עושות עליה: הרשתות ששווה להכיר
מותגי אופנה ועיצוב שעושים עליה לישראל מתרבים משנה לשנה. לא תמיד מדובר במותג מוכר וידוע כמו איקאה או H&M ולעתים צריך לדעת איזו רשת שווה לבדוק ועל איזו אפשר לוותר.
שני פרמטרים עיקריים יכולים לבחון רשת חדשה:
1. אתר האינטרנט – שממנו אפשר לקבל רושם ראשוני לגבי אופי הרשת.
2. אנשים שגרים בחו"ל, רצוי כאלה שאתם סומכים על טעמם, ויכולים לספר מניסיונם האישי – עד כמה הרשת מתאימה לאופי הישראלי מבחינת הסגנון, מה היא איכות המוצרים ומה חווית הקניה.
וזו רשימת המותגים שעתידים לעשות עליה ארצה בשנתיים הקרובות, בתוספת המלצות מצד ישראלים שמכירים את הרשתות מניסונם האישי:
פיילס שוז Payless shoes
תחום: הנעלה
ארץ מוצא: ארצות הברית
קהל יעד: מגוון - ילדים נשים וגברים
תאריך הגעה: במהלך 2011 ייפתחו 15 חנויות ברחבי הארץ
התמחות: נעליים לכל המשפחה. החל מנעלי ספורט, עבור במוקסינים, בנעלי עקב, בסניקרס, בנעלי בית וכלה בנעליים מתוחכמות לילדים. כמו כן נמכרים אקססוריז כגון תיקים וחגורות לכל המשפחה. עוד על המותג ניתן לקרוא כאן וכאן.
טווח המחירים: נעלי גברים (לא סניקרס): עד 40 דולר, מגפוני נשים: עד 40 דולר, נעלי סירה, נשים: 20 דולר, נעלי ספורט ילדים: עד 30 דולר.
המקבילה בארץ: נעלי "גלי".
איפה שוטפים ת'עיניים: http://www.payless.com/store
תאריך הגעה:במהלך 2011 ייפתחו 15 חנויות ברחבי הארץ.
במה היא מתמחה:נעליים לכל המשפחה. החל מנעלי ספורט, עבור במוקסינים, בנעלי עקב, בסניקרס, בנעלי בית וכלה בנעליים מתוחכמות לילדים. כמו כן נמכרים אקססוריז כגון תיקים וחגורות לכל המשפחה. עוד על המותג ניתן לקרוא כאן וכאן.
טווח המחירים:נעלי גברים (לא סניקרס): עד 40 דולר, מגפוני נשים: עד 40 דולר, נעלי סירה, נשים: 20 דולר, נעלי ספורט ילדים: עד 30 דולר.
המקבילה בארץ:נעלי גלי.
איפה שוטפים פה עיניים?http://www.payless.com/store/
אמריקן איגל
תחום:ביגוד עם נגיעה קלה לאקססוריז ונעליים. (ישנה גם חברה-בת של הלבשה תחתונה, בהמשך)
ארץ מוצא:ארצות הברית.
קהל יעד:צעירות וצעירים בגילי 15-25.
תאריך הגעה:ינואר 2012.
במה היא מתמחה:בגדי קז'ואל באווירה ספורטיבית וצבעונית לגברים ולנשים. ג'ינסים, דגמ"חים, מעילים וסווטשירטים מול שמלות קיץ פשוטות, גופיות וטי שרטים.
טווח מחירים:ג'ינסים: 30 דולר ומטה, קפוצ'ונים ב40 דולר, חולצות טריקו מודפסות ב25 דולר, מעילים ב40 דולר, צעיפים מדליקים ב20 דולר.
המקבילות בארץ:פוקס (שהיא גם הזכיינית של אמריקן איגל), זיפ, המשביר לצרכן (החנויות של AEעתידות להשתרע על פני 1,000 מ"ר).
עברו על בשרם:"פוטרים בצבעים מחרידים", "חולצת מכופתרות סוג ז'", "אלטרנטיבה טובה לגאפ", "פוקס, אבל אמריקאי", "המוני וזול", "יותר מגניב מפוקס".
איפה שוטפים פה עיניים?http://www.ae.com/web/index.jsp
AERIE
תחום:הלבשה תחתונה
ארץ מוצא:ארצות הברית
קהל יעד:נשים צעירות.
תאריך הגעה:ינואר 2012 (יחד עם AE).
במה היא מתמחה:חזיות, תחתונים, סטים, בגדי שינה לנשים, בגדי בייסיק כגון טרנינגים, גופיות ומכנסי בד קצרים. המותג ישולב בתוך חנויות אמריקן איגל בישראל וגם יוצג כמותג עצמאי. אין כאן דגש על לבנים סקסיים במיוחד אלא על פרקטיות ונוחות.
טווח מחירים:תחתונים: 10 דולר, חזיות: 20 דולר, חליפת פיג'מה: 30 דולר.
המקבילה בארץ:דלתא, וומן סיקרט.
