קורס ניהול ושיווק במדיה החברתית בשילוב מודולת קהילות כנף
מודולת קהילות כנף היא יחידת למידה בת שלושה מפגשים על קהילה וקהילתיות המאפשרת חיבורן של קהילות מקצועיות לרשת הנשים של כנף
סילבוס הקורס
הקורס כולל לימוד לפי שלושה עוגנים:
1. יצירת תכנים שיווקיים- הכשרה מקצועית בכתיבת תכנים שיווקיים וניהול קהילה עסקית-חברתית המקדמת מודעות והסברה תוך דגש על יצירת שיח חיובי ואוהד כלפי המותג במדיה החברתית.
2. הקמת פלטפורמות- הכרות והתנסות בתהליכי הקמה של תשתית עסקית בפלטפורמות חברתיות כגון – פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ויו טיוב, בהתבסס על תכנית אסטרטגיה שיווקית-חברתית.
3. ניהול קמפיינים- ניהולקמפיין פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי חברתי הנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג.
היקף הקורס:20 מפגשים , 100 שעות אקדמיות, ימי ראשון ורביעי 9:00-13:00 ,
החל מ 22/10/2017 במרכז מחוברות לתעסוקה צפת.
|
תאריך |
נושא המפגש |
|
|
1 |
22/10 |
מבוא לשיווק דיגיטלי, תרבות דיגיטלית ובניית תכנית אסטרטגיה שיווקית:מבוא לשיווק דיגיטלי ולתרבות דיגיטלית, מיפוי הזירות החברתיות המרכזיות הפעילות כיום, מילון מושגים דיגיטלי, הפצה ותפוצה. שינויים בדפוסי הגלישה ובדפוסי הצריכה הדיגיטלית. |
|
2 |
25/10 |
כתיבה שיווקית 1: הגדרת קהל יעד, מבוא לתוכן שיווקי, שיווק באמצעות תוכן עקרונות הכתיבה השיווקית, סוגי תוכן, טכניקות כתיבה כלליות ומיומנויות כתיבה מוכוונות דיגיטל |
|
3 |
29/10 |
כתיבה שיווקית 2:תבניות לכתיבה שיווקית במדיה החברתית ועקרונות כתיבת תוכן מניע ומוכר. בחירת מילים וניסוחים נכונים. |
|
4 |
1/11 |
כתיבה שיווקית 3:כתיבה מקדמת בגוגל. הנעה לפעולה, גיוון, טרנדים. כתיבה לאתר ולדפי נחיתה. קידום אורגני באתרי חיפוש, איתור מילות חיפוש והפרמטרים האורגניים המשפיעים על קידום האתר |
|
5 |
5/11 |
שיווק באמצעות בלוגים (בלוגינג) |
|
6 |
8/11 |
קהילה - 'זום-אין' אל תוך הקהילה שלי תיעוד, מיפוי וחשיפה ויזואלית של הקהילה שלי. מי אני בתוך הקהילה. |
|
7 |
12/11 |
ניהול לידים באמצעות דפי נחיתה:מבנה דף הנחיתה, אפיון דף הנחיתה, בניית דף הנחיתהבפלטפורמות מומלצות |
|
8 |
15/11 |
ניהול לידים באמצעות דפי נחיתה:יצירת תכנים לדפי נחיתה ודיון אישי בתוצאות |
|
9 |
19/11 |
פייסבוק 1 – הכרת הרשת החברתית הגדולה בעולם. שיווק בפייסבוק ותועלת למיתוג העסק, מבנה הפלטפורמה והיישויות בה, פתיחת חשבון בפייסבוק והגדרת פרופיל אישי |
|
10 |
22/11 |
פייסבוק 2 – פעילות אורגנית בפייסבוק, הקמה וניהול קבוצה, השתתפות בדיונים ושיתוף תוכן |
|
11 |
26/11 |
פייסבוק 3 – הקמת דף עסקי, הגדרות מתקדמות לדף והקמת חנות, התאמה והזמנת חברים, לוח הניהול והתכנים בדף |
|
12 |
29/11 |
פייסבוק 4 -פרסום ממומן, הקמה וניהול קמפיינים, Ads manager, ניתוח וטיוב מודעות, הערכת ביצועים |
|
13 |
3/12 |
פייסבוק 5 -המשך פרסום ממומן, ניתוח וטיוב מודעות, הערכת ביצועים |
|
14 |
6/12 |
אינסטגרם: ניהול פעילות אורגנית: היכרות עם ממשק הפלטפורמה, דגשים מנחים לניהול נכון של זירת האינסטגרם יחד עם פייסבוק, זיהוי שגרירי מותג, הנעה לפעולה, עבודה עם בלוגרים וכתיבת בריף |
|
15 |
10/12 |
מיתוג אישי בפלטפורמת הלינקדאין:פיתוח הפרופיל האישי בלינקדאין, מיתוג מקצועי באמצעות קבוצות בלינקדאין, חשיפה אורגנית בלינקדאין |
|
16 |
13/12 |
יוטיוב–שיווק בוידאו: יחודיות, שילוב הוידאו באסטרטגית השיווק הכוללת, הכרת יוטיוב וחלקיו. פתיחת ערוץ יוטיוב, תפעול הפלטפורמה |
|
17/12 |
חג חנוכה |
|
|
17 |
20/12 |
יצירת תוכן וידאו:דגשים תוכן קריאייטיביים ליצירת סרטונים, קידום והפצה אורגנית של תוכן ביוטיוב, צילום ועריכת וידאו בכלי יוטיוב. הכרת כלי יצירת וידאו חיצוניים |
|
18 |
24/12 |
ריאלטי קהילה - כיצד אני "נעה" ו"מטיילת" בין ובתוך הקהילות בהן אני חיה ומשתמשת במתודת הריאליטי שהיא מתודת תיעוד על מנת לבנות מהלך ציבורי מייצר שינוי לפי מטרותיי. |
|
19 |
27/12 |
ניטור מידע ברשת:חיפוש מידע, ניתוח מידע והסקת מסקנות על בסיס המידע |
|
20 |
31/12 |
ניהול תדמית ומשברים:מניעת משבר, תהליך ניהול המשברים, שיקום האמון לאחר המשבר |
|
21 |
3/1/18 |
עבודה מרוכזת על פרויקט הגמר |
|
22 |
7/1/18 |
בניית אסטרטגיה דיגיטלית לניהול נוכחות במדיה החברתית, מבט אל העתיד במרחב הדיגיטלי,ניהול קהילות והצגת פרויקטי גמר |
· פתיחת הקורס מותנית במספר הנרשמות.
יתכנו שינויים בסדר ובתוכן המפגשים.





React to WordPress