שבוע נפלא, תיכף יגמר הקיץ, זה יגיע ממש עוד מעט ותחל תקופת חגי תשרי. תמיד אני שוברת את הראש מה לקנות, להורים, לילדים, לחברות, למשפחה. אמנם אנו מארחים לרוב, אך גם מתארחים ובושם זו מתנה אישית, ריחנית ונעימה. זו ההעדפה שלי בהענקת מתנות. כעת נחת עלינו גשם לא מן השמיים, אלא ממש מבול של בשמים חדשים וטובים מבית טוב וכשאני אומרת הרבה אני מתכוונת לכך. שימו לב לבשמים, לניחוחות למבצעים.

 

 

FLOWER   BY   KENZO 

L  'ELIXIR 

הפרח הלוחמני

הבושם החדש לאישה מבית KENZO    

https://sharing.oodrive.com/easyshare/viewonly/zkVbRdkY.s55550Ow.yIlAoIsdembfkkqm

 

[video:rive.com/easyshare/viewonly/zkVbRdkY.s55550Ow.yIlAoIsdembfkkqm]

בושם שנולד בהבזק של תעוזה פיוטית והפך  את העולם ליפה יותר.

פרח עירוני עם רעיון פשוט, רעיון שהבזיק פעם.

בהתחלה, הייתה רק  תמונה שצולמה על ידי הצלם מארק הריב שנהג לטייל ברחבי העולם.

הוא צילם תמונה, ב 21 באוקטובר 1967 בוושינגטון הבירה, בה נראית בחורה אמריקנית צעירה, יאן רוז קמיר, שהשתתפה בצעדת מחאה נגד מלחמת וייטנאם, מול הפנטגון.

הוא צילם אותה, מציעה פרח לחיילים חמושים. 

שנים לאחר מכן, התצלום היווה  מקור השראה בלב ליבה של הסאגה -

FLOWER BY KENZO 

לזרוע זרעים של חושניות טהורה ושובת לב

האלקסיר, תמצית שובת לב זו, החלה לצמוח במוחו של המאסטרו, הבשם, אלברטו מוראליס, לאחר ביקור בשדה שושנים בבולגריה, יום אחד בחודש יוני.

הוא מספר " גידול שושנים זו מסורת משפחתית נדירה, הרשים אותי מאוד כל שלב בתהליך החל בתנועות הקטיף המיוחדות ועד למילוי השקים בפרחים.  השדות המשתרעים עד להיכן שהעין יכולה לראות. אני זוכר עמק מתפרץ עם פרחים המוקפים בהרים, כמו ים אינסופי של שושנים". 

מוקסם ממה שחווה, הוא דמיין יצירה חדשה של   : FLOWER BY KENZO 

"השושנה הבולגרית היא ייחודית, יש לה חותמת המזוהה אתה בלבד, היא עשירה וחושנית, אין דומה לה בנשיות. כל קטיף של שושנים מגלה ניחוח ייחודי, ותמיד מפתיע אותי".

הוא הביטוי התוסס ביותר לעוצמת הפרחים, הבשרניות  והעסיסיות L  'ELIXIR   FLOWER BY KENZO      

אשר מעניקים לבושם את עוצמתו הייחודית. 

לסרטון ההשארה של הבושם מצורף הלינק הבא:

https://sharing.oodrive.com/easyshare/viewonly/zkVbRdkY.s55550Ow.yIlAoIsdembfkkqm

הבושם - הניחוח:

פטל בשרני פורץ את התו העליון, מודגש על ידי מנדרינה תוססת.

התמצית של השושנה הבולגרית מועצמת על ידי פריחת התפוז לניחוח חלק ומלהיב, אשר מעניקה לתו הלב ניחוח יקר ערך וענוג. 

תמצית של ואנילה בורבון, עם החושניות המתקתקה של הפרלינים הופכים את בסיס הבושם  לממכר.  

FLOWER BY KENZO 

כמובן שהאקורד הפודרתי, מהווה את החותמת הסמלית

הבקבוק:

זוהר חדש. כדי לחגוג את שיקוי החיים, האמן סרז' מאנסו העניק לבקבוק זוהר ייחודי.