עברו על בשרן:לא נשמעו תגובות ספציפיות. מלבד האמירה שחזרה על עצמה שהאמריקאים בהחלט יודעים לעשות כבוד לפיג'מה. מצד שני, אפשר להגיד את זה גם על forever 21(ששוקלת אף היא כניסה לישראל), וכמעט על כל רשת אמריקאית שמחזיקה מחלקת בגדי שינה.
איפה שוטפים פה עיניים?http://www.ae.com/aerie/
KIKA
תחום:רהיטים ועיצוב לבית
ארץ מוצא: אוסטריה
קהל יעד:חובבי איקאה ומעלה מזה.
תאריך הגעה:עד יוני 2011. החנות הראשונה תיפתח בנתניה.
במה היא מתמחה:חנויות קיקה מצויות בעיקר במדינות מזרח אירופה ומציעות חנויות ענק ובהן מחלקות שונות: מטבחים, חדרי שינה, חדרי אירוח, ריהוט נוער, ריהוט ילדים ריהוט אמבטיה, וכן מחלקות איבזור הכוללות כלי בית, ציוד מטבח, טקסטיל, תאורה, פרקטים, שטיחים, ומוצרי תינוקות.
קיקה מחזיקה את המותגים מקסי קוזי, בוגאבו, צ'יקו, סייבקס, פג פרגו, בייבי איזי גוינג ועוד מותגי תינוקות רבים.
טווח המחירים:נחשבת לחנות איכותית ויקרה יחסית למתחרה השבדית.דפדוף בקטלוג מגלה מבחר נאה של ספות במחיר 180 אירו, אך גם ספות וכורסאות מעוצבות יותר שמחירן עשוי לטפס ל800 אירו. אפשר ואמנם למצוא שרפרף מתקפל ב17 אירו, אך מולו גם שרפרפים מעוצבים במחיר 50 אירו. הכל תלוי כמה רוצים להשקיע. ארוניות על גלגים (לטלוויזיה ומערכת) במחיר 140-200 אירו.
ההיצע גדול וקשה לעשות הערכה. נראה מי יהיה הראשון שירים את הכפפה ויערוך השוואת מחירים אמיתית בין השוודים לאוסטרים. ויותר מעניין מזה – האם התחלופה ההולמת לנקניקיה בלחמניה במזנון תגיע בדמות שניצל בבגט?
המקבילות בארץ:איקאה, ביתילי.
עברו על בשרם:"מותג איכותי ויוקרתי. די נחשב באירופה. נחשב מעל איקאה מבחינת איכות. אבל גם יקר יותר משמעותית".
איפה שוטפים פה עיניים? http://www.kika.com/at/home/
TOPMANשל טופשופ
http://model-max.com/v1/fash/item/381-topman-fw-2010-collection
תחום:בגדי גברים
ארץ המוצא:בריטניה
קהל יעד:צעירים ברוחם, חובבי אופנה מגיל 14 ומעלה.
תארך הגעה:אוקטובר 2010. שתי חנויות ראשונות ייפתחו בהרצליה ובבאר שבע.
הצצה לקולקציית הסתיו של טופ-מן
http://www.youtube.com/watch?v=C7-dp0GhXl4&feature=player_embedded#!
במה היא מתמחה:האח של מותג הנשים הבריטי topshop, שמתמחה בבגדים אורבניים (ויקרים) ובמוכרות אנטיפטיות. כאן מצויים בגדים טרנדיים הנאמנים לצו האופנה הבריטי. טופ-מן משתתפת מדי עונה בשבוע האופנה הלונדוני. טוטאל לוקים בריטיים לא ממש יתאימו לנוף הישראלי, אבל אימוץ של פריטים מסוימים, בהחלט יכול להתאים להרבה גברים שמחפשים קצת תיחכום ועניין בביגוד שלהם. גם כאן ההשראות אורבניות ונועזות יחסית לבגדי גברים ברשתות מתחרות.
רשת טופ שופ ספגה לא מעט ביקורת ברחבי הבלוגוספירה הישראלית הן מבחינת הפריטים, המחירים ושוב – המוכרניות. אין ספק שכניסתה של טופ מן היא הזדמנות מצוינת לשיפור בגזרה הנשית.
טווח המחירים:ג'ינסים: 36 פאונד, חולצות: 10-16 פאונד. ג'קטים (עור, ג'ינס או ספורטיביים): 40-60 פאונד, סווטשרטים: 20 פאונד. חליפות: 150 פאונד.
המקבילות בארץ:TNT, no name, castro men.
איפה שוטפים פה עיניים?http://www.topman.com
7camicie
תחום:חולצות גברים
ארץ מוצא:איטליה
קהל יעד:גברים, אנשי עסקים, אנשי הייטק
תאריך הגעה:במהלך 2011
במה היא מתמחה:חולצות מחויטות לגברים. חולצות מכפותרות בעלות צווארון בעיצובים ייחודיים. לאחרונה זכה המותג האיטלקי בפרס מותגים יוקרתי. החנויות שלו נחשבות למהודרות וייחודיות בעיצובן. החניות ייפתחו במרכזי קניות שבאחזקת חברת יובלים בהם קניונם בפריפריות ומרכזי קניות הממוקמים בבתי חולים.
