כל דבר נוצר קודם כל בחיבור בין אנשים. קמפיין חברות  של אופנת הדוכסיות מבית EMBOSS יוצא לדרך Soul Sisters Campaign The Duchesses 2017

 

 

 

צילום שי יחזקאל

 

 

לפני כשנתיים החלו קיילי רביבי (מנהלת פיתוח מוצר) ונאוה גרינוולד (מנהלת שיווק) לפתח יחד את הרעיון של מותג הדוכסיות, אך לגמרי לא צפו את ההתפתחות הבאה.

מי שזיהתה את הפוטנציאל הטמון בשתי המוכשרות הצעירות והשקיעה בפיתוח המותג היתה חברת EMBOSS ישראל. מה שהביא ליצירת שיתוף פעולה פורה וייחודי  בענף התכשיטים בין קיילי ונאוה.

 

 

 

 

 

 

 

התשוקה לעיצוב, האהבה לאופנה והחברות נשזרו זו בזו וסייעו בידי ההדוכסיות להגשים את החלום להקמת מותג שכולו מדבר נשים ואופנה. 

 

בקולקציית התכשיטים מבחר טבעות

טבעתSister 

טבעת  Travel For Ever

 

בקולקציית השעונים

דגם Take Me To New Yorkהאגדי

דגם Vegas Babyהמנצנץ. (אני התאהבתי בשעון הכחול!)

 

 

החזון של הדוכסיות הוא להמשיך ולייצר שעונים ותכשיטים איכותיים ואופנתיים במחירים שפויים שכל אחת מאתנו תוכל לרכוש ולהתחדש .

השאיפה של היוצרות להתרחב לקולקציית תיקים ואקסיסורייז בשלב ראשון ואף לבשמים.

 

צילום שי יחזקאל

 

צילום שי יחזקאל

 

 

 

צילום שי יחזקאל

 

 

אני מאמינה שאצל נשים אין כמו "מפה לאוזן". בשבוע שעבר כאשר נכנסתי לחדר הכושר עם השרשרת החדשה על צווארי, הפכתי בא ברגע לשגרירה אמיתית. אחת מחברותי הטובות בקשה ומיד קבלה את הפרטים של השרשרת באתר. זמן קצר מאוחר יותר גם רכשה אותו לעצמה.

 

המותג תפס תאוצה וכיום ניתן להתרשם מהקולקציה באתר הרשמי, בסניפי הדגל ובחנויות משווקים מובילות ברחבי הארץ.

 

 

 

החיבור בין הדוכסיות (קיילי ונאוה) הוא הקו המנחה הכי טבעי בבניית המותג.

כחלק מהטרנד האחרון בו האנשים שעומדים מאחורי המותג הם הפנים האמיתיות שלו, זכיתי לבקר בסט הצילומים המרגש ובהכנות לקראתו ביום בוהצטלמו הדוכסיות לקמפיין צבעוני, אורבני ונשי המספר את הסיפור הכי עדכני בסביבה.

 

הדוכסיות The Duchesses מאמינות שחבר הוא מישהו שעמו אתה מעז להיות הכי עצמך, וחוץ מהעובדה שהן עצמן מותג הדוכסיות, הן חולקות קשר פורה ומהוות השראה מושלמת לכולנו. 

 

 

הצרטפו לפייסבוק:  

ולאינסטגרם: https://instagram.com/theduchesses/

 

 

 

ריקי ברוך.