לינדה אוונג'ליסטה, מי שנחשבה בשנות ה-90 המוקדמות לחמישית מחבורת הסופר מודלס המפורסמות בעולם (חברו אליה נעמי קמפבל, סינדי קרופורד, קלאודיה שיפר וכריסטי טרלינגטון), חגגה השנה יום הולדת 47 והוכיחה פעם נוספת לעולם כי אין להספיד את הדוגמניות אחרי גיל 40. 

 

אוונג'ליסטה הצטלמה למגזין W לסשן צילומים יוצאי דופן. הצלם, סטיבן קליין, בחר בה בצורה מודעת לנושא הצילומים המרהיבים. כאיש עם חזון, הבחירה בדמותה האדג'ית, הנון-קופרמיסטית, לעיתים אפילו סתם פרועה (לעד יזכרו לה את המשפט "לא קמה מהמיטה בשביל פחות מעשרת אלפים דולר") של אוונג'ליסטה, היא כדיסוננס מושלם לדמות עקרת הבית מהפרברים. לכן הוא גם הלביש אותה בלייטקס, עור ועירום מדומה, אך הציב אותה בפינות שונות של הבית. 

 

אוונג'ליסטה מצטלמת בלייטקס במסווה של עקרת בית ונראית כמו גיבורת על שסוחבת עימה סוד שובב ופראי. 

 

יחד עם הסטיילינג המופלא של אדוארד אנינפול, שכלל פאות מפלסטיק, חליפות עור ומגפיים עד הברך, קליין מדגים כיצד גם אחרי שנים, ואחרי ילד, לא ניתן לביית את לינדה אוונג'ליסטה. סוג של ניסיון כושל של אחרים לאלף את הסוררת. 

 

לינדה אוונג'ליסטה מוכיחה מעל לכל ספק שבגיל 47, עדיין "יש לה את זה" לגמרי, ושנות הדוגמנות אולי מאחוריה אבל הן לגמרי חלק ממנה. אין ספק שהלוואי על כולנו גוף (ופנים) כאלו בגיל שלה. 

 

צפו בחלק מהתמונות: