בית האופנה COMME IL FAUT עובר למשכנו החדש

את המותג "קום איל פו" אני מכירה למעלה מ-20 שנה עוד בעבודתי הקודמת במגזין "עולם האישה". כבר אז הוא היה מותג בולט בשטח, בית אופנה כחול לבן שהוקם בשנת 1987 על ידי סיבל גולדפיינר וקרול גודין שתי נשים חזקות שידעו לאורך השנים לצקת למותג אג'נדות חברתיות ועכשוויות, יצירתיות וחשיבה פורצת דרך, הרבה לפני שכולם העתיקו מהם. מעולם הן לא הציגו עוד פרזנטציה של עוד קולקציה, תמיד היא הייתה מלווה באמירה, במסר, לעיתים פמיניסטי, חברתי וגם פוליטי, תמיד היו שם עוד רבדים מעבר לקולקציות מעולות, איכותיות, עם טביעת אצבע של המותג.

ועכשיו, לאחר 20 שנה לאחר שחוללו מהפכה בנמל תל אביב עם חנות קונספט שונה ואחרת, סיביל גולדפיינר המנכ"לית ובית האופנה COMME IL FAUT חונכים את משכנם החדש ברחוב קיבוץ גלויות 29 בדרום תל אביב, עם סטודיו רחב שמהווה את מרכז העצבים והלב של המותג.

במתחם החדש, בנוסף לסטודיו הרחב נמצאים המשרדים, חדר העיצוב, המחסן, הסטודיו לצילום וגם ארכיון עשיר של בגדים מאז 1987, בו אפשר להציץ, לקרוא, וללמוד על ה-DNA של המותג עם קרוב ל-40 שנות פעילות, כל זאת לצד חנות עם פריטי אאוטלט, עודפים מעונות קודמות לצד פריטים מיוחדים ובודדים שנשארו, ומחלקת וינטג’ עם פיסים מיוחדים שהן אוספות וממחדשות מלקוחותיהן.

בית האופנה COMME IL FAUT פועל גם למען מעורבות ונקיטת עמדה לטובת קהילת לקוחותיו וסביבתן. המותג מאמין באופנה איטית, סחר הוגן והתחשבות בסביבה, ידוע בפעילותו
החברתית, כמו בשיתוף פעולה עם ארגון "אחותי" הפועל למען נשים, תורם לאורך השנים
לעמותת "נשים שורדות זנות", מוביל את פרויקט "מעבירות" המסייע בהעברת פריטי לבוש
או תמורתם למטרות שונות לקידום נשים ועוד.

קום איל פו במשכנו החדש רחוב קיבוץ גלויות 29 תל אביב https://comme-il-faut.com/

 

 

קולקציית הלבשה תחתונה חדשה אביב 2025 למותג ההלבשה התחתונה JACK KUBA 

הקולקציה הוורודה החדשה של מותג ההלבשה התחתונה JACK KUBA לאביב 2025 מציגה את הטרנדים הבולטים של אביב-קיץ 2025, סגנון רומנטי נשי בגווני ורוד פודרה, אפרסק וניוד, ועם הדפסים פרחוניים עדינים ותחרות מעודנות. באיכות בלתי מתפשרת ובגזרות אופנתיות.

הקולקציה עושה שימוש בטקסטורות עשירות, תחרות עדינות, רקמות פרחוניות ומשחקי
שקיפות בשילוב של בדים קלילים בצבעוניות רכה, ומשלבת רקמות פרחוניות אלגנטיות עם דיטיילים מחושבים, להענקת מראה נשי ומחמיא.

קולקציית החזיות מתאפיינת במבחר גזרות המתאימות לכל מבנה גוף על מנת לספק תמיכה מלאה ותחושת נוחות מקסימלית. המידות מגיעות עד קאפ G כך שאף אחת לא תתפשר לא על סטייל או נוחות.
מנעד החזיות כולל חזיות בגזרת בלקונה, חזיות טישרט חלקות שאינן נראות מתחת לבגדים,
חזיות מינימייזר המקטינות חזה גדול, חזיות פוש אפ, חזיות וגוזיות ללא ברזלים, חזיות סטרפלס
הנצמדות לחזה בצורה הדוקה, וחזיות למידות גדולות שתומכות ואוספות את החזה למראה עגול
וטבעי.
גם בקטגוריית התחתונים ניתן למצוא מגוון רחב של עיצובים, בדים וגזרות – מחלקים, תחרה וללא תפרים, ועד גזרות כמו חוטיני, ביקיני, היפסטר, גבוהה, מקסי ותחתונים לאחר לידה.

