נכון, בושם זה אישי, בושם קונים אחרי שמנסים אותו עליכם ובודקים איך הוא "יושב" עלי, זו כימיה של ריח הגוף עם ריח הבושם. אולי אתם אוהבים בשמים מתוקים, או את אלה החמצמצים דווקא, אבל דבר אחד לי אליכם, פרופורציות, אל תשפריצו כמויות-על, כי התוצאה שתשיגו היא הפוכה. זה הופך למסריח וקשה יהיה לעמוד לידכם. טיפה פה,פה שם, ואתם מסודרים.

קיבצתי עבורכם את הבשמים החדשים שיצאו לכבוד הסתיו, את הטובים והמובילים שביניהם, לגברים ולנשים שאף אחד לא יצא מקופח.

 

YSL, איב סאן לורן הבושם של החופש

אחרי שנתתי לכם נאום על לא להפריז עם הבושם, YSL יוצאים נגדי ואומרים שחופש הוא הצעקה של הבשמים החדשים, הכול מופרז וקיצוני, לחיות את הכול ללא מעצורים, להרגיש את הכול מוגבר ומועצם, לרעוד מחום, ולהישרף מקור. לחיות את החופש (ליברה), עכשיו, כי החופש לא מחכה... וגם את לא. (אבל לא להגזים בכמויות)

הבושם החדש לאישה מבית איב סן לורן LIBRE L’ABSOLU PLATINE ליברה ל'אבסולו פלטין 

ליברה ל'אבסולו פלטין LIBRE L’ABSOLU PLATINE, הבושם החדש שנוצר על ידי אן פליפו וקרלוס בנעים מגביר את המתח בין גברי ונשי, קר וחם, כוח וריגוש, כי חופשי זו המילה היחידה שמגדירה את איב סן לורן. השרך הנשי בעל ריכוז ייחודי, הגבוה ביותר בסדרת ליברה, עבור אינטנסיביות אבסולוטית, בחום בקור, באינטנסיביות, בעצם בהכל ושיהיה אינטנסיבי.

ליברה ל'אבסולו פלטין בנוי מרכיבים איכותיים ביותר שנוצרו במיומנות עבור איב סן לורן. בקולקציית הבשמים הייחודית הזו, הרכיבים הטבעיים המקוריים העיקריים של הבושם פורקו, ולאחר מכן נבנו מחדש באמצעות טכניקות חדשניות כדי לשחרר את התמצית של כל תו.

כמו דיווה לבנדר מצרפת שמעניק ביטוי רענן ופרחוני של התמצית הצמח, ומיוצר במיוחד עבור איב סן לורן, לב לבנדין מצרפת שהוא הכלאה של שני זני לבנדר בר, מופק ונרכש באופן בר קיימא, במטרה לשפר את הכנסות החקלאים על ידי הבטחת מחירים הגונים ויציבים לטווח ארוך. השימוש רק בראש הפרח, מיד לאחר קטיפתו משמר את הרעננות שלהם, הפרחים מזוקקים בקיטור, והתמצית עוברת פירוק על מנת לקבל לב לבנדין עם תווים פחות קמפוריים. איכות ייחודית לאיב סן לורן. חליטת פרימיום של וניל בורבון ממדגסקר, ולבנדר לבן.

מחיר מומלץ לצרכן: 499 ₪, לתכולת: 90 מ"ל 

להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

 

 

הבושם החדש לגבר MySLF מייסלף, או דה פרפיום, בואו להיות אתם עצמכם

המסר של הבושם הוא להיות אני עצמי {מייסלף} זה הדבר הנועז ביותר שאני יכול לעשות, אמץ את מי שאתה באמת ואל תתנצל על מי שאתה. זו הצהרה של דור. עידן של דיבור משוחרר, הצעירים של היום מגדירים מחדש מה זה אומר להיות גבר. להיות אני עצמי {'מייסלף' MYSELF} זו הדרך להתמודד עם השינוי. להיות אתה עצמך משחרר את מקלישאות רעילות, עם קבלה עצמית, סובלנות ואמפתיה. ואתה לא מחפש בעלות ושליטה.

MYSELF הוא יותר מבושם. זהו חזון של גבריות מודרנית בה בושם גברי לא צריך להיות מגדרי בבירור או לדבר בקלישאות שחוקות. למה אתה משתמש בבושם? בשביל עצמך. כדי לבטא את מי שאתה על כל הניואנסים שלך. זו ההצהרה הרדיקלית, והקיצונית של איב סן לורן.

הרכיבים הטבעיים העיקריים של הבושם מורכבים מלב של פריחת תפוז אבסולוט מתוניסיה, לב ברגמוט מאיטליה,לב של דיווה לבנדר מצרפת, לב של מרווה מפרובנס, לב של גרניום בורבון ממדגסקר - ניחוח מובחר ומאוזן ששוזר את משפחת הבשמים העציים עם פרחים.

הבַּשָּׂמים מאחורי הריחות הנדירים האלה הם,דניאלה אנדרייה DANIELA ANDRIER, כריסטוף רנו Christophe Raynaud ו-אנטואן מזונדיה Antoine Maisondieu

הבקבוקים והקופסאות של MYSLF ניתנים למיחזור. בקבוקי הזכוכית מכילים זכוכית ממוחזרת, והקופסאות בעלות תו תקן של המועצה לניהול יערות FSC™, חטיבת היופי באיב סן לורן תומכת בניהול יערות אשר מכבד את בני האדם והטבע. כל הבקבוקים ניתנים למילוי חוזר.

ואי אפשר בלי מילה על השגריר העולמי שנבחר לייצג את הבושם אוסטין באטלר. באטלר דוגמן ואחד השחקנים המוערכים ביותר בדורו, כוכב אמריקאי עולה עם מועמדות לפרס האוסקר על תפקידו בסרט "אלביס" וכיום יוצא עם קאיה גרבר דוגמנית העל האמריקאית, והוא שנבחר להיות הפנים הבינלאומיות של הבושם.

להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

 

הבושם החדש לגבר מבית אמפוריו ארמני STRONGER WITH YOU AMBER במהדורה מוגבלת

אמפוריו ארמני חשף לראשונה את הבושם לגבר STRONGER WITH YOU עוד בשנת 2017, ועכשיו STRONGER WITH YOU AMBER, שנוצר בהשראת הזוהר הנצחי של אבן ענבר המשלב אקורד של ענבר המוגבר על ידי שרף בנזואין, עם תווים עליונים של מנדרינה ותווים אמצעיים של לבנדר. הוא בושם לגברים ונשים, עם היבט חדש, חושני ומלא תשוקה. סיפור אהבה נצחי.

שימו לב לבקבוק המיוחד מתהדר שמעוצב בקווים וקימורים אלגנטיים ונמצא במהדורה מוגבלת, הבקבוק עוצב בגוון ענברי שקוף, שמזכיר אבן ענבר הזוהרת, הזכוכית מעוטרת בטבעות זהב שזורות זו בזו, שחובקות את הבקבוק, עם הפקק האיקוני של STRONGER WITH YOU, בגוון זהוב, מעניק מראה סופר יוקרתי.

מחיר מומלץ לצרכן: 399 ₪, לתכולת 100 מ"ל

להשיג בבוטיק ארמני, בקניון רמת אביב, רשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות

 

הבושם החדש לגבר מבית ג'ורג'יו ארמני - אקווה די ג'יו פרפיום ACQUA DI GIÒ PARFUM, הגבר וטבע

ג'ורג'יו ארמני מציג את אקווה די ג'יו פרפיום ACQUA DI GIÒ PARFUM, בושם עם היבט חדש אשר בוחן את הקשר החזק בין גברים לטבע.

אקווה די ג'יו פרפיום נבדל בתווי הקטורת שלו המעניקים אינטנסיביות לאקורדים הימיים של אקווה די ג'יו, והתוצאה היא בושם כריזמטי, הפוגש את העוצמה והגודל האינסופי של האוקיינוס, מפגש בין ים לחוף. הבקבוק: צורתו מאפיינת את קולקציית אקווה די ג'יו, עכשיו עם עיצוב חדש בגוונים של שחור דגרדה משתנה שמייצג את הנצחיות של הקולקציה. בקבוק שניתן 100% למילוי חוזר היות ואקווה די ג'יו פרפיום שואב השראה מהטבע ומדגיש את המחויבות של ג'ורג'יו ארמני להגן על כדור הארץ.

אקווה די ג'יו פרפיום מציג רעננות חדשה, המתבטאת בתווים עליונים המורכבים מלב ברגמוט מעודן, אשר מאזן בין זוהר בהיר ונוצץ לבין היבט ארומטי ופרחוני, בשילוב עם האינטנסיביות של תווים ימיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 439 ₪, לתכולת 125 מ"ל

להשיג בבוטיק ארמני בקניון רמת אביב, ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות

 

SI - הבושם האיקוני לאישה של ג'ורג'יו ארמני, לנשים המודרניות

SI פירושו כן,

כן לתשוקה, כן לחופש, כן לאהבה וכן לעצמנו, כן לנשיות מודרנית ועכשווית.

הבקבוק החדש, יקר הערך, ניתן למילוי חוזר ונועד לשימוש מתמשך, מעוצב על ידי יצרני זכוכית מומחים, מעוטר בלוגו Sì מוזהב, שחקוק בתוך הזכוכית. והניחוח החדש משלב נקטר של דומדמנית שחורה עם לב פרחוני וקטיפתי וזר חושני של וניל.

הקמפיין החדש ל-SÌ  או דה פרפיום אינטנס מובל על ידי קייט בלאנשט, השחקנית זוכת פרס אוסקר ושגרירת היופי העולמית של ארמני, ביחד עם שורה של נשים עוצמתיות המכריזות Sì. ביניהן השחקנית האמריקאית הצעירה והמבטיחה סיידי סינק; השחקנית האיטלקייה מטילדה ג'ולי; והדוגמנית הספרדייה יוג'ניה סילבה, כולן מגלמות את האפשרויות המגיעות עם אמירת Sì.

מחיר מומלץ לצרכן: 429 ₪, לתכולת 100 מ"ל, 269 ₪ לתכולת 30 מ"ל

להשיג בבוטיק ארמני, בקניון רמת אביב, רשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות

 

בושם חדש לנשים של מותג הבישום "ברברי"

מותג הבישום ברברי משיק בושם חדש לנשים או דה פרפיום Goddess, בושם גורמה ארומטי בשילוב מרכיבים ארומטיים ייחודיים למותג:

של שלושה סוגי וניל עוצמתיים ומובדלים אחד מהשני, פולי הווניל, אשר נאספים ביד, עוברים 5-7 שבועות של ייבוש בשמש. לאחר מכן הם לרוב מאוחסנים בקופסאות עץ כדי להתיישן ולפתח את הארומה המתוקה הידועה שלהם.

  • תווים עליונים: Vanilla Infusion ולוונדר
  • לב: Vanilla Caviar
  • תווי בסיס: Vanilla Absolute
  • משפחת ריחות: גורמאנד ארומטי

מחיר בושם  499 ₪, 100 מ"ל

ניתן להשיג ברשת סופר פארם, אפריל, משביר לצרכן

 

 

SUPRA FLORALE סופרה פלורל, הבושם החדש לאישה של טרי מוגלר 

 מותג הבישום היוקרתי MUGLER משיק בושם חדש לאישה: ALIEN GODDESS SUPRA FLORALE, אלת השמש של מוגלר, עם פרח נשגב ('סופרה פלאוור' supra flower) מעולמות אחרים.

הבושם החדש מוגש בבקבוק המעוצב כקמע בזהב ורדרד, צבע המאפיין את קולקציית הבשמים, בשילוב של שלושה פרחים : פרח קקטוס, חליטה עשירה של יסמין גרנדיפלורום, פרח אימורטל.

הפרח הזהוב של האו דה פרפיום המקורי שהושק ב-2021 הופך לפרח כסוף המשלב את שלוש פריחות, שהופכות לניחוח, ולחוויה פרחונית מקיפה.

את הקמפיין מובילה ווילו סמית', רק בת 23 , זמרת, אמנית שהקליטה אלבומי פלטינה, שחקנית, סופרת ומפיקה היא ללא ספק תופעה תרבותית עולמית, ביחד עם אמה ג'יידה וסבתה גאמי, שלושה דורות של נשים המייצגות פרספקטיבה בין-דורית. ווילו  ממנפת את ההשפעתה רבת העוצמה לטובת מטרות חברתיות, בכללן גישה לחינוך לנערות צעירות, ואינטגרציה חברתית של אוכלוסיות מוחלשות באמצעות אמנויות.

האישה הצעירה הזו מגלמת את חזון הנשיות חסרת הפחד של מוגלר עבור הדור הבא.

להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות

 

PRADA PARADOXE INTENSE  הבושם החדש לנשים, לנשים עוצמתיות

הבושם החדש של פראדה הוא בעל ניחוח פרחוני וענברי, ניחוח חדש עם חותמת ריח אינטנסיבית של אישה שממציאה את עצמה מחדש, שקוראת תיגר על המוסכמות ובעלת נשיות עוצמתית ועדינה כאחד.

פראדה פרדוקס אינטנס הוא שם עדין אך עוצמתי בביצועיו. פרדוקס נועד להטיל ספק, להעלות סתירה כדי לחשוף אמת עמוקה. פראדה פרדוקס אינטנס חוקר את המאפיינים של הנשיות כמו רכות, חושניות ושבריריות, מפרש את הקודים מחדש ומציע משמעויות חדשות לאישה שהיא תמיד  עצמה. הבושם שואף לערער ציפיות ברורות, ולהחדיר בהן עוצמה בלתי צפויה.

התווים של הבושם הם : תווים עליונים: תמצית ברגמוט, ניצן נרולי, אקורד אגס, תווים מרכזיים: תמצית נרולי, חליטה עשירה במיוחד של יסמין, אקורד אזוב, ותווים בסיסיים: אקורד ענבר, חליטה של וניל, אקורד מושק לבן. בושם הבנוי על שלושה רכיבים המופקים ונרכשים באופן בר קיימא: שמן נרולי ממרוקו, חליטת וניל, ולב ברגמוט מקלבריה.

אמה ווטסון היא הפנים של פראדה פרדוקס, שחקנית, אקטיביסטית ואומנית הבריטית המייצגת נשיות מודרנית, שמכתיבה מחדש את הקודים של הנשיות עבור הדור החדש. 

                                                      בושם פראדה לגברים

להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

 

LANCÔME מציגה מהדורה חדשה לניחוח האהוב, La vie est belle L’Extrait

גוליה רוברטס השגירה המובילה של לנקום אוספת סביבה את קהילת השגרירות של לנקום להצהרה מאוחדת של אושר. אמנדה סייפריד, איזבלה רוסליני, לילי קולינס, פנלופה קרוז וזנדאיה הצטרפו לג'וליה רוברטס יחד עם 2 מוזות חדשות: איה נקמורה והו-יון Hoyeon. ביחד הן מגלמות את הגרסה החדשה של לנקום ל-לה וי אה בל: החיים יפים, ואושר הוא המתנה היקרה ביותר.

הבושם נרקח על ידי המאסטר בשמים אן פליפו ודומיניק רופיון, שניים מיוצרי האו דה פרפיום המקורי בשנת 2012, ויוצר חוויה ריחנית מתוחכמת וחושנית עם מרכיבים מעודנים. בתווים העליונים, שרף לבונה או אקורד קטורת - בשילוב ברגמוט ואקורד פירות אדומים. לב הקומפוזיציה מציגה ורד דמשק, וחותמת ריח עצית.

La vie est belle L'Extrait הוא בושם עשיר, נחשק,הבושם המתוחכם ביותר בקולקציית לה וי אה בל והיקר ביותר שנוצר אי פעם, בבקבוק היוקרתי ביותר, עם הליך חדשני השומר על שקיפות הבקבוק.

מחיר מומלץ לצרכן: 269 שח, לתכולת: 50 מ"ל

ניתן להשיג באתר לנקום https://www.lancome.co.il/ , ובנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות

 

חג שמח ומריח נעים