בקבוק מקומר בגוון אדום עמוק, זוהר עם פס זהב לאורכו, כאשר את פקק הבקבוק מעטר פרג זהוב.

האריזה החיצונית, מתאימה כמו כפפה ליד, מדגישה את הפרג, הנפרש לאורכה בזהב נוצץ.

מחיר לצרכן: L  'ELIXIR   FLOWER BY KENZO 350 ? , לתכולת: 50 מ"ל 

מחיר לצרכן: L  'ELIXIR   FLOWER BY KENZO 479.4 ? , לתכולת: 100 מ"ל 

 

 

להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

 

 


הבושם החדש לגבר מבית ג'יבנשי

GENTELMEN ONLY 

GIVENCHY INTENSE

בתכולה חדשה 150 מ"ל  

לגבר האוהב את הניחוח ומבקש אותו בכמות נדיבה, ללקוח הנאמן, ג'יבנשי משיקים את הבושם בגרסת 150 מ"ל.

 

 

 

אנו רואים אותם הולכים, לבושים ללא רבב למרות השעה המאוחרת, מבטם מפתה באופן טבעי,דיסקרטיים, חברים במועדון חברים סודי. החושניות היא העור השני שלהם!

הם ממגנטים נשים בפשטות האלגנטית והטבעית שלהם. גברים רוצים להיות כמוהם.

הבושם שלהם מסגיר אותם. מעודן ומקסים, הוא מעיד  על האלגנטיות שלהם והקסם הטבעי. ניחוח חושני, הוא האינטנסיביות בהתגלמותה. זוהי הגרסה האינטנסיבית של  הג'נטלמן.

מורשתו המעודנת של הג'נטלמן, הניחוח  המפורסם שנוצר על ידי הוברט דה ג'יבנשי עצמו ב1975, הפך למרכיב הכרחי במלתחה של הג'נטלמן המודרני. ברוח אלגנטיות עכשווית, מגיעה גרסה חושנית, חזקה ועדינה של ג'נטלמן אונלי הוא משלים את קודמו, עמוק יותר עוצמתי ומפתה ניחוחו עשיר, מהפנט באופן טבעי! AMBERY ניחוח ענברי, חושני וממכר, עצי, ניחוח לגברים מודרניים הגאים בצד החושני שלהם ללא  סטייה מהאלגנטיות הטבעית שלהם.  הוא מציע מסלול מרתק לאדם שלובש אותו, פיתוי שלו. הניחוח בנוי על בסיס חזק של גבריות  תוססת נועז אך עדין, הוא הניחוח של גבר חסר בושה הוא בעל קסם וגבריות.

 

עיצוב הבקבוק - מהכחול לשחור

עוצב על פי אותם הקודים כמו בקבוק הג'נטלמן אונלי, אבל הבקבוק החדש כולל מכסה שחור בגוון מאט המעורר שיק וחושניות עמוקה. הכתפיים שלו, מעוטרות בשחור, מעצימות את הגבריות , קלאסיקה מודרנית כמו אובייקט של תשוקה.  האדון והגברת שלו  -  מפגש חושני, רדת הלילה בלוס אנג'לס. ערב חמים, ובכל זאת  צינה פתאומית גורמת צמרמורת לאישה הצעירה. הגבר שלצידה, מיד לוקח את מעילו. ובאופן אבירי ומקסים הוא יוצר מחווה ג'נטלמנית ומניח אותו בעדינות על כתפיה.

הצלם סדריק בושט לכד רגע מסוים זה כדי להמחיש את העומק חושניות של הבושם החדש.

השחקן/דוגמן האוסטרלי, סיימון בייקר שוב מוביל את הקמפיין,  מחייך ובטוח בעצמו,ומגלם את התכונות החיוניות של הג'נטלמן  של ג'יבנשי: אדיבות, פיתוי ואלגנטיות יחד עם חושניות בסיסית ועוצמה בעיניים.