טווח מחירים:50 יורו לחולצה מכופתרת.
המקבילות בארץ:אין מקבילה ספציפית המתמחה בחולצות בלבד. עם זאת הסגנון נוטה לכיוון של דויד ששון.
עברו על בשרם: "מחויטות מאוד. לא ממש מתאימות לישראל", "מתאימות רק למי שהולך עם חליפות"
איפה שוטפים פה עיניים?http://www.7camicie.com/prodotto/?lang=en
בובי בראון
תחום:איפור לנשים
קהל יעד:נשים
תארך הגעה:עד סוף 2010.
http://www.youtube.com/watch?v=gD5GJClcdgw
http://www.youtube.com/watch?v=1qDrTCMwqzM&feature=fvw
במה היא מתמחה:בובי בראון היא מאפרת אשר פיתחה ליין מוצרי איפור שלם והפכה לחברה הנושאת את שמה. כיום החברה הינה חלק מתאגיד אסתי לאודר. בארצות הברית היא נחשבת למעצמת איפור המקבילה למאק. מוצריה אינם זולים, אולם נחשבים לאיכותיים ביותר. החברה ידועה בעיקר בשפתונים בגוונים חומים, וכן בצלליות איפור בגוונים ורודים וחומים. הגלוס שלה הוא אחד המבוקשים. חנות קונספט ראשונה עתידה להיפתח בישראל עד סוף השנה
המקבילה בארץ:חנויות מותגי האיפור השונות.
טווח המחירים:צלליות עיניים: 40-60 דולר, מסקרה: 22 דולר, שפתונים: 22 דולר. פודרה: 34 דולר.
עברו על בשרן:"יש בנות שפשוט מכורות למוצרים שלה", "האיפור ארוז בצורה מאוד נוצצת ושווה. בכלל, מותג מאוד אמריקאי", "עמיד לאורך זמן, נמרח טוב. הגלוסים מצויינים, גם העיפרון לעיניים מבוקש", "זאת חווית קניה כיפית לגמרי. כמו בספורה".
איפה שוטפים פה עיניים? http://www.bobbibrowncosmetics.com/home.tmpl?ngextredir=1
אמריקן איגל AE
תחום: ביגוד עם נגיעה קלה לאקססוריז ונעליים. (ישנה גם חברה-בת של הלבשה תחתונה, בהמשך)
ארץ מוצא: ארצות הברית
קהל יעד: צעירות וצעירים בגילי 15-25
תאריך הגעה: ינואר 2012
התמחות: בגדי קז'ואל באווירה ספורטיבית וצבעונית לגברים ולנשים. ג'ינסים, דגמ"חים, מעילים וסווטשירטים מול שמלות קיץ פשוטות, גופיות וטי שרטים. טווח מחירים: ג'ינסים: 30 דולר ומטה, קפוצ'ונים ב40 דולר, חולצות טריקו מודפסות ב25 דולר, מעילים ב40 דולר, צעיפים מדליקים ב20 דולר.
המקבילות בארץ: פוקס (שהיא גם הזכיינית של אמריקן איגל), זיפ, המשביר לצרכן (החנויות של AEעתידות להשתרע על פני 1,000 מ"ר).
עברו על בשרם: "פוטרים בצבעים מחרידים", "חולצת מכופתרות סוג ז'", "אלטרנטיבה טובה לגאפ", "פוקס, אבל אמריקאי", "המוני וזול", "יותר מגניב מפוקס".
איפה שוטפים ת'עיניים: http://www.ae.com/web/index.jsp
תאריך הגעה:ינואר 2012.
במה היא מתמחה:בגדי קז'ואל באווירה ספורטיבית וצבעונית לגברים ולנשים. ג'ינסים, דגמ"חים, מעילים וסווטשירטים מול שמלות קיץ פשוטות, גופיות וטי שרטים.
טווח מחירים:ג'ינסים: 30 דולר ומטה, קפוצ'ונים ב40 דולר, חולצות טריקו מודפסות ב25 דולר, מעילים ב40 דולר, צעיפים מדליקים ב20 דולר.
המקבילות בארץ:פוקס (שהיא גם הזכיינית של אמריקן איגל), זיפ, המשביר לצרכן (החנויות של AEעתידות להשתרע על פני 1,000 מ"ר).
עברו על בשרם:"פוטרים בצבעים מחרידים", "חולצת מכופתרות סוג ז'", "אלטרנטיבה טובה לגאפ", "פוקס, אבל אמריקאי", "המוני וזול", "יותר מגניב מפוקס".
איפה שוטפים פה עיניים?http://www.ae.com/web/index.jsp
AERIE
תחום:הלבשה תחתונה
ארץ מוצא:ארצות הברית
קהל יעד:נשים צעירות.
תאריך הגעה:ינואר 2012 (יחד עם AE).
