"האישה הישראלית תבזבז פחות על קניות בסופר, ואת הכסף תוציא על חולצה שווה וממותגת", אמרה לי ,בדרך אגב, בעלת בוטיק ידוע, המייבאת מותגי אפנה מחו"ל. ייתכן שאותה תחושת בטן מוצדקת וייתכן גם שלא. אבל אין זה משנה את העובדה כי מותגים הם חלק משמעותי מההווי שלנו, אנחנו מאמינים כי הם טובים יותר, איכותיים יותר ועבור "שם המותג" אנחנו גם מוכנים לשלם יותר.
קולקציה אביבית בשחור , צהוב ולבן
1) כפכפי הוויאנס, צילום- דיוויד קרופט, 2) S.WEAR גופייה לואיס – צילום טל טרי, 3) S.WEAR טייץ – צילום טל טרי, 4)מקגרגור – צילום יח"צ חול 5) נעליים מדגם SUPRA ב-Inside/out צילום- שי נייברג
ועוד משהו קטנטן, לא אחת אני נתקלת בהצגת נשים עם אהבה יוקדת לאפנה ולמותגים כ"שטחיות" וכ"קלולסיות". אמירה זו מעידה על חוסר הבנה, כמו גם חוסר הפנמה כי מותגים הם חלק בלתי נפרד מהעולם בו אנו חיים ומהתרבות שלנו. מעניין רק מדוע כל "קנייני הגאדג'טס" -אלו שמכורים לכל גאדג'ט חדש שיצא למדפים- לעולם לא ייתפסו כאלו החוטאים בקנייה חסרת אחריות וללא מחשבה עמוקה, או -חס וחלילה- יידבק בהם המונח "קלולסים"…חומר למחשבה -:)
קז'ואלי מוקפד
מי? המותג האמריקאי הוותיק McGregor "עשה עלייה" ופתח לאחרונה את חנות הדגל שלו בקניון עזריאלי.
מה? פריטים יוקרתיים המשדרים רוח קז'ואלית-ספורטיבית, אמריקאית. הקולקציה מחולקת ל- 5 קבוצות עיקריות: Sports wear לגברים ונשים, קבוצת Twenty one Collection לצעירים שבחבורה, קולקציית ילדים וקולקציית Distinction יוקרתית לגברים.
הפייבוריט שלי: קולקציית ה-Women's wear וההיצע המרשים של שמלות ליום-יום ברוח הפיפטיז עם טוויסט מודרני של המאה ה- 21. קליק מיידי נרשם עם אותן שמלות נשיות שיקיות עם פרינטים ועם פרחים מבדים רכים. שמלות שהן געגוע לטיול רומנטי של יד ביד לאורך חוף הים.
בקולקציה הנשית, יש גם לא מעט פריטי אפנה ספורטיבית, של מראה קז'ואלי יום -יומי. את עיני צדה גופייה מדליקה, שתשתלב נהדר עם חולצה מאוסף החולצות הדהויות בחנות ויחד עם כל ג'ינס יעניקו אאוטפיט נשי ונונשלנטי. בקיצור, לא תמצאו כאן טרנדים של ניטים וגולגלות, אלא קולקציה אפנתית ומושקעת הניצבת מעל הזמן.
ועוד נקודה חשובה: במרכז החנות תמצאו את קולקציית הילדים שמביאה עימה "העדפה מתקנת" לבנים שבחבורה. כאמא לשלושה זכרים, מדובר בחידוש מרענן, שכן בלא מעט רשתות אפנה לילדים בולטת הדיספרופורציה, בעוד שמדפי הבנות עמוסים ומגוונים, ההיצע לבנים (באופן יחסי) דל במיוחד.
הג'ינס הוא הפריט הבולט בקולקציה זו, ותמצאו שם גי'נסים עם שטיפות ייחודיות הקולעים לטעמם המזגזג של צאצאים בגיל הטרום-טינג'יריות.
מחירים: לנשים, חולצות T: 200-260 ?, חולצות מכופתרות:400-550 ?, חצאיות: 430-550 ?, ג'ינסים: 500-550 ?.
לילדים, חולצות T 120-170 ש"ח, חולצות מכופתרות: 300-350 ?, מכנסיים:330-400 ?.