 

מגוון ומחיר:  E.D.T : 450 ? , לתכולת: 150  מ"ל

 

 

 

 

TOUS 

TOUS NEONCANDY 

הבושם החדש מבית TOUS  

  

 

TOUS NEONCANDY 

 

הוא ניצוץ אנרגיה של נערה נלהבת, אופטימית שתמיד רואה את הצד החיובי, וכל רגע הוא כייף עבורה. החיים צבועים עבורה בגוונים מוארים ותוססים, לא הכול שחור-לבן! היא צובעת כל רגע בצבע זוהר!

 

טואס ניאון קנדי הוא בושם תוסס, מרענן עסיסי וזורח. הוא חי את החיים על פי הצבע, הוא נשיקה מעוררת חושים ומחשמלת, הוא מעורר, החל מהתו הראשון של פטל וגלידת לימון, כמו ממתק מענג!

 

בהפקת הבושם העסיסי השתמשו בטכניקות החדשניות ביותר, הסוחטות את התמצית מהרכיבים והופכות אותה לקומפוזיציית תווי ריח מושלמת.

התו העליון הדרי, מפיץ את ניחוח הברגמוט המנדרינה והפלפל האדום, משלב אותו בשלמות עם ניחוח תפוח גרנד רענן, מוביל אחריו ברעננות את שובל הלב עם יסמין ואדמונית לתחושת חמימות נעימה יחד עם משב של ניאון זוהר בניחוח פטל. הבסיס, כמו בקבוק הבושם, עטוף ברכות מושלמת בניחוח וונילה מתוקה, עץ הארז ומוסק.

הבושם:

בושם פרחוני - פירותי ? ירוק 

תו עליון- תפוחי גרנד, מנדרינה ולפל אדום 

תו הלב: אדמונית, עלי כותרת של יסמין ופטל 

תו  הבסיס: עץ ארז, וניל ומושק

העיצוב:

אנרגיה וחיוניות בגוונים עזים היוצרים אדרנלין מהמבט הראשון, רק להביט בבקבוק גורם לך לרצות לגעת בו, לנסות אותו! הגימור מזכיר גלידת פירות, הזכוכית הניאונית הוורודה מושכת את העין והופכת בהדרגה לירוק לים מהמם.

אין לטעות...הדובי הגדול, האייקון של המותג זוהר בגוון ירוק מוזהב!! כמו קוקטייל של וויטמינים

הוא מעורר תחושת אנרגיה וכייף!

האריזה החיצונית גם היא בצבע הבקבוק ומעוררת את אותן תחושות העליזות והעונג.

 

TOUS Eau de Toilette   מחיר לצרכן: 219 ש"ח_, לתכולת: 90  מ"ל 

 

 

13688_22475_BS_Intimate_Stationery_LRES, 1
 

 

 

בריטני ספירס

חושפת את הצד החושני ביותר שלה

 ומשיקה בושם חדש

fantasy BRITNEY SPEARS? Intimate Edition

  

ביוני 2015, האומנית זוכת פרס אמי ואייקון עולמי, בריטני ספירס, מציגה בושם חדש

fantasy BRITNEY SPEARSTM Intimate Edition,   בהשראת קולקציית הלבשה תחתונה....

ניחוח חושני וארומטי, החושף את הצד שלה, כאשר הווילונות סגורים ואורות הזרקורים עמומים.

 

הקריירה המוצלחת של בריטני ספירס,  בת 17 שנים, נמדדת על ידי הוצאת 15 אלבומים, למעלה מ 40 סינגלים שכבשו את המקומות הראשונים במצעדים, שישה סבבי הופעות עולמיים וזיכיון בישום בשווי ביליון דולר. היא כובשת את הקהל בהופעות בלתי נשכחות, אך מה שהמעריצים שלה חושקים באמת, זה לגלות את האישה מאחורי שירים רבי המכר והמופעים המצליחים ? את בריטני האינטימית.