במה היא מתמחה:חזיות, תחתונים, סטים, בגדי שינה לנשים, בגדי בייסיק כגון טרנינגים, גופיות ומכנסי בד קצרים. המותג ישולב בתוך חנויות אמריקן איגל בישראל וגם יוצג כמותג עצמאי. אין כאן דגש על לבנים סקסיים במיוחד אלא על פרקטיות ונוחות.
טווח מחירים:תחתונים: 10 דולר, חזיות: 20 דולר, חליפת פיג'מה: 30 דולר.
המקבילה בארץ:דלתא, וומן סיקרט.
עברו על בשרן:לא נשמעו תגובות ספציפיות. מלבד האמירה שחזרה על עצמה שהאמריקאים בהחלט יודעים לעשות כבוד לפיג'מה. מצד שני, אפשר להגיד את זה גם על forever 21(ששוקלת אף היא כניסה לישראל), וכמעט על כל רשת אמריקאית שמחזיקה מחלקת בגדי שינה.
איפה שוטפים פה עיניים?http://www.ae.com/aerie/
KIKA
תחום:רהיטים ועיצוב לבית
ארץ מוצא: אוסטריה
קהל יעד:חובבי איקאה ומעלה מזה.
תאריך הגעה:עד יוני 2011. החנות הראשונה תיפתח בנתניה.
במה היא מתמחה:חנויות קיקה מצויות בעיקר במדינות מזרח אירופה ומציעות חנויות ענק ובהן מחלקות שונות: מטבחים, חדרי שינה, חדרי אירוח, ריהוט נוער, ריהוט ילדים ריהוט אמבטיה, וכן מחלקות איבזור הכוללות כלי בית, ציוד מטבח, טקסטיל, תאורה, פרקטים, שטיחים, ומוצרי תינוקות.
קיקה מחזיקה את המותגים מקסי קוזי, בוגאבו, צ'יקו, סייבקס, פג פרגו, בייבי איזי גוינג ועוד מותגי תינוקות רבים.
טווח המחירים:נחשבת לחנות איכותית ויקרה יחסית למתחרה השבדית.דפדוף בקטלוג מגלה מבחר נאה של ספות במחיר 180 אירו, אך גם ספות וכורסאות מעוצבות יותר שמחירן עשוי לטפס ל800 אירו. אפשר ואמנם למצוא שרפרף מתקפל ב17 אירו, אך מולו גם שרפרפים מעוצבים במחיר 50 אירו. הכל תלוי כמה רוצים להשקיע. ארוניות על גלגים (לטלוויזיה ומערכת) במחיר 140-200 אירו.
ההיצע גדול וקשה לעשות הערכה. נראה מי יהיה הראשון שירים את הכפפה ויערוך השוואת מחירים אמיתית בין השוודים לאוסטרים. ויותר מעניין מזה – האם התחלופה ההולמת לנקניקיה בלחמניה במזנון תגיע בדמות שניצל בבגט?
המקבילות בארץ:איקאה, ביתילי.
עברו על בשרם:"מותג איכותי ויוקרתי. די נחשב באירופה. נחשב מעל איקאה מבחינת איכות. אבל גם יקר יותר משמעותית".
איפה שוטפים פה עיניים? http://www.kika.com/at/home/
TOPMANשל טופשופ
http://model-max.com/v1/fash/item/381-topman-fw-2010-collection
תחום:בגדי גברים
ארץ המוצא:בריטניה
קהל יעד:צעירים ברוחם, חובבי אופנה מגיל 14 ומעלה.
תארך הגעה:אוקטובר 2010. שתי חנויות ראשונות ייפתחו בהרצליה ובבאר שבע.
הצצה לקולקציית הסתיו של טופ-מן
http://www.youtube.com/watch?v=C7-dp0GhXl4&feature=player_embedded#!
במה היא מתמחה:האח של מותג הנשים הבריטי topshop, שמתמחה בבגדים אורבניים (ויקרים) ובמוכרות אנטיפטיות. כאן מצויים בגדים טרנדיים הנאמנים לצו האופנה הבריטי. טופ-מן משתתפת מדי עונה בשבוע האופנה הלונדוני. טוטאל לוקים בריטיים לא ממש יתאימו לנוף הישראלי, אבל אימוץ של פריטים מסוימים, בהחלט יכול להתאים להרבה גברים שמחפשים קצת תיחכום ועניין בביגוד שלהם. גם כאן ההשראות אורבניות ונועזות יחסית לבגדי גברים ברשתות מתחרות.
רשת טופ שופ ספגה לא מעט ביקורת ברחבי הבלוגוספירה הישראלית הן מבחינת הפריטים, המחירים ושוב – המוכרניות. אין ספק שכניסתה של טופ מן היא הזדמנות מצוינת לשיפור בגזרה הנשית.
טווח המחירים:ג'ינסים: 36 פאונד, חולצות: 10-16 פאונד. ג'קטים (עור, ג'ינס או ספורטיביים): 40-60 פאונד, סווטשרטים: 20 פאונד. חליפות: 150 פאונד.