מידות נעות בין XS ל־6XL, מחירים: חזיות: החל מ- 199 ₪, תחתונים: החל מ- 67 ₪

להשיג ברשת חנויות JACK KUBA ובאתר jack-kuba.co.il

 

אופנת עילית בחדרי השינה והאמבט עם המותג TAKEANAP

בתקופה האחרונה עברנו לבית חדש, השקענו, שיפצנו, "ועכשיו" אמרתי לבעלי, "אני רוצה חוויה של מלון 5 כוכבים, בחדר השינה ובאמבטיות, כלומר, מצעים פרמיום, ויותר מזה, מגבות מפנקות הכי איכותיות שבשוק". מניסיון העבר ידעתי שמותג TAKEANAP הוא בדיוק מה שאני מחפשת.

מסתבר שבימים אלו משיק המותג קולקציית מגבות פרימיום חדשה עם טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב נקי שמעניקים את חווית הספא שחיפשתי. ואין מאושרת ממני לשתף את הידע ולחסוך לכם חיפושים ומפח נפש.

TAKEANAP הוא מותג לייף סטייל ישראלי שנוסד בשנת 2004 על ידי המעצבת גל דרייבלט, במטרה להכניס ניקיון עיצובי וחוויית מגע לשגרת החיים הביתית. הוא מתמקד בטקסטיל איכותי ואביזרים משלימים, תוך שימוש בחוטי כותנה סרוקים, חומרים טבעיים, והקפדה על הפרטים הקטנים בסטנדרט גבוה של איכות ונוחות. מוצרי החברה נמכרים בישראל ובעולם.

המותג מחבר בין טקסטיל לבית, אופנה, קיימות וחדשנות, קולקציית מגבות הרחצה פרמיום שמושקת בימים אלו תחת השם Quality 700 היא בעיצוב מינימליסטי ונקי, העשויה כותנה מצרית סרוקה 100% ובמשקל צפוף של 700 גרם למ"ר ומציגה שילוב של אסתטיקה ותחושת רכות יוצאת דופן, בדיוק כמו מלון בוטיק יוקרתי – בחלל הרחצה הביתי שלי.

המגבות מיוצרות בטכנולוגיית Zero Twisted, בה סיבי הכותנה נותרים ישרים ואינם מפותלים – טכניקה חדשנית היוצרת מגע קטיפתי, נפח רך במיוחד וכושר ספיגה גבוה עד פי שלושה ממגבת רגילה. הן מתייבשות במהירות, שומרות על מרקמן וצורתן גם לאחר מאות כביסות, ומחזיקות לאורך שנים. המבנה הייחודי של הסיבים מאפשר לעור לנשום, והמגבות עוברות תהליך צביעה ידידותי לסביבה, ללא חומרים מגרים – מה שהופך אותן לאידאליות גם לתינוקות ולבעלי עור רגיש.

 

הקולקציה זמינה בשישה גוונים מונוכרומטיים רגועים: ירוק מרווה, לבן צח, אבן, טבק, ורוד פודרה ומוקה, ומוצעות בארבעה גדלים לבחירה: 30×50, 50×90, 80×140 ו־90×180 ס"מ. עיצוב מינימליסטי עם רקמת לוגו אלגנטית על גבי בורדור רחב.

טווח המחירים: 39–289 ש"ח למגבת.

TAKEANAP- להשיג בסניפי הרשת ובאתר www.TAKEANAP.co.il

 

 

הזמר משה פרץ בקמפיין משפחתי עם אשתו וארבעת ילדיו לרשת גלי

"רציתי מזכרת יפה שתהיה לנו לעתיד", אמר משה במהלך הצילומים והוא צודק, גם מזכרת וגם חוויה משותפת משפחתית. וקבלו סקופ-  "הייתי שמח לעוד זוג תאומים" אמר בסיום הצילומים. כל השמחה הזו הייתה לכבוד צילומי הקמפיין החדש של רשת נעלי גלי.

הזמר משה פרץ (42), יחד עם בני משפחתו: אשתו ירדן גוזלן וארבעת ילדיו: הבכורה מיכאלה (10.5), התאומים נועם וגיא (9) והבת הקטנה ריף (7) נבחרו כפריזנטורים של רשת גלי.

משה ממש בירך על הקמפיין המשפחתי "אני ממש שמח להצטלם יחד עם המשפחה בהרכב מלא, ברגעים אלו יוצרים את המזכרת הכי יפה לעתיד. ירדן והילדים הם הדבר הכי יקר לי, הם הכוח שלי וזה מרגש לשלב אותם בקמפיין שמדבר על ערכי משפחה, ישראליות וסטייל". משה נזכר בילדותו כשהיה הולך עם הוריו, לפני כל חג, לקנות נעלים בגלי, ועכשיו הוא מתרגש לסגור מעגל ולהצטלם למותג  כל כך ישראלי".

 ומה התוכניות לעתיד? אחרי הצילומים מתוכן לצאת אלבום חדש עם 12 שירים מלווה בהופעות. ואם תהיתם מי כתב את המילים וגם ישיר את שיר פסקול הקמפיין - ניחשתם נכון! משה פרץ. 

להשיג ברשת חנויות גלי

 

רוסלנה רודינה בקמפיין אביב קיץ 2025 של המותג סקופ

אחרי למעלה מ-9 שנים, הדוגמנית והשחקנית רוסלנה רודינה חוזרת לשמש כפרזנטורית רשת SCOOP וציפור קטנה לחשה לי שהיא תשלשל לכיסה כ-200 אלף ₪ לעונה. מפרגנים!

 

לאורך הקריירה רודינה כיכבה בשלל קמפיינים נחשבים, לרשתות ומותגים שונים, והשתתפה בעשרות תכניות טלוויזיה, בניהם: מאסטר שף כמתמודדת וזמר במסכה.

רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP אמר כי ההחלטה לחדש את הקשר  עם רוסלנה בשנית, נולדה מהיותה כאחת הדמויות הבולטות ברשתות החברתיות העוסקות בסטייל ואופנה. ולמי שלא זוכר רוסלנה עשתה את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות עם סקופ, לפני 9 שנים.

ורוסלנה כיום בת 36 מעידה כי העונה היא מגיעה לסקופ כאישה  עם  הרבה ניסיון.

להשיג ברשת חנויות סקופ SCOOP 

 

ספורט סטייל וטכנולוגיה עם שעון G-SHOCK מבית  CASIO 

מותג השעונים G-SHOCK מבית הענקית היפנית CASIO משיק שעון חדש, קטן במידות אבל גדול בסטייל וביכולות, בעיצוב גאומטרי. מתאים להרפתקנים, חובבי ספורט, ואנשים שחיים בתנועה ומחפשים שעון עמיד וחכם שמסתנכרן עם הקצב שלהם.

השעון החדש מציע שילוב של עיצוב, עמידות וטכנולוגיה מתקדמת. גוף קומפקטי ודק  של רק 11 מ"מ, רצועת הסיליקון אידאלית לשימוש יומיומי ולפעילויות ספורטיביות שונות, יבשות או רטובות, וטכנולוגיה מתקדמת בו השעון מצויד בקישוריות Bluetooth שמתחברת לאפליקציית CASIO WATCHES חינמית (למכשירי iOS ואנדרואיד), שם תוכלו למצוא עולם שלם של נתונים: מעקב צעדים יומי, חישוב שריפת קלוריות, ניתוח הפעילות הגופנית, תזכורות לפעילות  ושמירת נקודות מיקום במסלול באמצעות פונקציית זמן ומקום.

בנוסף, האפליקציה מבצעת סנכרון זמן אוטומטי לפי מיקום ומאפשרת איתור הטלפון האבוד בלחיצת כפתור, ושלל פונקציות מתקדמות נוספות כמו חמישה שעונים מעוררים, טיימר מחזורי, סטופר מדויק עד מאית השנייה, עמידות במים עד לעומק 200 מטרים, תאריכון אוטומטי מלא, מצב השתקת צלילים, תצוגת זמן בפורמט 12 או 24 שעות, תאורת LED פנימית אוטומטית ועוד.

מתאים לגברים ולנשים כאחד. זמין בצבעי צהוב ניאון, לבן או שחור. מידות: אורך 46.3 מ"מ, רוחב 41.5 מ"מ, עובי 11 מ"מ. משקל: 45 גרם בלבד.

מחיר: 686 שקלים.

 

שעון קסיו וסדרת הלהיט "דברים מוזרים" במהדורה מוגבלת

מותג השעונים CASIO מציג שעון במהדורה מוגבלת שנוצר בשיתוף פעולה עם ענקית הסטרימינג NETFLIX, בהשראת סדרת הלהיט העל-זמנית "דברים מוזרים".