בשנת 2004, בריטני ספירס השיקה את הבושם האייקוני fantasy BRITNEY SPEARS?. הצלחה מידית, הוא משקף את האישיות העליזה והחושנית של בריטני, ונותר רב מכר במשך 10 שנים. בחלוף עשור, בריטני מוכנה להעניק למעריצים שלה הצצה לצד החושני והאינטימי עם הבושם החדש  fantasy BRITNEY SPEARSTM Intimate Edition .

 בשילוב עם ההופעות שלה בלאס וגאס ושאר התחייבויותיה

השיקה הזמרת בת ה 33 קולקציית ההלבשה התחתונה, אינטימית במיוחד.

בריטני פרסמה תמונות בהן היא מדגמנת את הלבנים הסקסיים ובגד ים שחור חושני במיוחד. הזמרת חושפת גוף שרירי ומושלם בבגדי ההלבשה התחתונה החושניים שהיא עיצבה. 40 מיליון העוקבים שלה בטוויטר כבר נחשפו לקולקציה והגיבו בלייקים רבים במיוחדקולקציית הלבשה תחתונה The Intimate Britney Spears מבוססת על פריטים שעוצבו על ידי בריטני ספירס, ומכילה חזיות ותחתונים,

חלוקים וקימונו, מחוכים וכותונות לילה המאפשרים לך להיראות ולהרגיש במיטבך לילה אחרי לילה.

 

קולקציית ההלבשה תחתונה הראשונה של בריטני

מסמלת את הקונספט של הבושם החדש:

חושני ואלגנטי. גורם לכל אישה להרגיש בטוחה ויפה, ולא משנה מה היא לובשת, מעודד אותה לחלוק את הסודות האינטימיים, הזיכרונות והפנטזיות.

 

את קולקציית ההלבשה התחתונה בעיצובה של בריטני ספירס יהיה ניתן להשיג בארה"ב ובאירופה בלבד!

הניחוח:

בושם רומנטי ומפתה, בו תווים פרחוניים חושניים ומתוקים עוטפים את העור, מוכנים לפנטזיה האינטימית שלך להתחיל.

שילוב תערובת של ליצ'י עסיסי, עלי סיגליות ונגיעת לימון איטלקי חושף תו חושני. מערכת יחסים מפתה נרקמת ועוטפת את לב הבושם עם שושנת העמקים, יסמין מעודן וסוכר חום, ונכנע לתשוקות הסודיות ביותר שלך. חלומות הופכים למציאות כאשר וניל, ומושק לבן מרקדים בבסיס הבושם.

 

האריזה:

האריזה של הבושם חושפת פרשנות יפהפייה של קולקציית הלבשה התחתונה. בקבוק לבן מקושט עם צווארון טבעת בגוון ורוד זהוב וקריסטלים ורודים. האריזה מעוטרת בדגשים מתחרה מפנקת המעניקים נגיעה של רומנטיות. 

 

              

 

מחיר לתכולה של 199 ?  מ"ל : 100 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

 

 

אליזבת ארדן משיקה:

ELIZABETH ARDEN

ALWAYS RED

הבושם החדש מבית אליזבת ארדן

 

 

אליזבת ארדן מציגה בושם חדש Elizabeth Arden ALWAYS RED  בושם החוגג תפיסת עולם ניו  יורקית מובהקת... תעזי....תחיי באומץ, תדליקי את העיר, תקבעי את החוקים של עצמך. הכול. כל הזמן.  בושם שנוצר בהשראת אישה בטוחה ובולטת...בעלת נוכחות  המאירה את העיר. אישה מנהיגה.

הבושם:

פרחוניות אוריינטלית עכשווית.

"רצינו לבטא את הצבע האדום כאביזר נועז ויפהפה אשר תמיד לוכד את העין", אומר הבשם  קלמנט גווארי שיצר את הבושם. "ההשראה ליצירת הבושם Elizabeth Arden ALWAYS RED נבעה מרצון ליצור ניחוח אדום נועז, המשקף את האישה של ALWAYS RED   ומקרין את האיכויות הנועזות והחושניות".

 

הניחוח היוקרתי נפתח עם תפוז אדום תוסס, שזיף אדום מפואר ופסיפלורה. שלב אחר שלב, לב הבושם  מורכב מיסמין סמבק, פרזיה ורודה וורד קטיפתי המבטאים נשיות ותשוקה.  

