5 מאסטים ? הבשמים שאתן חייבות להביא מחו"ל
ריח זה דבר מעניין, הוא יכול להחזיר אותנו אחורה לאירועים מרגשים, להזכיר לנו אדם אהוב ולפעמים אפילו לעזור לנו להעביר מסר לעולם סביבנו.
מרגישה שהבושם שלך לא מתאים לך יותר? או אולי הגיע הזמן לגוון קצת? ומיצית את האופציות בארץ, נסי לקנות בושם בחו"ל.
את חמשת הבשמים הבאים לא תוכלו למצוא בארץ וחבל שכך. בואו נודה באמת, רשימת הקניות מחו"ל תמיד מתחילה בבשמים, ושלכן מתחילה מכאן.
ESTEE LAUDER MODERN MUSE
מותג היופי והטיפוח של אסתי לאודר מפיק לא מעט מוצרי טיפוח נחשבים ממייק אפ ברמה גבוהה ועד קרמים, הבושם "מודרן מיוז" (מוזה מודרנית) אותו השיק המותג בשנת 2013, הוא הבושם הראשון שהושק מאז הבושם "ביונד פרדייז"(מעבר לגן עדן) ששווק לפני כעשור. "מודרן מיוז" הוגדר ע"י המבקרים בתור הניסיון של המותג אסתי לאודר לטפס חזרה לרשימת הבשמים המצליחים ואם תשאלו אותנו זה עובד להם מעולה, מדובר ללא ספק באחד הבשמים המעניינים ביותר של השנה החולפת.
הבושם מכיל תערובת ניחוחות קיצים ומפתים של מנדרינה, שושנה, עלי כותרת, יסמין סמבק ויסמין סיני, כמו גם ניחוחות עציים של פצ'ולי, וניל, אמבר ומושק.
"מודרן מיוז" שנקרא בתרגום חופשי: "מוזה מודרנית" קולע בדיוק למטרה, השילוב המפתה של ניחוחות הפרחים ופירות היער נותנים תחושה ייחודית, מלאת השראה ולא מזכיר שום בושם אחר, ועל כן נורא בולט בחלל החדר, כך שמוטב שתצפו לענות לחברות כשישאלו אתכן: "מאיפה הבושם ?" ואתן תוכלו לחייך ולענות, מחו"ל.
למי ומתי מומלץ: אם את מעוניינת לשדר עצמאות, אינדיבידואליות ועוצמה זהו ללא ספק הבושם בשבילך. הבושם מושלם לפגישת עסקים ,אירועים חברתיים או סתם לילה בעיר עם חברות.
Truth" Calvin Klein"
הבושם"truth" (אמת) מבית קלווין קליין הינו בושם עם ותק גדול יותר בשוק. כבר עשרות שנים שבית האופנה והטיפוח "קלווין קליין" נחשב שחקן מרכזי בשוק הבשמים הבינלאומי המפואר, כזה הדואג להשיק בשמים מדי שנה ועונה. הבושם truth"" שהושק בשנת 2000 הצליח כנגד כל הסיכויים להישאר רלוונטי מתמיד, גם היום, חמש עשרה שנה לאחר מכן.
"Truth" (אמת) כשמו כן הוא, מציג את האמת כפי שהיא ולא עוסק במניפולציות ריחניות שיהפכו אתכן למשהו שאתן לא. מדובר בבושם עדין וקלאסי, מאוזן ויומיומי, המקנה תחושת רעננות וניקיון שאין שנייה לה.
למי ומתי מומלץ: אם את אוהבת ריחות נוסטלגיים, לא מכורה לטרנדים ומעדיפה ריח עדין ונקי זהו בהחלט הבושם עבורך. הבושם מושלם לשימוש יום יומי, פחות מומלץ לאירועים מיוחדים.
JAPANESE CHERRY BLOSSOM" Bath & Body Works"
Bath & Body Works היא חברת טיפוח אמריקאית, שסדרת הדגל של מוצריה הושקה לפני 24 שנים ועד היום היא נחשבת לאחת המבוקשות בארה"ב וכעת גם בעולם. עד לאחרונה החברה שלטה בעיקר במוצרי האמבטיה והגוף, ושיווקה מוצרים כגון: קרמים, סבונים, שמנים ונרות ריחניים במגוון של חמישה עשר ניחוחות, שפותחו ע”י אמני הבישום מהידועים בעולם. מגוון הריחות נע בין ריח פרחים נהדר לניחוח פרי הדר מרענן.