צילום: יחסי ציבר חול
שמלת פסים למקגרגור צילום: יחסי ציבור חול
סניקרס של ג'סטין ביבר
מי? Inside/out -רשת יבוא לנעלים וסניקרס של מעצב האופנה רונן חן, איש התקשורת איל קיציס, מנהל האמנים רועי הולנדר ואיש העסקים אילן ג'רבי..
מה? Inside/out מאגדת בתוכה דגמי סניקרס ונעליים של מותגים בינלאומיים: המותג האמריקאי CREATIVE RECREATION מציג סניקרס משודרגות בזכות שילובים מעניינים שמקפיצים את המראה, למשל:סניקרס בצבעים מטאליים וניאונים, סניקרס בדפוסים מנומרים ועוד. מותג אמריקאי נוסף שנמצא בחנות הוא: SUPRA, הפונה בעיקר לפלח של צעירים וצעירות. דגמי הסניקרס של מותג זה מאופיינים בצבעוניות חזקה כמו:פוקסיה, אדום דם ועד שילובי חומרים מיוחדים כמו: רשתות ניילון ועוד.
המותגים הנוספים שתמצאו שם הם SNEAKY STEVE ו-JIM RICKEY משבדיה והמותג ההולנדי היוקרתי CRUYFF CLASSICS. הרכש החדש של הרשת הוא: המותג הקנדי NATIVE שילווה אותנו הקיץ; מדובר בנעליים מעוצבות מגומי, עמידות בפני מים ובפני ריחות בצבעים עליזים.
הפייבוריט שלי: המותג האמריקאי CREATIVE RECREATION כבש אותי, בעיקר בשל העיצובים הבוגרים יותר שלו, המספקים ריגוש אפנתי עדכני ליום-יום. אני מודה כי לאחר שהטרנד המנומר תפס אותי חזק, כבר לא יכולתי להישאר אדישה לנעלי הסניקרס המנומרים של CREATIVE RECREATION.
ועוד נקודה חשובה: בעצם שתיים. הראשונה, הנעלים אינן מהוות תחליף לנעלי ריצה או התעמלות, ותשומת הלב כאן מתמקדת יותר בשיק האפנתי. הנקודה הנוספת היא: הילת הכוכבים סביב המותגים הללו. ולהמחשה -:), כשחבורת בנות צועקת מבחוץ WOW , "אני חושבת שאני רואה את הנעליים של ג'סטין ביבר ומייד מתלווה לה מנגינת בייבי בייבי,בייבי", אני מבינה שלהיצע המגוון שבחנות יש גם ביקוש. ואגב, אם אתם מעדיפים "קרבה מותגית" לצאצאים של מנהיגי העולם החופשי מאשר לזמרי פופ, אגלה לכם שנעלי המותג הקנדי NATIVE חביבות במיוחד על סשה אובמה.
מחירים לדוגמא: NATIVE 230-250 ?, CREATIVE RECREATION גברים: 349-699 ?, נשים: 329-399 ?, SUPRA 330-650 ש"ח.
ניתן להשיג את הנעליים בקניון עזריאלי
נעליים מעוצבות מגומי של המותג הקנדי NATIVE
סניקרס מנומרים של CREATIVE RECREATION.
סניקרס- התוספת שתופסת
1) S.WEAR שמלת מקסי רודסטר – צילום טל טרי 2) נעליים מדגם Creative Recreation
ב Inside/out c-צילום:סטיב בלק, 3) שמלה בהדפסי פרחים למקגרגור צילום -mcgregor fashion group
4) נעליים מדגם Creative Recreation ב Inside/out c-צילום:סטיב בלק,
5) חצאית גינס דיילות למקגרגור, צילום יחסי ציבור חול 6) נעליים מדגםNATIVE
ב- Inside/out צילום יחסי ציבור
בייסיק איכותי
מי? רשת S.Wear המתמחה בביגוד קז'ואל והלבשה ספורטיבית, בבעלות חברת "שוקו ספורטוויר" יבואנית המותג היינס לישראל.
מה? S.Wear הפכה שם נרדף למותג המציע קולקציה איכותית בתחום בגדי הפנאי והספורט, כזו שפריטי הלבוש שלה הם: מבדי כותנה, מלייקרה באיכות גבוהה יותר ובכלל חומרי גלם איכותיים יותר. הדבר -כמובן- ניכר בפריטי הלבוש שהינם עמידים יותר.
גם בתחום החזיות, אפשר למצוא רק ברשת S.wear את מותג החזיות האמריקאי BALI שהוא שם נרדף לנוחות, לצד מותגי חזיות נוספים בלעדיים לרשת כמו: וונדרברה ופלייטקס.
