"קסם בבקבוק! רק 200 שקל בשביל להיראות צעירה בעשר שנים מגילך האמיתי. מוכח". כמה פעמים שמענו הבטחות שווא כאלה ואחרות מחברות הקוסמטיקה השונות? המחיר אולי ישתנה ממוצר למוצר, אבל הנוסחה נשמעת מוכרת להחריד ומזויפת לגמרי.

 

עוד ב-Onlife:

 

לכן, כשחברת הקוסמטיקה אבון הוציאה מוצר חדש, סרום שנקרא  Avon calling — Anew Clinical Pro Line Corrector Treatment, הצרכניות היו סקפטיות כרגיל, אבל אז הסתמן שאולי דווקא הפעם יש אמת בפירסום.

 

להבדיל מקרמים שמבטיחים פעילות אנטי אייג'ינג מאסיבית ועולים מאות שקלים לבקבוקון, הסרום החדש של אבון עולה רק 20 פאונד (שווה ערך לכמעט 120 שקל), וניכר כי הוא מציע לראשונה פתרון אמיתי נגד קמטים, עם הוכחות.

 

הסרום של חברת אבון

 

במחקרים שעשתה החברה על קבוצת הנשים הנסיינות, ניתן היה לראות שיפור משמעותי תוך שבעה ימים מתחילת הניסוי, ותוך 11 שבועות, 100 אחוז מהנשים דיברו על שיפור נראה לעין בקמטים שלהן. יותר מכך, חצי מהנסייניות, שהצהירו לפני המחקר שברצונן לעבור תיקונים קומסטיים בעתיד, שינו את דעתן.

 

מבחינה מדעית, אבון מסבירה שהסרום עשוי מ- A-F33, שמכפיל את האפקט של המולקולות שמאפשרות לקולגן להתייצב על העור, דבר שקרמים וסרומים אחרים לא יכולים לעשות.

 

ההמולה סביב הקרם החדש גרמה לכך שיותר מ-60 אלף לקוחות עשו לו הזמנה מוקדמת, אפילו לפני שהבקבוקון הגיע לחנויות בחודש שעבר, וכיום הוא נמכר בקצב של 10 בקבוקים בדקה. 

 

לא משתכנעים בקלות

 

עם זאת ולמרות ההיסטריה סביב ה"הצלחה הבטוחה", בצירוף מקרים חשוד מאוד, פרסם השבוע ה-FDA - מנהל המזון והתרופות האמריקאי, אזהרה רשמית לארבעה מותגי טיפוח גדולים וביניהם גם חברת אבון, שעליהם להפוך את הפרסומות שלהם למעוגנות במציאות.

 

כידוע, הפרסומות של מותגי הטיפוח טוענות תחת כל עץ רענן ועל כל מסך טלוויזיה, שהן יכולות למחוק עשרות שנים מהפנים של כל אחת, אבל הדרמטולוגית ד"ר טינה אלסטר, שאף עבדה שנים ארוכות במחלקת פיתוח של אחת מענקיות הקוסמטיקה, טוענת שהכל רעש וצלצולים. לפי ה-FDA, על החברות להפוך את הפרסומות לריאליות יותר עבור הצופים הצרכנים, ולא - ייקנסו במאות אלפי דולרים והפרסומות ייפסלו לשידור.

 

צפו בסרטון נגד חברות הקוסמטיקה:

 

בסרטון מסבירה ד"ר אלסטר כי צרכנים מבזבזים מאות ואלפי דולרים בשנה על מוצרים בגלל שהפרסומות משווקות בצורה אגרסיבית מדי, ולעיתים ניתן לראות אפילו הקבלה בין בקבוקון שיש בו בקושי כפית וחצי של קרם (המקבילה של שני שליש אונקייה, לפי המידות האמריקאיות), למעיין הנעורים. בעקבות האזהרה של ה-FDA, מעתה והלאה לא יהיה מקום לפרסומות בוטות שמקדמות שקרים בצורה מאסיבית כל כך.