המקבילות בארץ:TNT, no name, castro men.
איפה שוטפים פה עיניים?http://www.topman.com
7camicie
תחום:חולצות גברים
ארץ מוצא:איטליה
קהל יעד:גברים, אנשי עסקים, אנשי הייטק
תאריך הגעה:במהלך 2011
במה היא מתמחה:חולצות מחויטות לגברים. חולצות מכפותרות בעלות צווארון בעיצובים ייחודיים. לאחרונה זכה המותג האיטלקי בפרס מותגים יוקרתי. החנויות שלו נחשבות למהודרות וייחודיות בעיצובן. החניות ייפתחו במרכזי קניות שבאחזקת חברת יובלים בהם קניונם בפריפריות ומרכזי קניות הממוקמים בבתי חולים.
טווח מחירים:50 יורו לחולצה מכופתרת.
המקבילות בארץ:אין מקבילה ספציפית המתמחה בחולצות בלבד. עם זאת הסגנון נוטה לכיוון של דויד ששון.
עברו על בשרם: "מחויטות מאוד. לא ממש מתאימות לישראל", "מתאימות רק למי שהולך עם חליפות"
איפה שוטפים פה עיניים?http://www.7camicie.com/prodotto/?lang=en
בובי בראון
תחום:איפור לנשים
קהל יעד:נשים
תארך הגעה:עד סוף 2010.
http://www.youtube.com/watch?v=gD5GJClcdgw
http://www.youtube.com/watch?v=1qDrTCMwqzM&feature=fvw
במה היא מתמחה:בובי בראון היא מאפרת אשר פיתחה ליין מוצרי איפור שלם והפכה לחברה הנושאת את שמה. כיום החברה הינה חלק מתאגיד אסתי לאודר. בארצות הברית היא נחשבת למעצמת איפור המקבילה למאק. מוצריה אינם זולים, אולם נחשבים לאיכותיים ביותר. החברה ידועה בעיקר בשפתונים בגוונים חומים, וכן בצלליות איפור בגוונים ורודים וחומים. הגלוס שלה הוא אחד המבוקשים. חנות קונספט ראשונה עתידה להיפתח בישראל עד סוף השנה
המקבילה בארץ:חנויות מותגי האיפור השונות.
טווח המחירים:צלליות עיניים: 40-60 דולר, מסקרה: 22 דולר, שפתונים: 22 דולר. פודרה: 34 דולר.
עברו על בשרן:"יש בנות שפשוט מכורות למוצרים שלה", "האיפור ארוז בצורה מאוד נוצצת ושווה. בכלל, מותג מאוד אמריקאי", "עמיד לאורך זמן, נמרח טוב. הגלוסים מצויינים, גם העיפרון לעיניים מבוקש", "זאת חווית קניה כיפית לגמרי. כמו בספורה".
איפה שוטפים פה עיניים? http://www.bobbibrowncosmetics.com/home.tmpl?ngextredir=1הרשת:פיילס שוז
AERIE
תחום: הלבשה תחתונה
ארץ מוצא: ארצות הברית.
קהל יעד: נשים צעירות.
תאריך הגעה: ינואר 2012 (יחד עם AE).
התמחות: חזיות, תחתונים, סטים, בגדי שינה לנשים, בגדי בייסיק כגון טרנינגים, גופיות ומכנסי בד קצרים. המותג ישולב בתוך חנויות אמריקן איגל בישראל וגם יוצג כמותג עצמאי. אין כאן דגש על לבנים סקסיים במיוחד אלא על פרקטיות ונוחות.
טווח מחירים: תחתונים: 10 דולר, חזיות: 20 דולר, חליפת פיג'מה: 30 דולר.
המקבילות בארץ: דלתא, וומן סיקרט.
עברו על בשרם: לא נשמעו תגובות ספציפיות. מלבד האמירה שחזרה על עצמה שהאמריקאים בהחלט יודעים לעשות כבוד לפיג'מה. מצד שני, אפשר להגיד את זה גם על forever 21(ששוקלת אף היא כניסה לישראל), וכמעט על כל רשת אמריקאית שמחזיקה מחלקת בגדי שינה.
איפה שוטפים ת'עיניים: http://www.ae.com/aerie/
קיקה KIKA
תחום: רהיטים ועיצוב לבית.
ארץ מוצא: אוסטריה.
קהל יעד: חובבי איקאה ומעלה מזה.
תאריך הגעה: עד יוני 2011. החנות הראשונה תיפתח בנתניה.
התמחות: חנויות קיקה מצויות בעיקר במדינות מזרח אירופה ומציעות חנויות ענק ובהן מחלקות שונות: מטבחים, חדרי שינה, חדרי אירוח, ריהוט נוער, ריהוט ילדים ריהוט אמבטיה, וכן מחלקות איבזור הכוללות כלי בית, ציוד מטבח, טקסטיל, תאורה, פרקטים, שטיחים, ומוצרי תינוקות. קיקה מחזיקה את המותגים מקסי קוזי, בוגאבו, צ'יקו, סייבקס, פג פרגו, בייבי איזי גוינג ועוד מותגי תינוקות רבים.
