המפורסמים והחכמים: יש גם כאלה
וויל פארל, אחד הקומיקאים המצחיקים והמצליחים היום, הקים, יחד עם אחד בשם אדם מק'יי, אתר שנקרא Funny Or Die (מצחיק או למות..בגדול). מטרת העל של האתר היא - להצחיק, כמובן, והוא עושה את זה - ביג טיים. באתר תוכלו לצפות בסרטונים מצחיקים בהשתתפותו של פארל, בתמונות, תקבלו אינספור דוגמאות למילים ומשפטים מצחיקים ועוד.
אחד המשקיעים באתר, סיפר בראיון לפני כמה חודשים כי הרווחים של האתר מגיעים לעשרות מיליוני דולרים, מה שבהחלט הפך את כל העניין למשתלם עבור פארל - שזה פשוט היסטרי כמה שהוא מצחיק.
ג'סטין טימברלייק עשה את זה ובגדול. הוא התחיל בלהקת בנים, התקדם לקריירת סולו, עשה בוכטות של כסף ואת קמרון דיאז, ואז הגיע למסקנה שתמיד אפשר יותר. עכשיו הוא מבלה בחברתה של ג'סיקה ביל. בשביל להגדיל את תזרים המזומנים, יצר ג'סטין, ביחד עם חבר טוב שהוא במקרה, גם מעצב, טרייס איילה, את מותג הלבוש william rast, הפונה בעיקר לחובבי הג'ינס על סוגיו. השניים עושים חיל, וג'סטין אף הוכתר על ידי מגזין הגברים "ג'י.קיו" ב - 2009 כגבר האופנתי ביותר באמריקה. המחירים של william rast לא זולים בכלל, וג'ינס ממוצע לנשים עולה בסביבות 170 דולר. מצד שני - תמיד תוכלי להגיד שג'סטין טימברלייק הלביש אותך.
אווה לונגוריה אמנם התחתנה עם כדורסלן אבל זה ממש לא אומר שהיא תעמוד כל היום על הסירים ותכין לו אוכל כשהוא חוזר רעב מהאימון. אווה היא ממש לא עקרת בית נואשת ולכן היא פתחה מסעדת יוקרה, ואף הוסיפה מספר מתכונים משלה לתפריט כגון: גוואקמולי וסטייקים בסגנון דרום אמריקאי, כדי שתוכל לקחת את טוני, בעלה, לאכול והוא לא יוכל להתלונן שאשתו לא מבשלת. המסעדה, שנקראת beso (נשיקה בספרדית), נפתחה ב-2008 בהוליווד בשותפות עם השף טוד אינגליש. ב-2009 פתחו השניים סניף נוסף בלאס וגאס. סלבס הוליוודים מאוד אוהבים לשבת ב"בסו", עם או בלי אווה וטוני. 1VHצילמו במסעדה ראליטי שנקרא, "beso: waiting on fame" על סלבס וואנבי'ז שבינתיים ממלצרים סלבס אמיתיים.
האחיות אולסן, מתפקדות מיום היוולדן כמכונת ייצור כסף משומנת ומשתלמת. מגזין פורבס מדווח כי החברה של השתיים שנקראת Dualstar, מפיקה סרטים שמכניסים לא פחות ממיליארד (!) דולר לשנה, וגם מייצרת משחקי וידאו וקו ביגוד.
בריטני ספירס היא מופע שלם של אישה אחת. היא שרה, משחקת, מתחתנת, יולדת - ואף אחד לא באמת יודע אם היא חזרה לעצמה ומותר כבר לחזור ולקרוא לה זמרת. אבל, בריטני בהחלט יודעת לנצל את שמה ותהילתה, ובוחרת לעשות זאת בדמות אפיק הכנסה נוסף - ריחות. ב - 2004 חברה לאימפריית הקוסמטיקה של אליזבת ארדן, וביחד השיקו את הבושם הראשון שלה, Curious. לאחר מכן הוציאה בריטני עוד שני בשמים נוספים, Fantasy ,In control ולאחרונה חברה שוב לבית "אליזבת ארדן" והשיקה את Believe. לכל אחד מהבשמים ניחוח אחר, אולי שמייצג כל פן באישיותה של ספירס, אם לראשון היה ניחוח צעיר עם קצת מגנוליה לואיזיאנית שמזכירה לספירס את ביתה, באחרון כבר מורגש ניחוח פתייני, אקזוטי ובוגר יותר שמתאים לספירס פוסט גמילה וגירושין.
איך אפשר לדבר על עסקים מהצד בלי להזכיר את בנות קרדשיאן: קים, קלואי וקורטני, שעושות כסף מכל מה שבא ליד. כל צופה מקרי באחת ממיליון תכניות הראליטי של האחיות מכיר את DASH, רשת הבגדים המפורסמת שלה סניפים בלוס אנג'לס, מיאמי וניו יורק. כאן יש מקרה ביצה ותרנגולת קלאסי, כי אף פעם לא ברור אם תכניות הריאליטי של בנות המשפחה מגדילות את ההכנסות בחנויות - או שהחנויות מביאות עוד צופות לריאליטי שלהן. הרי ברור לכולם שלא רואים את התכניות שלהן בגלל המסר החינוכי שהן מעבירות, אז חייב להיות שם איזה מסר תת הכרתי, משהו כמו: "תקנו ב'דאש', הבגדים שלנו יעשו לכן את התחת של קים".
רוברט דה נירו הוא ללא ספק אחד השחקנים הגדולים שאי פעם דרכו על מרצפות הכוכבים בהוליווד. האיש הוא אלוהי המשחק, אין ויכוח. התיק סגור. חתום. אם זה לא מספיק כדי להכניס אותו להיכל התהילה של האנשים הכי הנהדרים שנולדו, הוא גם ייסד את פסטיבל הסרטים טרייבקה, שהפך כבר מזמן לאחד הפסטיבלים המצליחים והמוערכים בעולם. כסף לא חסר לו לשובב, אבל בשביל להבטיח שיזדקן בכבוד, פתח דה נירו בניו יורק גם מסעדה יפנית בשם נובו. שיהיה.
דרו בארימור היא כוכבת מגיל 11. מאז שהתחברה עם אי.טי היא ועם במאי סרטים יהודי מצליח היא הבינה שלא מספיק רק להיות שחקנית עסוקה, עדיף להכין תכנית מגירה ליום גשום. ב-1995, כשהיא רק בת 20, הקימה בארימור עם חברתה, ננסי ג'ובונן, את "פלאואר פילמס", חברת הפקות פרטית שעם השנים הפיקה סרטים כמו, "אף פעם לא התנשקה", " חמישים דייטים ראשונים", "המלאכיות של צ'רלי", "הוא פשוט לא בקטע שלך" ועוד. לפני שאתם רצים לגוגל לוודא אם אתם לא טועים אז כן, יש מכנה משותף בולט בין כל הסרטים הללו, דרו בארימור לא רק מפיקה אותם אלא גם מככבת בהם ומפקידה בבנק שתי ציפורים במכה. חברת ההפקה הרוויחה עד היום מסרטיה יותר מ-870 מיליון דולר מסביב לעולם. תודו שזו אחלה דרך לשים עוד כמה דולרים מתחת למזרן.
אתם רשאים, כמובן, להוסיף עוד ועוד דוגמאות. אני הפסקתי פה....





React to WordPress