גוגל - ארבע אותיות (בעברית) והצלחה אחת גדולה

כולנו יודעים שמי שרוצה לזכות בחשיפה ורוצה להרחיב את מעגל הלקוחות שלו, זקוק לאתר. כן, אפילו כאן כרגע, אתם נמצאים באתר וקוראים את משנת הפוסט הראשון שלי. למעשה, העולם עובר לדיגיטל ואין ספק כי עסקים ללא אתרים, פשוט אינם קיימים.

 

אני מניחה ששמעתם לא פעם את הביטוי "אם אתה לא שם אתה לא קיים", אני תמיד מחייכת כאשר מישהו אומר לי את זה שכן, ביטוי זה נדמה ונועד להיות ההגדרה המלאה של ההכרח באתר אינטרנטי לכל עסק, ארגון ונותן שרות. אך, לביטוי זה בהקשר של אתרי אינטרנט, יש צורך שינוי מילה אחת - המילה "שם" כך שיצא לנו: "אם אתה לא בגוגל, אתה לא קיים". אין זה סוד כי אתרים שאינם מקודמים בתוצאות החיפוש של ענקית מנועי החיפוש Google, לא זוכים לחשיפה הנאותה או לחשיפה זהה לאלו שכן. אין ספור מחקרים כבר הוכיחו שמרבית הגולשים אינם מחפשים בעמוד השני של תוצאות החיפוש, ומה שלא מופיע להם בעמוד הראשון, דינו כלא מופיע בכלל.

 

אז מה הפתרון?

הפתרון הוא דיי פשוט והוא שיש להקים אתר ולקדם אותו בגוגל. בניגוד למה שאתם עלולים לסבור, אני לא כאן כדי לשכנע אתכם לשכור את שרותי כמקדמת אתרים, אני כאן כדי ללמד אתכם לקדם את האתר שלכם. כל שאתם צריכים הוא קצת סבלנות והרבה זמן. בפוסט הזה, אני אסקור את מה אתר חייב להכיל בגדול ובפוסטים הבאים, נחקור כל מרכיב לעומק. הבה נתחיל:

 

1. אתר שבנוי היטב - מפת אתר מובנת, סדר הגיוני, ידידותי לגולש, קוד תקין ועוד.

2. תוכן - המרכיב החשוב ביותר הוא כתיבת תוכן לאתרים. אין יותר חשוב מהתוכן, הן בעבור גוגל והם בעיקר ועבור הגולש שלך.

 

חשבתם שיהיו יותר, נכון? אז אני מקווה שהופתעתם ושתחזרו לבקר בבלוג שלי שוב כדי לקבל את הסקירה המלאה על שני מרכיבים אלו. אגב, טרם אסיים להיום, חשוב לי להדגיש את חשיבות שני המרכיבים האלו בקצרה:

אתר שאינו בנוי נכונה ושהקוד שלו אינו תקין, לא יוכל להתקדם באינטרנט בקלות אם בכלל. מרבית בעלי האתרים אינם נוטים להחליף ולבנות מחדש את האתר שלהם ולכן מומלץ להשקיע מעט מחשבה ובדיקות.

התוכן הוא המלך וגוגל מעודדת תוכן איכותי ומבטיחה אף הצלחה וקידום של אתרים בעלי תוכן איכותי. התוכן הוא גם מה שיגרום ללקוחות להישאר ולעיין באתר שלכם ולחזור אליו.

 

לסיכום, שני מרכיבים העשויים היטב, וכבר אתם בנקודת פתיחה מעולה.