טווח המחירים: נחשבת לחנות איכותית ויקרה יחסית למתחרה השבדית.דפדוף בקטלוג מגלה מבחר נאה של ספות במחיר 180 אירו, אך גם ספות וכורסאות מעוצבות יותר שמחירן עשוי לטפס ל800 אירו. אפשר ואמנם למצוא שרפרף מתקפל ב17 אירו, אך מולו גם שרפרפים מעוצבים במחיר 50 אירו. הכל תלוי כמה רוצים להשקיע. ארוניות על גלגים (לטלוויזיה ומערכת) במחיר 140-200 אירו. ההיצע גדול וקשה לעשות הערכה. נראה מי יהיה הראשון שירים את הכפפה ויערוך השוואת מחירים אמיתית בין השוודים לאוסטרים. ויותר מעניין מזה – האם התחלופה ההולמת לנקניקיה בלחמניה במזנון תגיע בדמות שניצל בבגט?
המקבילות בארץ: איקאה, ביתילי. עברו על בשרם: "מותג איכותי ויוקרתי. די נחשב באירופה. נחשב מעל איקאה מבחינת איכות. אבל גם יקר יותר משמעותית".
איפה שוטפים ת'עיניים: http://www.kika.com/at/home
ארץ מוצא:איטליה
קהל יעד:גברים, אנשי עסקים, אנשי הייטק
תאריך הגעה:במהלך 2011
במה היא מתמחה:חולצות מחויטות לגברים. חולצות מכפותרות בעלות צווארון בעיצובים ייחודיים. לאחרונה זכה המותג האיטלקי בפרס מותגים יוקרתי. החנויות שלו נחשבות למהודרות וייחודיות בעיצובן. החניות ייפתחו במרכזי קניות שבאחזקת חברת יובלים בהם קניונם בפריפריות ומרכזי קניות הממוקמים בבתי חולים.
טווח מחירים:50 יורו לחולצה מכופתרת.
המקבילות בארץ:אין מקבילה ספציפית המתמחה בחולצות בלבד. עם זאת הסגנון נוטה לכיוון של דויד ששון.
עברו על בשרם: "מחויטות מאוד. לא ממש מתאימות לישראל", "מתאימות רק למי שהולך עם חליפות"
איפה שוטפים פה עיניים?http://www.7camicie.com/prodotto/?lang=en
בובי בראון
תחום:איפור לנשים
קהל יעד:נשים
תארך הגעה:עד סוף 2010.
http://www.youtube.com/watch?v=gD5GJClcdgw
http://www.youtube.com/watch?v=1qDrTCMwqzM&feature=fvw
במה היא מתמחה:בובי בראון היא מאפרת אשר פיתחה ליין מוצרי איפור שלם והפכה לחברה הנושאת את שמה. כיום החברה הינה חלק מתאגיד אסתי לאודר. בארצות הברית היא נחשבת למעצמת איפור המקבילה למאק. מוצריה אינם זולים, אולם נחשבים לאיכותיים ביותר. החברה ידועה בעיקר בשפתונים בגוונים חומים, וכן בצלליות איפור בגוונים ורודים וחומים. הגלוס שלה הוא אחד המבוקשים. חנות קונספט ראשונה עתידה להיפתח בישראל עד סוף השנה
המקבילה בארץ:חנויות מותגי האיפור השונות.
טווח המחירים:צלליות עיניים: 40-60 דולר, מסקרה: 22 דולר, שפתונים: 22 דולר. פודרה: 34 דולר.
עברו על בשרן:"יש בנות שפשוט מכורות למוצרים שלה", "האיפור ארוז בצורה מאוד נוצצת ושווה. בכלל, מותג מאוד אמריקאי", "עמיד לאורך זמן, נמרח טוב. הגלוסים מצויינים, גם העיפרון לעיניים מבוקש", "זאת חווית קניה כיפית לגמרי. כמו בספורה".
איפה שוטפים פה עיניים? http://www.bobbibrowncosmetics.com/home.tmpl?ngextredir=1הרשת:פיילס שוז
Topman של TopShop
תחום: בגדי גברים.
ארץ המוצא: בריטניה.
קהל יעד: צעירים ברוחם, חובבי אופנה מגיל 14 ומעלה.
תאריך הגעה: אוקטובר 2010. שתי חנויות ראשונות ייפתחו בהרצליה ובבאר שבע.
