ממחקרים של חברת "לוריאל" התברר שמחצית מהגברים בגילאי 20 ומעלה משתמשים בקרם פנים. מתוכם, 14% משתמשים בקרם כל יום, 21% אחת לכמה ימים ו-14% פעם בכמה חודשים. הגברים שמים קרם לחות בעיקר במקלחת, כלחות לפנים ולהעלים סימני עייפות, וגם כדי להרגיע את העור אחרי גילוח. 50% מהישראלים הם בעלי עור רגיל, רבע מהנותרים הם בעלי עור שמן ומעורב. ותתפלאו לשמוע כי 2/3 מהגברים רוכשים את המוצרים בעצמם, רק 1/3 זו האישה שרוכשת את המוצרים. ועוד נתון חשוב, כל גבר שני הוא בעל זקן!!

לראשונה בישראל השיק מותג הקוסמטיקה L'oreal Paris שעד היום התמקד רק במוצרים לאישה, מותג טיפוח לגבר Men Expert ובכך משלים חזון שיש לחברה להביא את כל הפתרונות היופי לכלל האוכלוסיה. וגברים הם לפחות 50% מהכלל. גם להם מגיע הטוב ביותר, פורמולות הכי מתקדמות לעור הגברי עם מגוון רחב ביותר של מוצרים המתאימים לגבר הישראלי. המותג מציג פתרונות ומוצרים לכל גבר, בכל גיל ולכל סוג עור. לוריאל פריז מבקשת להנגיש לגבר הישראלי שיגרת טיפוח פשוטה וקלה לכולם. 5 דקות בבוקר ואתה מושלם.

המותג החדש לגבר Men Expert מציע 6 סדרות טיפוח לגבר הישראלי עם מגוון רחב של מוצרים. החל ממקדם לחות, קרם עיניים, ג'ל ניקוי פנים ועד דאודורנטים ומוצרי גילוח. ועוד - הסדרה המובילה והייחודית לטיפוח השפם, הזקנים, ושיער הפנים.

סדרת הדגל של המותג הינה Hydra Energetic המיועדת לכל סוגי העור וכוללת מוצרי לחות וניקוי הנלחמים בסימני העייפות וקמטוטים ליד העיניים. הסדרה מועשרת בויטמין C ובתמצית הגוארנה שמספקת אנרגיה ומכילה קופאין פי 4 מספל קפה שחור. בסדרה 3 מוצרים: קרם לחות, ג'ל לחות וג'ל לניקוי הפנים.

Barber Club היא סדרת הטיפוח לזקנים. ארוכים וקצרים. הסדרה מציעה מוצרים לטיפוח יומיומי לזקן, לשיער הפנים ולעור הפנים. מועשרת בשמן אתרי עץ הארז, שמרגיע גירויים בעור. בסדרה 4 מוצרים מובילים: תרחיץ, שמן לזקן ארוך, קרם לחות לזקן קצר, וקרם לעיצוב זקן.

 

Pure Charcoal - היא הסדרה לבעלי עור שמנוני ועור עם פגעים וראשים שחורים. הסדרה מועשרת בפחם הסופח שומנים ועוזרת להלחם בפצעונים ובפגעי העור.

Vita Lift הוא קרם האנטי אייג'ינג לבעלי עור בוגר בסביבות גיל ה-40. הקרם מועשר בתמצית גפן צרפתי הנלחם בהשפעות חיצוניות על העור, ומשיב לו את הרעננות והמראה הצעיר.

Deo היא סדרת הדאודורנטים המכילים 5 ריחות גבריים שונים.

Shave הם המוצרים לגילוח ותחליבי אפטר שייב ומכילים ג'ל גילוח ותחליב אפטר שייב ריחני.

את המותג מובילים פרזנטורים בינלאומיים כמו אדם לוין, זמר וסולן להקת מארון 5, וכן השחקן ממשחקי הכס ניקולאי קוסטר ולדאו.

טווח המחירים נע בין 21.90 ש"ח ועד 54.90 ש"ח. 

להשיג ברשתות הסופר פארם ובחנויות המובחרות.

 

הבושם החדש לגבר של הוגו בוס 

הבושם החדש Boss Bottled הוא בעל ארומה וניחוח שונה מכל מה שאתם מכירים עד היום. הוא מימי ודומיננטי ומופק בשיטה חדשה וייחודית עם ניחוחות של עץ המנדרינה והתפוח בתוספת של קינמון חריף ומרווה לאיזון. ניחוחות של פאצ'ולי, רוזמרין ולבנדר עם ריחות עציים של עץ הזית ואלגום.

להוביל את הקמפיין נבחר השחקן כריס המסוורת' השחקן האוסטרלי הידוע מהסדרה "קרוב רחוק", המייצג את הגבר האורבני, הפעיל והדינמי, אבל כזה שלא שוכח לקחת פסק זמן להעשרה עצמית ואיזון בין גוף ונפש. ניחוחות הבושם עונים על שני צרכים אלה. 

