים. (תודה לאל שהקפה החדש ביטל את כוכב הרשע הזה).
הוא אוהב קפה הפוך, לאטה, אספרסו, קפוצ'ינו, ,שחור לא משנה איזה - העיקר שיהיה חזק עם 2 כפיות סוכר.
קפה דה מרקר הפך להיות חלק מאורח החיים של אנשים רבים, וגם אם נודדים למחוזות אחרים עדיין המכורים הנאמנים יגלו קשיים להפחית בצריכתו.
הטיפוס של פייסבוק
טיפוס אקטיבי ומוחצן, שנוטה להתרגש בקלות.
בעל נטייה להוציא מרץ רב: היישומים החדשים, האפליקציות, והתגובות לסטטוס מחייבות אותו להיות טיפוס שמעריץ מהירות, חידוש ומיומנות, עושה הכול תחת לחץ - ונהנה מכך.
מאמין בכריזמה האישית שלו ובכח לסחוף.
נהנה להיות הראשון, הטוב ביותר והיחיד.
בעל נטייה לוורקוהוליזם, וסובל מנדודי שינה ( זהירות - אירוע מוחי בדרך).
משתעמם בקלות ומהר ,יצירתי עם נטייה לקשקשנות מוגזמת.
אוהב לכתוב, זה בוער לו באצבעות, רגיש ודרמטי.
הטיפוס של טוויטר
אנרגטי ואקטיבי.
במגבלת 140 תווים לשורה, הרבה פעמים לא מצליח לסיים משימה עד הסוף.
לא יכול לסבול שיגרה, כל טוויט חייב להיות מעניין ושונה מקודמו.
פרנואיד שחי בהדחקה, וכל היום מחפש מי עוקב אחריו.
בעל נטייה להיות חם עליז וסימפטי.
עספור צייצן, אוהב להשאיר עקבות לשלשת, אבל בטוב טעם.
הטיפוס של לינקדאין
טיפוס פסיבי יותר.
הרגשות מופנמים, וקצב החיים איטי יחסית.
אדם ארצי המשרה ביטחון על סביבתו.
שמרני ואוהב שיגרה, מייחס חשיבות רבה לקשרים משפחתיים וחברתיים.
לא אוהב להיות נתון לאור הזרקורים, אינו פזיז, פועל מתוך זהירות.
חי בארץ אבל חולם על רילוקשיין, משקיע בנטוורקינג ובקשרי חוץ.
אין לו זמן מיותר לקשקשת ברשת. בעיניו זה בזבוז זמן,
מה שחשוב זה לחתור למטרה - להגיע לאיש הקשר המתאים בחברה .
הוא הטיפוס הבין לאומי, תנו לו לגור בטרמינל והוא מאושר.
הטור בלשון זכר אך מתייחס לזכר ונקבה כאחד
רוני פרידמן
המרכז הבינתחומי לאינטרנט
לימודי שווק ופרסום באינטרנט סדנאות והרצאות, מדיה חברתית בתוך הארגון
כל הזכויות שמורות לרוני פרידמן





React to WordPress