הצצה לקולקציית הסתיו של טופ-מן
התמחות: האח של מותג הנשים הבריטי topshop, שמתמחה בבגדים אורבניים (ויקרים) ובמוכרות אנטיפטיות. כאן מצויים בגדים טרנדיים הנאמנים לצו האופנה הבריטי. טופ-מן משתתפת מדי עונה בשבוע האופנה הלונדוני. טוטאל לוקים בריטיים לא ממש יתאימו לנוף הישראלי, אבל אימוץ של פריטים מסוימים, בהחלט יכול להתאים להרבה גברים שמחפשים קצת תיחכום ועניין בביגוד שלהם. גם כאן ההשראות אורבניות ונועזות יחסית לבגדי גברים ברשתות מתחרות. רשת טופ שופ ספגה לא מעט ביקורת ברחבי הבלוגוספירה הישראלית הן מבחינת הפריטים, המחירים ושוב – המוכרניות. אין ספק שכניסתה של טופ מן היא הזדמנות מצוינת לשיפור בגזרה הנשית.
טווח המחירים: ג'ינסים: 36 פאונד, חולצות: 10-16 פאונד. ג'קטים (עור, ג'ינס או ספורטיביים): 40-60 פאונד, סווטשרטים: 20 פאונד. חליפות: 150 פאונד.
המקבילות בארץ:TNT, no name, castro men .
איפה שוטפים ת'עיניים: http://www.topman.com
TOPMANשל טופשופ
http://model-max.com/v1/fash/item/381-topman-fw-2010-collection
תחום:בגדי גברים
ארץ המוצא:בריטניה
קהל יעד:צעירים ברוחם, חובבי אופנה מגיל 14 ומעלה.
תארך הגעה:אוקטובר 2010. שתי חנויות ראשונות ייפתחו בהרצליה ובבאר שבע.
הצצה לקולקציית הסתיו של טופ-מן
http://www.youtube.com/watch?v=C7-dp0GhXl4&feature=player_embedded#!
במה היא מתמחה:האח של מותג הנשים הבריטי topshop, שמתמחה בבגדים אורבניים (ויקרים) ובמוכרות אנטיפטיות. כאן מצויים בגדים טרנדיים הנאמנים לצו האופנה הבריטי. טופ-מן משתתפת מדי עונה בשבוע האופנה הלונדוני. טוטאל לוקים בריטיים לא ממש יתאימו לנוף הישראלי, אבל אימוץ של פריטים מסוימים, בהחלט יכול להתאים להרבה גברים שמחפשים קצת תיחכום ועניין בביגוד שלהם. גם כאן ההשראות אורבניות ונועזות יחסית לבגדי גברים ברשתות מתחרות.
רשת טופ שופ ספגה לא מעט ביקורת ברחבי הבלוגוספירה הישראלית הן מבחינת הפריטים, המחירים ושוב – המוכרניות. אין ספק שכניסתה של טופ מן היא הזדמנות מצוינת לשיפור בגזרה הנשית.
טווח המחירים:ג'ינסים: 36 פאונד, חולצות: 10-16 פאונד. ג'קטים (עור, ג'ינס או ספורטיביים): 40-60 פאונד, סווטשרטים: 20 פאונד. חליפות: 150 פאונד.
המקבילות בארץ:TNT, no name, castro men.
איפה שוטפים פה עיניים?http://www.topman.com
7camicie
תחום:חולצות גברים
ארץ מוצא:איטליה
קהל יעד:גברים, אנשי עסקים, אנשי הייטק
תאריך הגעה:במהלך 2011
במה היא מתמחה:חולצות מחויטות לגברים. חולצות מכפותרות בעלות צווארון בעיצובים ייחודיים. לאחרונה זכה המותג האיטלקי בפרס מותגים יוקרתי. החנויות שלו נחשבות למהודרות וייחודיות בעיצובן. החניות ייפתחו במרכזי קניות שבאחזקת חברת יובלים בהם קניונם בפריפריות ומרכזי קניות הממוקמים בבתי חולים.
טווח מחירים:50 יורו לחולצה מכופתרת.
המקבילות בארץ:אין מקבילה ספציפית המתמחה בחולצות בלבד. עם זאת הסגנון נוטה לכיוון של דויד ששון.
עברו על בשרם: "מחויטות מאוד. לא ממש מתאימות לישראל", "מתאימות רק למי שהולך עם חליפות"
איפה שוטפים פה עיניים?http://www.7camicie.com/prodotto/?lang=en
7camicie
תחום: חולצות גברים.
ארץ מוצא: איטליה .
קהל יעד: גברים, אנשי עסקים, אנשי הייטק
תאריך הגעה: במהלך 2011
התמחות: חולצות מחויטות לגברים. חולצות מכפותרות בעלות צווארון בעיצובים ייחודיים. לאחרונה זכה המותג האיטלקי בפרס מותגים יוקרתי. החנויות שלו נחשבות למהודרות וייחודיות בעיצובן. החניות ייפתחו במרכזי קניות שבאחזקת חברת יובלים בהם קניונם בפריפריות ומרכזי קניות הממוקמים בבתי חולים.
טווח מחירים: 50 יורו לחולצה מכופתרת.
המקבילות בארץ: אין מקבילה ספציפית המתמחה בחולצות בלבד. עם זאת הסגנון נוטה לכיוון של דויד ששון.
