האם התעלמות משיווק בפיסבוק היא שאננות?
1. הקהל שלנו נמצא שם. נקודה. לא חשוב באיזה תחום אתם עוסקים, הקהל שלכם כבר נמצא ברשתות החברתיות.
בין שמדובר בקהל עיסקי ובין שאתם פונים לקהל צרכני. הוא שם.
האם אתם יכולים להרשות לעצמכם להיעדר?
2. המתחרים שלנו שם. אם לא היום, בוודאי מחר.
האם תפקירו לידיהם את הזירה הזו?
זוכרים את הקמפיין של דפי זהב עם דובל'ה גליקמן (לפני שנים...): אם אתה לא שם אתה לא קיים.
עם אחוזי צמיחה מטורפת ומעל 2 מיליון משתמשי פייסבוק בישראל עד כה, אם לא תהיו שם - לא ברור היכן תהיו.
3. עכשיו זו נקודת זמן טובה. הרשתות החברתיות נמצאות בעלייה.
כניסת העסקים אליהן עדיין בראשיתה, ולראשונים יש הזדמנות לבסס לעצמם יתרון על פני מתחריהם.
למה לא להיכנס עכשיו לשיווק ברשתות חברתיות:
אם אין לכם עדיין אסטרטגייה עסקית מגובשת,
אם אתם עדיין מחפשים את הדרך להגדיר את החברה או המוצר שלכם, את היתרונות היחסיים שלכם ואת קהלי המטרה שלכם -
כניסה לרשתות חברתיות היא עדיין מותרות מבחינתכם.
עשו עוד קצת שיעורי בית, ואז תהיו מוכנים לצעד הגדול.





React to WordPress