מתנה לחג? אין על בושם טוב
תגידו נדוש, תגידו מיושן, אבל במבחן התוצאה, כל אחת תשמח לקבל בושם טוב ולהפוך אותו לשלה
בושם זו מתנה שווה. תמיד! בין אם זה לגבר או לאשה. לכבוד החג יצאו המעצבים המובילים עם מבחר בשמים חדשים וזה הזמן לעדכן עם כל מה שחדש. זו לא "רשימת מכולת" אלא טעימה קטנה ומובחרת, וברור שיש עוד טובים ואיכותיים!
הבשמים של ג'ורג'יו ארמני
בבשמים של ג'ורג'יו ארמני נמצאים מרכיבים טבעיים המופקים באופן אחראי, על מנת להבטיח את הקיימות שלהם, ועל מנת לתמוך ברווחת הקהילות מהן הם נרכשים. כמו וניל בורבון פרימיום המשולב בבשמים ומקורו במדגסקר ומיוצר בלעדית עבור ג'ורג'יו ארמני. תהליך הייצור של הווניל מפוקח בקפידה רבה כדי להבטיח וניל באיכות הגבוהה והמעודנת ביותר. ייצור הווניל הוא חלק מתוכנית רכישה הפועלת בשיתוף פעולה עם ארגון לא ממשלתי מקומי Fanamby, המקדמת הכלה חברתית ומתן עדיפות לספקים המספקים עבודה והכנסה בטוחה לאנשים מאוכלוסיות פגיעות. תכנית זו מבטיחה ייעור מחדש של 1,500 דונמים של יער מנגרובים במדגסקר, המגן על המגוון הביולוגי של האזור. על פי ההערכות, לפחות 30% מהחקלאים הקטנים באזור ייהנו מכך.
GIORGIO ARMANI הבושם החדש לאישה Sì PASSIONE ÉCLAT DE PARFUM
הבושם החדש הוא פירוש חדש ל- Sì, הבושם האיקוני לנשים של ג'ורג'יו ארמני שהושק לראשונה ב-2013, ונוצר על ידי הבשמית Julie Massé, שרקחה את הבושם המקורי סי פסיונה.
סי "פסיונה אקלה דה פרפיום" - השם "Éclat" פירושו "אור בהיר" בעברית והוא מסמל את התווים הנוצצים של הבושם, תווים רעננים של ורדים. לבושם מרכיבים רבים : ברגמוט מקלבריה איטליה, המעניק לבושם את האופי הנוצץ והזוהר שלו; ורד דמשק מאיספרטה, טורקיה; וחליטה של וניל בורבון פרימיום ממדגסקר. המקור בר-הקיימא של המרכיבים מסמל את הכבוד לטבע המאפיין את בית ג'ורג'יו ארמני.
הבושם מגיע בבקבוק הפלקון האיקוני של Sì מזכוכית שקופה מצופה בלכה זוהרת באדום-רובי, המנצנץ כמו תכשיט כשהוא לוכד את האור. לוגו הזהב מוטבע על הבקבוק, והפקק השחור מעוצב כאבן, הוא סימן ההיכר של כל בשמי Sì, כמו גם טבעת הזהב המבריקה המקיפה את צוואר הבקבוק ומעניקה טאץ' של הידור אלגנטי.
מחיר מומלץ לצרכן: 359 ש"ח.
ARMANI - MY WAY NACRE מהדורה מוגבלת
פרשנות חדשה לבושם MY WAY שנחשף בשנת 2020, המבטא נשיות עמוקה וחופשיה. איך חוויות ומפגשים עשירים מעצבים אישיות ייחודית. השחקנית אדריה ארג'ונה מגלמת באופן מושלם את הבשמים בסדרת MY WAY, עם האישיות הפתוחה והחופשית שלה, שעוצבה על ידי אימוץ חוויות חדשות ולמידה ממפגשים עם אנשים בכל רחבי העולם.
קרלוס בן-נעים, הבַּשָּׂם שיצר את MY WAY, ייצר ניחוח המעורר מיזוג של תרבויות כשהוא חיפש ברחבי העולם מרכיבים מעודנים, המופקים באופן בר-קיימא ואחראי. ברגמוט מקלבריה, איטליה, ותמצית פריחת תפוז, המתקבלת באמצעות תהליך מיצוי בשמן אנפלורג', והשרייה של פריחת התפוז בתמצית של תפוז מר ממצרים. תווים משתלבים של טוברוזה מהודו עם חליטה עשירה במיוחד של יסמין מהודו, ויסמין סמבק. תווים מוניל בורבון פרימיום ממדגסקר, ארז וירג'יניה מארה"ב ומושקים לבנים. אקלקטיות של מסעות ותזכורת לחוויות שנרכשות במהלכם.
מחיר מומלץ לצרכן: 359 ש"ח.
ACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM הפרק הרביעי בסיפור של אקווה די ג'יו, לגבר
ג'ורג'יו ארמני מציג את ACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM, וממשיך את מגמת המחויבות של המותג לקיימות: מתוכנן ומעוצב באופן ידידותי לסביבה, משיג ניטרליות פחמנית עם האפשרות למילוי חוזר, רכישת מרכיבים אחראית, ומודעות לסביבה.