הקיץ,S.Wear מחדשת בקולקציית ה"כחול" ומכניסה לפריטי הבייסיק שלה גם הדפסי פסים, הדפסי משבצות, כוכבים, נקודות, דפוסי חיות ועוד. הקולקציה הזו היא חגיגה איכותית לכל אלו שאוהבים ססגוניות ופריטים עליזים יותר.
הפייבוריט שלי: כבעלת פרונט צנוע, בכל קיץ אני מתחדשת בגופיות עם תוספת רפידות, שעושות יופי של עבודת מילוי -:) חוצמזה, לסידורי אחר הצהריים ולשעות הפנאי אני מאמצת את טייץ הכוכבים המדליק עם טוניקה שחורה מעל.
ועוד נקודה חשובה: בעצם שתיים. הראשונה, S.wear מציעה הקיץ 10 פריטי MUST HAVE במחיר נגיש לכל כיס במחירים שבין 44-108 ? לנשים גברים וילדים מקולקציית הקז'ואל והקולקציה המודפסת.
אין ספק שמדובר במהלך שקולע לאותו קהל יעד של צרכנים שיודעים להעריך איכות, יודעים שימצאו אותה ב- S.Wear, אך עדיין לא מוכנים להוציא סכומים גבוהים יחסית על קולקציית בייסיק.
השנייה, שווה להתעכב במדף החזיות של הרשת, המציג מותגי חזיות איכותיים ועמידים. גם בקטגוריה זו הוזלו המחירים והמחיר המקסימאלי שתשלמו עבור חזייה עומד היום על 198 ש"ח במקום 268 ש"ח.
מחירים לדוגמא:
גופיות לייקרה לנשים: 38-118 ? , גופיות: 68-108 ? ,חולצות קצרות : 68-118 ? ,מכנסיים ארוכים: 128-148 ? , טייצים: 54-138 ?,שמלות: 118-188 ?. חולצות קצרות לגברים: 88-118 ?, גופיות לילדים: 68-78 ?, חולצות קצרות לילדים: 58-78 ?, טייצים לילדים: 48-98 ?.
טייץ כוכבים לסידורי אחר הצהריים צילום טל טרי
גופיית ברנט לרשת S.WEAR צילום טל טרי
כפכף ממותג
מי? מותג כפכפי האצבע הברזילאי הוותיק HAVAIANAS שהפך לשם דבר בעולם כפכפי האצבע בזכות העיצוב המוקפד שלא מאבד מצורתו, הרצועות שלא מתרופפות עם הזמן והסגנון הקליל המשדר מצב רוח עליז, קצבי וקיצי.
מה? גם השנה, ניתן למצוא את אותם דגמים קלאסיים בצבע אחיד, לכל אלו שאוהבים כפכפים במראה חלק וללא קשקושים מיותרים. הקבוצה הנוספת היא ססגונית במיוחד וכוללת דגמים עם הדפסי פרחים, נקודות צבעוניות ועד כאלו עם הדפסי חברבורות של זברה ונחשים לכל מי שאוהב את תחושת הספארי בכפות רגליו.
אלו שאוהבים שיבוץ של סיכות לקישוט הכפכף, יכולים להוסיף בהתאם לטעמם האישי ותמורת תוספת תשלום סיכות בצורת ציפורים, פרחים וכמובן אבנים.
הפייבוריט שלי: כפכפי אצבע עם עיטורי פרחים זהבהבים. הגוון המוזהב מוציא את הכפכפים מהמקום בו הן לרוב נמצאים: חוף הים והבריכה ועושה חשק להתהלך בהם לא רק בירידה לחוף הים, אלא גם בסידורי אחרי הצהריים של חום יולי -אוגוסט.
ועוד נקודה חשובה: יש כמה דגמים מעוצבים ומקושטים במיוחד שאפשר להגיע איתם בהחלט לעבודה, בתנאי שהבוס/ית אינו עורך מסדר בוקר.
מחירים: החל מ- 120 ש"ח.
1) S.WEAR גופייה קופר- צילום ליבי נאור קטן 2) S.WEAR מכנסיים ליסה צילום טל טרי (Custom) 3) מקגרגור צילוםmcgregor fashion group- 4) נעליים מדגם Supra ב- Inside/out צילום- שי נייברג. 5) כפכפי הוויאנס, צילום- דיוויד קרופט