 

הבושם נחשב לפאר היצירה בניחוחות של מותג העל הוגו בוס. מחיר 269 ש"ח

להשיג ברשתות הפארם  ManOfToDay# BOSSBottle# boss# @ifatsochlizky

 

Leo-man חזק ביופי

קובי מאור, קומיקאי ושחקן מעולה המוכר לכולנו מהסדרה סברי מרנן, או מההצגה "גבעת חלפון אינה עונה" (והרבה אחרות), הוא הגבר שנבחר להוביל את הסדרה החדשה של חברת "לאונרדו קוסמטיקס" המתמחה בסינרגיה של מכשירים ותכשירים, סדרת הטיפוח לגבר. מדובר בסדרה מקצועית הנמכרת אצל קוסמטיקאיות מקצועיות נבחרות ובאתר החברה, המכילה חומרים מורכבים, פעילים ואיכותיים בריכוז גבוה במיוחד הנמצאים בשימוש בעולם המקצועי בלבד. בלאונרדו קוסמטיקס מאמינים שהם יוצקים משמעות ותוכן חדשים לטיפוח של הגבר הישראלי החדש.

רוני בר הבעלים של "לאונרדו קוסמטיקס" שם לב שלאחרונה הוא מקבל דווח מהקוסמטיקאיות על עליה משמעותית במספר הגברים המגיעים לטיפול. יותר מזה, קרובות משפחה סיפרו לו שהגברים שלהן גונבים להן את מוצרי הטיפוח לשימושם האישי. רוני הבין שנוצר וואקום בשוק עם דרישה עולה למוצרים בלעדיים לגבר. הוא הסביר לי כי העור של הגברים שונה מזה של הנשים בעיקר בגלל זיפי השערות והזקנים. עורם שכבתי יותר מעור הנשים, עבה וגס, ובדרך כלל גם חשוף יותר לשמש. מסקרים שהוא ערך התברר  כי הגברים הכי חוששים ממראה עייף וקמטים בעיניים. הוא גם הבין, בטח על עצמו, שהגבר הישראלי ממש לא אוהב להתגלח ומחפש מענה שיהיה מהיר ולא מסורבל.

 

המותג החדש Leo Man משיק ג'ל שמנוני המורכב מסוגי שמנים כמו שקדים ואבוקדו, וגם תמציות שמנים נוספים וביחד עם קומפלקס של ויטמינים מרוכזים. ג'ל זה מציע לגבר עם זיפי הזקן ולבעלי הזקנים מוצר מרוכז שהופך את הזקן והזיפים לרכים נעימים ועם ניחוח נעים. כל כך רך כל אישה תשמח לקבל נשיקה. כל מה שעל הגבר לעשות הוא לשים טיפה אחת לעסות את הזקן והזיפים במשך דקה. התוצאה היא של זיפים רבים ולחות בפנים הנשארים לאורך יום שלם.

קרם העיניים מכיל 3 סוגי חומצות אמינו וייחודם בכך שהם חודרים לתאי העור תוך שהם מתאימים עצמם למבנה התא, ומפלסים את דרכם פנימה. הקרם מכיל גם תמצית נחושת המטפלת ומורידה נפיחות. כל שצריך לעשות הוא לקחת טיפה אחת על האצבע, לעסות את הקרם בסמוך לעיניים ולצפות לתוצאות. אל תגלו שסיפרתי לכן המוצר מושלם גם לנשים.

התרחיץ, ה-Cleanser מיועד לכל סוגי העור וגם לאנשי הזקנים. יש לו מקציפונים עדינים היוצרים קצף נעים על עור הפנים, ולאחר השטיפה מונעים מהעור להתייבש ומנקים אותו ברמת ניקוי עמוקה. סוג של פילינג עדין.

בסדרה גם קרם טיפוח למרפקים, אזור שאנשים שוכחים שהוא חלק מהגוף ושרואים אותו במיוחד בקיץ. מרפקים מטופחים זה מה שעושה את ההבדל בין גבר מטופח ובין כזה שלא.

המותג מציע לכל גבר שגרת טיפוח מהירה ויעילה, עם סיום צחצוח השיניים, שמים טיפת ג'ל שמנוני על הזקן ומספיגים, טיפה לכל עין מקרם העיניים ויוצאים לעבודה מטופחים עם הרגשה אישית מעולה. ושימו לב הנשים, רוני לב מגלה לי שקרם העיניים לגבר הוא מבחינת מוש גם לנו הנשים, ואת הקרם למרפקים את יכולה לשים גם על עקבים יבשים ברגליים.

ותסתכלו טוב טוב בתמונה של קובי מאור הפרזנטור המושלם, כמה הוא נראה מטופח ועדכני, כך היינו רוצות לראות גם את בני הזוג שלנו.

חג שמייח ושופע מתנות לכולנו