זה היה עניין של זמן עד שהחברה תחליט להשיק בושם שיתפוס את תשומת הלב של כולנו. השנה חברה השיקה בושם חדש לנשים הנקרא JAPANESE CHERRY BLOSSOM"". הבושם הינו תוספת מעניינת לקולקציה שלמה של מוצרים בסימן פריחת הדובדבן היפני, המכילה ניחוחות פירותיים עם טוויסט אסייתי מתבקש, בין התווים הבולטים בבושם תוכלו להבחין בדובדבן יפני, תפוח, אגס אסייתי, שזיף ושלל שמנים ריחניים והמזרח הרחוק.
למי ומתי מומלץ: לנשים שמעזות להיות שונות. אם את אוהבת תרבויות וארצות מרוחקות, נהנית מריחות מתוקים ויוצאי דופן, JAPANESE CHERRY BLOSSOM"" הוא הבחירה המושלמת עבורך. הבושם מומלץ לשימוש יומיומי ולאירועים מיוחדים כאחד.
Flowerbomb Extreme Sparkle" Viktor&Rolf"
הניחוח הממכר של המותג של צמד המעצבים ההולנדיים "ויקטור אנד רולף" מגיע בצורת בושם הנקרא: "Flowerbomb Extreme Sparkle" במהדורה יוקרתית ונוצצת במיוחד, בבקבוק מושלם שמעבר לריחו המדהים מתפקד גם כאביזר לקישוט שידת האיפור שלנו.
הבושם היוקרתי שהושק ב-2008, נושא באופן מודגש אף יותר את הניחוח הפרחוני הנפוץ בבשמי המותג, תווי הווניל והיסמין המרכזיים בניחוח הבושם יתרמו רבות לשובל ריח מהפנט
למי ומתי מומלץ: אם את אוהבת ריחות חזקים ודומיננטיים, לא מתנצלת על מה שאת אוהבת, נהנית להיות בולטת ותמיד מוצאת את עצמך במרכז העניינים, זהו בהחלט הבושם עבורך. הבושם מתאים לשימוש באירועים מיוחדים, בילויים ליליים וכל אירוע שבו את מעוניינת להיות הכוכבת של הערב.
So French! Eisenberg paris
אייזנברג פריס הינו מותג טיפוח צרפתי שמוצריו הושקו לראשונה בשנת 2000, והפך פופולרי מאוד בין נשות החברה הגבוהה חובבות התמרוקים באירופה ובעולם. ב-2011 לאחר ציפייה רבה השיקה החברה את ליין הבשמים הראשון שלה שכלל 15 בשמים פרי שיתוף פעולה עם האמן חוארז מקאדו, שנתבקש ע"י החברה ליצור 15 ניחוחות יוצאי דופן ובהמשך לצלם תמונות אמנותיות שיתרגמו לתמונה את התחושות שעלו בו בעת שיצר את הניחוחות, התמונות הוטבעו על גבי קופסאות הבשמים, דבר שהפך את הבושם ליצירת אמנות של ממש.
בהמשך לסדרה המקורית, הוציא המותג סדרת בשמים חדשה המכילה תשעה בשמים שונים המהווים ריכוז מחודש, של תשעה בשמים מהסדרה המקורית, הקולקציה הנוכחית גם היא מלווה באמנות של חוארז מקאדו והפעם בציורים מקוריים שלו בהשראת ניחוחות הבשמים ואם לא די בכך, כל בושם מלווה בפואמה צרפתית ייחודית שיגרמו לכל אישה הרוכשת אותו להרגיש כיחידה במינה.
בסדרת הבשמים החדשה התמציות מרוכזות יותר, כך יוצא שמספיק שנתבשם במספר טיפות על מנת שהניחוח יישאר דומיננטי וחיוני לאורך יום שלם. בין תשעת הבשמים תוכלו למצוא חמישה בשמים לנשים. המומלץ ביותר הוא ללא ספק ה-so prench!"" הנושא עמו ניחוח אלגנטי, אירופאי ויוקרתי, כזה אשר עומד במבחן הזמן ומספק טוויסט מודרני לבשמים הצרפתים הקלאסיים.
למי ומתי מומלץ: אם את חובבת ניחוחות מודרניים, אלגנטיים ואופנתיים, חובבת אמנות ובשמים עם ערך מוסף זהו בהחלט הבושם המושלם עבורך. הבושם מתאים לשימוש בכל מאורע או חלק של היום, הניחוח דומיננטי ועל כן נותר פעיל למשך כל היום, כך יוצא, שמבלי שהתכוונת הריח מלווה אותך מהפגישות והסידורים במהלך היום ועד הבילוי בערב.





React to WordPress