העיצוב נולד בהשראת השנה שבה מתרחשת עלילת הסדרה- 1986, והוא משלב את שפת העיצוב והצבעוניות הקלאסית של שעוני המותג מהתקופה עם מוטיבים גרפיים מעולם הסדרה. פני השעון כוללים כפתורים קדמיים בעיצוב רטרו, וצללית של הדמוגורגון מופיעה ברקע. בעת לחיצה על לחצן ה LED- מופעל אפקט תאורה מהבהבת החושף את הלוגו של Stranger Things – מודפס הפוך, ממש כמו בממד המקביל.


גב השעון מעוטר בחריטה של לוגו הסדרה מוקף קווים המדמים סדקים, שמדגישים את תחושת המעבר בין עולמות. מגיע באריזה מעוצבת באווירה מסתורית, המשלימה את החוויה.

מעבר לעיצוב יוצא הדופן, השעון מציע את הפונקציונליות המזוהה עם שעוני CASIO, הכוללות תצוגה דיגיטלית עם תאורת LED, שעון כפול המציג את השעה בשני אזורי זמן שונים, מחשבון 8 ספרות, סטופר, שעון מעורר, ותאריכון אוטומטי. עמיד במים ומתאים לשימוש יומיומי.

השעון מיועד לאספנים, לחובבי עיצוב רטרו, ולמעריצי הסדרה האפלה, ומזמין את העונדים אותו לצלול אל תוך הממד ההפוך.

מחיר: 585 שקלים.

CASIO- להשיג בחנויות השעונים המובחרות ובקטגוריית השעונים במהדורות מיוחדות באתר היבואן טי אנד איי

 

SHOCK-G – להשיג בחנויות השעונים המובחרות ובאתר היבואן טי אנד איי

 

 

אופנה לקטנטנים ולנוער

מותג  התינוקות והילדים מארה"ב Carter’s בקולקציה אקולוגית

 קולקציית Little Planet מבית המותג האמריקאי Carter’s, עשויה מכותנה אורגנית באיכות הגבוהה במיוחד המאושרת בתקן GOTS האמריקאי המחמיר, מוצר שמיוצר באחריות ובשקיפות מלאה.

זו קולקציית בגדי תינוקות וילדים ראשונים, בסיסיים, כאלה שעוברים בקלות מילד לילד – ונשארים יפים ונעימים גם אחרי אינספור כביסות. פריטי חובה בארון כמו בגד גוף במראה קלאסי, אוברולים במגע שמימי, מכנסי כותנה רכים בגזרות מדויקות, פיג'מות, והכל בעיצוב מינימליסטי, בצבעוניות טבעית ונקייה, עם דגש על פרקטיות ונוחות.

טווח מחירים החל מ 159.90 ₪, עכשיו במבצע לרגל ההשקה 20% הנחה עד ה 10.5.25.

להשיג בסניפי רשת קרטרס אושקוש ובאתר  קרטרס ישראל :https://www.cartersoshkosh.co.il

 

לי קופר קידס במבצע אביבי של פריט שני ב - 50% הנחה

רשת האופנה הבריטית לילדים לי קופר קידס יוצאת במבצע אביבי, במסגרתו כל פריט שני ב- 50% הנחה, מהקולקציה החדשה לקיץ 2025. 

המבצע כולל  את קולקציית בנות/בנים החדשה, של ג'קטים, שמלות, חצאיות, חליפות, חולצות, אוברולים, מכנסים, טישרטים, סווצ'רטים, עוד  ועוד (לא כולל ג'ינסים).

המבצע יערך בכל סניפי לי קופר קידס החל מה 27.4.2025 עד ה 19.5.2025 ללא כפל מבצעים על הפריטים המשתתפים במבצע

להשיג בסניפי הרשת בכל רחבי הארץ

 

 

שיתוף פעולה מרגש בין רשת הנעליים "גלי" וחברת "אלטמן בריאות"

שני המותגים יוצאות בשיתוף פעולה לקיץ 2025 "מגנים על הילדים מבפנים ומבחוץ", במסגרתו ברכישת נעליים ב-300 שח ומעלה, מתוכם לפחות זוג אחד של נעלי ילדים, מקבלים אריזה של תוסף תזונה "יומי" במתנה. 

שיתוף הפעולה ילווה בקמפיין אנימציה שנעשה בשיתוף חברת "שרוטונים",  שמציג דמויות מצוירות של סנדלי גלי שמנהלות שיח משעשע עם הדובון של "יומי" מבית אלטמן.

להשיג ברשת חנויות גלי