דרמו-קוסמטיקה היא נגזרת של המילה דרמטולוגיה להלן רפואת עור וקוסמטיקה. המוצרים הדרמו-קוסמטיים מוגדרים קוסמטיים ויעודם לפתור טווח רחב של בעיות עור. זו נישה מיוחדת של מוצרי טיפוח בעולם הקוסמטיקה המבוססים על מחקרים קליניים ובדיקות רפואיות לטיפול בטוח גם לבעלות עור בעייתי, רגיש, יבש, בעיות אקנה, ועוד. המוצרים הם בעלי תכונות רפואיות טיפוליות אולם אינם נחשבים כתרופה, ולכן ניתן לרכוש אותם בבתי המרקחת ללא מרשם רופא.

המוצרים מתאימים לכולם אבל בעיקר לסובלים מבעיות עור או בעלי היסטוריה של אלרגיות בעור, אדמומיות, מחלות עור כמו אטופיק דרמטיטיס ועוד. ולכל מי שמעדיף גם בקוסמטיקה ולא רק באוכל, תכשירים נקיים וטבעיים.

הטרנד החל בעיירה הצרפתית וישי ב-1931,ועד היום המותג VICHY הוא מהמובילים שבהם. 

 שני חידושים מציג המותג VICHY:

הראשון במישור הטכנולוגי עם מערכת לאבחון בעור המתבצעת ללא תשלום בתהליך פשוט וקל. נכנסים לאתר של וישי  https://did.li/aFHNf דרך הנייד, מעלים תמונת סלפי של הפנים, עונים על שתי שאלות על גיל וסוג העור, והמערכת נותנת לכם אבחון מדויק של מצב עור הפנים, ומהי שגרת הטיפוח הכי מתאימה לכם על פי המלצתם. שווה לנסות

והשני, סדרת טיפוח LIFTACTIV וסרום חדשני LIFTACTIV SUPREME EPIDERMIC FILLER (ליפטאקטיב חומצה היאלורונית אפידרמיק פילר), בעל פורמולה עוצמתית, עם ריכוז של 1.5% חומצה היאלורונית, שזה ממש גבוה, המסייעת בתיקון הקמטוטים והקמטים והשבת הנפח לעור.

מילה על חומצה היאלרונית 

חומצה היאלורונית היא חומר המיוצר באופן טבעי על ידי הגוף ונמצאת בריכוזים גבוהים בעור. היא מעניקה נפח למבנה הפנים ושומרת על לחות העור והאלסטיות שלו. עם השנים והגיל המתקדם, כמות החומצה ההיאלורונית בעור פוחתת במידה ניכרת. הגוף מייצר פחות חומצה ובאיכות נמוכה יותר, העור מאבד מגמישותו, הוא פחות מוצק, וקמטים מופיעים. העור נראה חסר נפח, עייף ונפול.

מהו אקספוזום ומה השפעתו על העור?  אקספוזום הינו מדד מדעי המציין את ההשפעה המצטברת של פגעי סביבה בנוסף לסגנון חיים, והתגובות הביולוגיות הקשורות אליהם. מחקר חדש הוכיח כי גורמי אקספוזום מסוימים, כגון קרני UVB, טבק או חוסר שינה, עשויים להאיץ את דילול החומצה ההיאלורונית באופן ישיר ולהאט את ייצורה. ישנם גם גורמי אקספוזום אחרים הפועלים בעקיפין על העור כמו קרני UVA, קרניים אינפרא-אדומות, חלקיקים מזהמים, חום או קור, אשר עשויים להעצים את ייצור הרדיקלים החופשיים ולפגוע בחומצה ההיאלורונית שבעור.  

אז מה הבשורה  החדשה?  

הסדרה והסרום החדש מותאמים גם לעור רגיש, בפיקוח דרמטולוגי, היפואלרגני, ללא בושם, ללא סיליקון. בנוסף, הפורמולה הייחודית של הסרום משלבת רכיבים פעילים. ריכוז גבוה מאד של חומצה היאלורונית, המסייעת במילוי של 100% מהחומצה אשר העור מאבד מידי יום, ויטמין Cg הידוע בתכונותיו כנוגד חמצון יעיל במיוחד, ומים וולקניים ממעיינות וישי בצרפת, העשירים ב-15 מינרלים חיוניים ומחזקים את שכבת ההגנה הטבעית של העור, וגם מנטרל את גורמי האק5ספןזום.

הסרום נועד לשימוש בכל בוקר וערב. יש לפתוח את הבקבוק ולחבר את האפליקטור לבקבוק וכך תקבלו את המינון המדויק לשימוש, 2-3 טיפות על כף היד ומריחה על פנים נקיות ויבשות. מחיר 229 ש"ח

ומה בין יעל בר זוהר ומותג וישי?

יעל נבחרה להיות הפרזנטורית של המותג בישראל. יעל, שחקנית ומנחת טלוויזיה מוערכת, משתתפת בימים אלה בתוכנית הטלוויזיה של ערוץ 12 "רוקדים עם כוכבים", והיא אחת הנשים הבולטות והחזקות בעולם הבידור הישראלי.

יעל תייצג בישראל את ערכי הביוטי של המותג: נשיות, אלגנטיות, מומחיות וחדשנות ותתווסף לפעילותה של ד"ר להבית אקרמן – מומחית לרפואת עור, המייצגת את הערכים המדיקליים כיועצת המדעית של המותג בישראל.

במסגרת הפעילות תשתתף בר זוהר בקמפיינים הדיגיטליים של Vichy, בפעילות ברשתות החברתיות, תיקח חלק  בהשקות ותיצור תוכן המתחבר לערכי המותג המייצגים יופי מדיקלי. 

רק תכנון לחוד ומציאות לחוד, רגע לפני חגיגות יום ההולדת 42 ודקה לפני כניסתה לאירוע  של המותג VICHY שנערך בשבוע שעבר, יעל מגלה שהיא חיובית לקורונה ונאלצת נאלצה להישאר לבטל את החגיגות

 

 להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ובסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים.