מה הלקוח שלך רוצה שתדע
מה הלקוח שלך רוצה שתדע
אתה בטח שמת לב שהלקוחות של היום לא דומים ללקוחות של פעם.
נראה לכולם שהמכירות היום סובבות יותר ויותר סביב הכסף, אבל האמת שזה ממש לא נכון.
הקונה של היום רוצה משהו אחר. המחיר עדיין בעל משמעות אבל ערך אמיתי זה הדבר המשמעותי ביותר מבחינת הלקוח.
זה לא קשה לגרום לתהליך המכירה לעבוד אבל רק אם אתה, בעל העסק, מבין שהשיטות של פעם והמושגים של ?למכור קרח לאסקימוסים? כבר לא עובד.
יש רבים שתומכים בגישה החדשה שמלמדת את בעל העסק להתמקד בלקוח ובהצלחה שלו.
אתה, המוכר כבר לא נחשב כמדד למה היא הצלחה. ההצלחה שלך היא כמה לקוחות הצליחו בזכותך, בזכות העזרה שלך.
מה שאתה צריך לעשות זה פשוט מאד, לפני כל מכירה, תשנה את דרך המחשבה, כלומר, תחשוב איך לשנות את הפוקוס מלמכור את המוצרים והשירותים שלך ותתמקד בדרכים שהמוצרים והשירותים שלך יכולים לעזור ללקוחות שלך להצליח.
ברגע שאתה הופך להיות שותף אמין להצלחה של הלקוח אתה בונה מערכת יחסים אמיתית ואמינה והכי חשוב לאורך זמן.
הלקוחות שלך, יחכו לדעת מה אתה חושב, מה המוצר החדש שאפשר לקנות ממך והמכירות יעלו בקצב מסחרר, בדוק!
בהצלחה ומכירות מהנות!.
אם מעניין אתכם להכיר את השיטה שלי, שכוללת את כל הנקודות החשובות ועוד,
אתo מוזמנים ליצור עימי קשר.
http://www.saleway.co.il/
info@saleway.co.il





React to WordPress