הניחוח מתקבע עם בסיס ענברי ועשיר. דגש עמוק ומזמין של פרלינים, עץ מהגוני וענבר אדום מסמלים ביטחון מפתה וחושניות, שם נרדף לצבע אדום ולאישה של Elizabeth Arden ALWAYS RED.

 

תו עליון: שזיף אדום, תפוז אדום, פסיפלורה

תו הלב: יסמין סמבאק, עלי ורדים, פרזיה ורודה

תו הבסיס: עץ מהגוני, ענבר אדום, פרלינים

האריזה:

הבקבוק מושך תשומת לב עם משחק של גוונים זוהרים מאדום לשחור. הפקק בצורת אבן חן יקרה משלים את העיצוב המודרני.

 

J9מחיר לצרכן: _299 ש"ח_, גודל: 100  מ"ל

 

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ 

 

הבושם החדש מבית ג'יבנשי

Dahlia Divin הדליה האלוהית

המיתוס ממשיך ...

ניחוח של זהב, כמו סם חיים המבטא חושניות טהורה.

ניחוח של אלה מודרנית הזורחת כמו השמש, שובה את הלב על ידי הנוכחות האלגנטיות והקוטור שלה.

היא נולדה בשנת 2014, דליה דיווין. דליה אלוהית בעלת יכולת ייחודית לחשוף ולרומם את ההילה הנשית. תחכום ועידון עם גוון של פנטזיה.

הקסם של ג'יבנשי, מוטבע על ידי סמל יקר: חוט זהב המזכיר אופנת עילית .

הוט קוטור אמיתי. מזהב לזהב ורוד ...

 

הדליה האלוהית כעת מוגשת בגרסת  או דה טואלט חושנית ויוקרתית.

הניחוח החדש נראה ארוג מחוטי זהב הוורודים סימן ההיכר שלה .

 

הבקבוק - בעל קווים טהורים ואפקטים עדינים של שקיפות.

כמו רסס רענן של, נשימה עמוקה, תחושה ...

כמו שמלת הוט קוטור, או דה טואלט העוטף אותך ברעננות עדינה ורכות חושנית החושפות את האלוהות שלך. נוצר על ידי פרנסואה דמאשי,  מלחין של יצירות בישום.

 

הדליה דיוויין או דה טואלט היא ניחוח עסיסי, עצי ופרחוני

המשלב פיתוי עז עם אופי נועז.

התפרצות של תווים עסיסיים שטופי שמש, עסיסיות של פירות ורודים בצבע זהב, תפוז דם ואפרסק ריחני, ומנגד, זר של יסמין וורוד שפורח בתשוקה. ואז, משב סודי של מושק וניל חושני ו אלמוג המותירים את חותמם באלגנטיות נצחית.

ניחוח של זוהר מושלם,  בין הזהב לניחוח

 

הבקבוק האייקוני של הדליה הופך לזהב ורוד בגרסת האו דה טואלט.

העיצוב החדש מודגש על ידי אור טהור שזורח ומלוטש, יקר כמו גביש.

בגוון ורוד/ האפרסק של הבושם, החוט הוורוד של או דה טואלט זהב עוטף את צווארו של הבקבוק כמו תכשיט.

זהב ורוד מודרני ועדין ...הגוון הנשי ביותר מבין שלושה הסוגים של זהב!

 

ג'יבנשי מציגים את הפנים של Dahlia Divin - אלישייה קיז

המוזה - לבושם זוהר נדרשת מוזה זוהרת באותה מידה. אישה עם נוכחות זוהרת, עם יופי מגנטי. אמנית מוערכת, בעלת כישרון והילה מיוחדת, הכובשת את העולם.

האמנית האמריקאית  אלישייה קיז , שכוכבה זרח בתחומים כה רבים.