לבושם תווים של מנדרינה ירוקה, מרווה מרושתת ותמצית פצ'ולי מגואטמלה, תמצית ארז אטלס ולב וטיבר רענן, המופק באופן בר קיימא בהאיטי.
באמצעות אקווה די ג'יו או דה פרפיום, ג'ורג'יו ארמני מתחייב לשמר אזור חיוני ביער האמזונאס בדרום-מערב ברזיל, על כל המגוון הביולוגי שלו, באמצעות תמיכתו בפרויקט 'שמירה על יער האמזונאס הדרומי' South Amazon Forest Protection, הממוקם באזור הגובל עם 2 מדינות של ברזיל: אמאזונאס ו-אקרי Acre. פרויקט זה פועל לבלום את כריתת היערות באזור, ובכך מפחית את פליטות הפחמן, תוך הבטחת איסוף בר קיימא של קורות וגזרי עצים וחיזוק המאמצים הכללים בברזיל לשימור היערות. בנוסף, הפרויקט הזה פועל לשיפור פרנסת הקהילות שחיות באזור, על ידי יצירת הזדמנויות עבודה בניהול פרויקטים ושימור, לצד תמיכה בחינוך סביבתי ושמירה על תרבויות מסורתיות מקומיות.
מחיר מומלץ לצרכן:125 מ"ל – 399 ₪ / 75 מ"ל – 289 ₪ / מילוי חוזר – 150 מ"ל – 499 ₪
להשיג בבוטיק ארמני, בקניון רמת אביב, רשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות
או דה פרפיום חדש של לנקום, במהדורה מוגבלת, LANCÔME - OUI, LA VIE EST BELLE
"כן, החיים יפים", ובלנקום חוגגים עשור חדש לבושם האיקוני. הפעם הם הוסיפו את המילה OUI כלומר "כן" והבושם כולו מסר אופטימי עם "כן" נחרץ והחלטי כמו חידוש נדרים לאהובים
רוקחי הבשמים הם מהמובילים בעולם, אן פליפו ודומיניק רופיון, שיצרו את "לה וי אה בל" בשנת 2012, ועשו פירוש מחדש לבושם. "איריס ופצ'ולי הם האלמנטים היקרים שהיו מצויים תמיד ב"לה וי אה בל", מסבירים הבַּשָּׂמים אן פליפו ודומיניק רופיון. "בווריאציה החדשה חיזקנו את הנוכחות שלהם על ידי התאמת המינון, משחק עם מאפיינים חדשים, ותמציות חדשות, שעוצבו עבור לנקום, תמצית פצ'ולי, שמקורה בבאלי, חושפת תווים עציים אינטנסיביים בעוד קונקריט של איריס פאלידה מועשר חושף אלגנטיות אבקתית. באמצעות השילוב שלהם, 'ווי, לה וי אה בל' הוא בו זמנית חושני יותר, יקר יותר וממכר יותר מתמיד.
מחיר ל-50 מ"ל 259 ₪, 359 ₪ לתכולה של 100 מ"ל
קבוצת לוריאל פועלת לשיפור ההשפעות הסביבתיות והחברתיות שלה באמצעות תכנית הקיימות הגלובלית עד 2030 "לוריאל למען העתיד". במסגרת זו, הונגש מידע לגבי מיון נכון של סוגי אריזות מוצרי הביוטי, בשיתוף תאגיד המיחזור ת.מ.י.ר. כדי לשמור על היופי ועל עולם נקי יותר!
https://www.loreal.com/he-il/israel/pages/commitments/trions-beaute-il/
להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות
בית האופנה היוקרתי VALENTINO עם בשמים לאישה ולגבר: BORN IN ROMA CORAL FANTASY
רומא, בשעת בין הערביים. כשהשמיים מחשיכים לאיטם, כשהשמש שוקעת והערב מתחיל, הנוף העירוני והארכיטקטורה המיתולוגית של העיר נשטפים בזוהר כתום-אלמוג, כמו צבעי הבקבוק.
BORN IN ROMA - CORAL FANTASY DONNA בושם לאישה
ולנטינו פנה אל הבַּשָּׂמים Nadège Le Garlantezec ו- Jacques Huclier. שהתחילו את המסע הריחני שלהם בשעת הזהב של רומא, בשובל ריח פרחוני פירותי. המטייל דרך שלישיית ההשראות של Couture, Cool, Color, תמצית תפוז, והאנרגיה של אקורד קיווי, וחליטה מרוכזת של יסמין גרנדיפלורום מהודו, המשתלבת עם תמצית חלמית המושק. שובל של תמצית ארז טקסס, שנעטף בחושניות של מושק לבן.
UOMO - בושם לגבר
גם בבושם לגבר, ולנטינו פנה אל הבַּשָּׂמים וNicolas Beaulieu ו-Jean Christophe Hérault ששאבו השראה הניגודיות בין אור לחשיכה המאפיינת את שעת הזהב. הם חיברו סיפור בניחוח פירותי אוריינטאלי, עם שובל ריח עצי, כשגם הוא עובר דרך כל אחד מהפרקים של Couture, Cool, Color. בתווים הבסיסיים של הבושם, אקורד טבק מעושן, תמצית פצ'ולי מבאלי ו-וטיבר מהאיטי. הפיתוי על שלל הפנטזיות.
מחיר: 499 ש"ח בושם לאשה, 450 ש"ח לבושם לגבר
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE





React to WordPress