עברו על בשרם: "מחויטות מאוד. לא ממש מתאימות לישראל", "מתאימות רק למי שהולך עם חליפות"
איפה שוטפים ת'עיניים: http://www.7camicie.com/prodotto/?lang=en
בובי בראון
תחום: איפור לנשים
קהל יעד: נשים
תאריך הגעה: עד סוף 2010
התמחות: בובי בראון היא מאפרת אשר פיתחה ליין מוצרי איפור שלם והפכה לחברה הנושאת את שמה. כיום החברה הינה חלק מתאגיד אסתי לאודר. בארצות הברית היא נחשבת למעצמת איפור המקבילה למאק. מוצריה אינם זולים, אולם נחשבים לאיכותיים ביותר. החברה ידועה בעיקר בשפתונים בגוונים חומים, וכן בצלליות איפור בגוונים ורודים וחומים. הגלוס שלה הוא אחד המבוקשים. חנות קונספט ראשונה עתידה להיפתח בישראל עד סוף השנה.
בובי בראון
תחום:איפור לנשים
קהל יעד:נשים
תארך הגעה:עד סוף 2010.
http://www.youtube.com/watch?v=gD5GJClcdgw
http://www.youtube.com/watch?v=1qDrTCMwqzM&feature=fvw
במה היא מתמחה:בובי בראון היא מאפרת אשר פיתחה ליין מוצרי איפור שלם והפכה לחברה הנושאת את שמה. כיום החברה הינה חלק מתאגיד אסתי לאודר. בארצות הברית היא נחשבת למעצמת איפור המקבילה למאק. מוצריה אינם זולים, אולם נחשבים לאיכותיים ביותר. החברה ידועה בעיקר בשפתונים בגוונים חומים, וכן בצלליות איפור בגוונים ורודים וחומים. הגלוס שלה הוא אחד המבוקשים. חנות קונספט ראשונה עתידה להיפתח בישראל עד סוף השנה
המקבילה בארץ:חנויות מותגי האיפור השונות.
טווח המחירים:צלליות עיניים: 40-60 דולר, מסקרה: 22 דולר, שפתונים: 22 דולר. פודרה: 34 דולר.
עברו על בשרן:"יש בנות שפשוט מכורות למוצרים שלה", "האיפור ארוז בצורה מאוד נוצצת ושווה. בכלל, מותג מאוד אמריקאי", "עמיד לאורך זמן, נמרח טוב. הגלוסים מצויינים, גם העיפרון לעיניים מבוקש", "זאת חווית קניה כיפית לגמרי. כמו בספורה".
איפה שוטפים פה עיניים? http://www.bobbibrowncosmetics.com/home.tmpl?ngextredir=1הרשת:פיילס שוז
בובי בראון
תחום:איפור לנשים
קהל יעד:נשים
תארך הגעה:עד סוף 2010.
http://www.youtube.com/watch?v=gD5GJClcdgw
http://www.youtube.com/watch?v=1qDrTCMwqzM&feature=fvw
במה היא מתמחה:בובי בראון היא מאפרת אשר פיתחה ליין מוצרי איפור שלם והפכה לחברה הנושאת את שמה. כיום החברה הינה חלק מתאגיד אסתי לאודר. בארצות הברית היא נחשבת למעצמת איפור המקבילה למאק. מוצריה אינם זולים, אולם נחשבים לאיכותיים ביותר. החברה ידועה בעיקר בשפתונים בגוונים חומים, וכן בצלליות איפור בגוונים ורודים וחומים. הגלוס שלה הוא אחד המבוקשים. חנות קונספט ראשונה עתידה להיפתח בישראל עד סוף השנה
המקבילה בארץ:חנויות מותגי האיפור השונות.
טווח המחירים:צלליות עיניים: 40-60 דולר, מסקרה: 22 דולר, שפתונים: 22 דולר. פודרה: 34 דולר.
עברו על בשרן:"יש בנות שפשוט מכורות למוצרים שלה", "האיפור ארוז בצורה מאוד נוצצת ושווה. בכלל, מותג מאוד אמריקאי", "עמיד לאורך זמן, נמרח טוב. הגלוסים מצויינים, גם העיפרון לעיניים מבוקש", "זאת חווית קניה כיפית לגמרי. כמו בספורה".
איפה שוטפים פה עיניים? http://www.bobbibrowncosmetics.com/home.tmpl?ngextredir=1הרשת:פיילס שוז
המקבילה בארץ: חנויות מותגי האיפור השונות.
טווח המחירים: צלליות עיניים: 40-60 דולר, מסקרה: 22 דולר, שפתונים: 22 דולר. פודרה: 34 דולר.
עברו על בשרן: "יש בנות שפשוט מכורות למוצרים שלה", "האיפור ארוז בצורה מאוד נוצצת ושווה. בכלל, מותג מאוד אמריקאי", "עמיד לאורך זמן, נמרח טוב. הגלוסים מצויינים, גם העיפרון לעיניים מבוקש", "זאת חווית קניה כיפית לגמרי. כמו בספורה".
איפה שוטפים ת'עיניים: http://www.bobbibrowncosmetics.com/home.tmpl?ngextredir=1





React to WordPress