מוכשרת, מפורסמת וזוכה להצלחה בינלאומית. אלישייה היא זמרת, כותבת, מפיקה מוזיקלית ושחקנית מוערכת אשר זכתה ב 15 פרסי גרמי. היא נחשבת ליזמית רבת עוצמה בעולם הפילנתרופיה וידועה במאבקה למיגור מחלת האיידס. היא מכרה למעלה מ 30 מיליון תקליטים ברחבי העולם מתחילת הקריירה שלה בשנת 2001.

הרקע העשיר ואישיותה הכובשת גרמו  לניצוץ מידי בין אלישיה ובית ג'יבנשי.

היא עבדה עם המנהל האומנותי והמעצב של בית ג'יבנשי, ריקרדו טישי אשר עיצב עבורה את השמלות, ואלישייה, לראשונה, העניקה את שמה לבושם החדש של ג'יבנשי

היא כריזמטית, עם יופי שלוו וקורן, ומופיעה כפי שמעולם לא ראינו אותה,

אלישייה קיז היא הגיבורה והמיתוס של Dahlia Divin.

 

Dahlia Divin מחיר לאחר הנחה : 299  ? לתכולת: 50 מ"ל

Dahlia Divin מחיר לאחר הנחה : 372 ? לתכולת : 75  מ"ל

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם

 

                

 

 

 

 

 

בית דל פוזו גאה להשיק שתי גרסאות חדשות של בשמי הדגל של המותג, במשפחת הלואין למותג הספרדי המצליח דל פוזו!

, ליל כל הקדושים EDT MANהלואין לגבר, הלואין לאישה בגרסאות נועזות וחצופות במיוחד ! גרסאות שתשארנה חקוקות בזכרוננו לנצח..

 

HALLOWEEN

TATTOO

הלואין טאטו!

מילות מפתח של שני הבשמים הן זהות.........

קסם, מסתורין, רוח נעורים, נפש חסרת פשרות, תשוקה לחוויות חדשות ונועזות !

הקעקוע משתמש בגוף האנושי להעברת מסר מסוים.

קעקוע הוא לא רק סמל: הוא מתקשר הודעה דרך החריטה שלה, ואנו מטמיעים את הניחוח שלנו, מתקשרים אותו, על הגוף.

הלואין טאטו מציג את האלמנטים של העולם הקעקועים מנקודת מבט אסתטית, אופטימית וחיובית. אנו אוהבים לנפץ סטריאוטיפים ומוסכמות....

האריזה השחורה האלגנטית של הבושם עומדת בניגוד לגרפיקה באותיות המודגשות , לגולגלות, לפרחים ולפרפרים בגוון המטאלי.

הקווים הישרים של הלוגו המקורי הותאמו לסגנון המקובל היום, כאשר המילה טאטו כתובה בכתב מקושט.

שני סגנונות ניחוח חדשים, בתפיסה אחת ומטרה ברורה:

להפתיע את הגברים והנשים בניחוח הלואין טאטו חדשני.

הבושם לגבר

 

פוז'ר ירוק- פרחוני- ורענן

ניחוח שמדבר אליך

כמו קעקוע שלא ניתן לראות, רק להריח ,

האנרגיה של התבלינים חודרת את העור שלך.

קרן לייזר של הל טרי, פלפל שחור וג'ינג'ר משתלבים יחדיו  עם הניחוח הממכר של מרטיני תפוחים המעורר את החושים. ניחוח מפתה של מוסק,

ענבר אפור ופצ'ולי חותם ארומה חושנית על העור.

מחיר לצרכן: 199 ? , לתכולה:  125 מ"ל

 

הבושם לאישה

 

פרחוני-פירותי

חושני וחם באותו הזמן בושם שמעטר את העור שלך כמו קעקוע מפתה,

תו פרחוני של שושנה טבעית משתלב עם ניחוחות עסיסיים של פינה קולדה,

אגס טרי ופלפל אדום,

מוסק מפתה, זרעי טונקה מתוקים וסנדלווד קטיפתי עוטפים את הגוף שלך בהילה חושנית שלא ניתן לעמוד בפניה.

 

מחיר לצרכן :_199  ?, ? לתכולת:_100  מ"ל

 

 

 

ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם והמשביר החדש לצרכן.