מה קורה בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה?

גם אני לא האמנתי, פ"ת עבורי היתה מחוץ לתחום בטח לאופנה. אבל הוזמנתי, באתי, והופתעתי ובגדול.

הוזמנתי לכבוד פתיחת שתי חנויות חדשות בקונספט עולמי של המותגים הבינלאומיים: BERSHKA ו- PULL&BEAR.

החנויות החדשות הן חלק ממהלך שדרוג הקניון, שיפוץ, והשבחת תמהיל החנויות.

החנות החדשה שהפכה לסניף הדגל של BEAR&PULL  פונה לנשים, גברים ובני-נוער, ומשתרעת על שטח של כ- 600 מ"ר. הסניף עוצב ע"י אדריכלי המותג הבינלאומי, ומתכתב עם הנראות והקונספט העולמי של B&P. לראשונה ברשת יוצבו קופות אוטומטיות, והחנות תכיל 10 תאי הלבשה מרווחים ומאובזרים.

גם סניף הדגל החדש של BERSHKA עוצב בקונספט העולמי החדש. שילוב חוויה קניה הוליסטית, נראות, עיצוב וטכנולוגיה בתאי הלבשה מיוחדים המאובזרים בחיישנים המתריעים שהתא פנוי, החלפה שבועית של קולקציות חדשות ועוד.

רק לידיעה : בקניון הגדול בפ"ת תמצאו גם חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים כמו ZARA , VICTORIA SECRET ,CALZEDONIA  ORIGINAL'S ,STRADIVARIUS, NARS  INTIMISSIMI , NIKE, FOOT LOCKER, MANGO, ADIDAS ,I OPTIC,  PANDORA,DIESEL, JO MALONE LONDON , H&M, I DIGITAL, TOUS ועוד.

פול אנד בר, וברשקה, בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה

 

 שיחק אותה יפתח רמון, עם חברה דוגמנית, עכשיו הוא דוגמן שנבחר להוביל את קולקציית נעלי השטח של המותג הבינלאומי סקצ'רס

כולנו אהבנו לשטוף את העיניים ביפתח רמון בתכנית הריאליטי "המירוץ למיליון", בנם של האסטרונאוט הראשון בישראל אילן רמון ז"ל, ופעילת הציבור בתחום החינוך רונה רמון ז"ל. ועכשיו נוכל להתמוגג ממנו בקמפיין האופנה של קולקציית נעלי האאוטדור של מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס בישראל, שהוא נבחר להוביל.  נעלי OUTDOOR מיועדות לשטח ולטיולים.

אם לא ידעתם אז יפתח הוא חובב טיולי שטח מושבע, והקמפיין הזה מתאים לו כמו כפפה ליד.

"ספורט בטבע עושה לי טוב לנפש הוא משתף, "אם אני מרגיש עומס, אבוד, לבד או כל רגש מעיק אחר, אני יוצא לרוץ בטבע ואז הכי מתפקד, והכי יעיל. אני אוהב ספורט מגוון, אני גולש, רוכב על אופניים ועל אופנועים, רץ וזה בעיקר בשביל עצמי, לא כדי להראות יותר טוב אלא כדי להרגיש יותר טוב, לכן אני גם לא לוקח את הספורט למקום תחרותי. האהבה לטיולים הגיעה עוד מהבית, אימי האהובה עשתה בעבר את שביל ישראל וחלק מהמסלול עשינו גם יחד. שהיה פה, ביער בן שמן, זו החצר האחורית שלי. אין כמו טיולים בשטח."

ומה הפרויקט הבא שלו? רמון מתכנן טיול שטח עם סהר קורן בן זוגו במרוץ למיליון, ועם הדוגמנית מאי תגר, בת זוגתו שקיבלה ממנו ליום הולדתה מתנה עם רמז עבה: זוג נעליים לטיולי שטח. 

להשיג את נעלי השטח בחנויות הרשת סקצרס

 

קולקציית הג'ינסים של המותג אלף אלף

אם אתם מחובבי הג'ינס לגווניו, ומחפשים "פיסים" איכותיים ובגזרה מחמיאה ומדויקת, ממליצה לכם להתרשם מקולקציית הדנים של המותג אלף אלף.

ז’קט ג’ינס המדגיש את קו המותן בשילוב דיטייל כפתורים מוזהבים, (הז׳קט מגיע בשחור, כחול כהה וכחול בהיר), או ז’קט ג’ינס בגרסת אוברסייז במספר גוונים, מכנסי ג’ינס בגזרת MAM  בגוון חום וחמרה, ג’ינס מדגם FLARE בצבע שחור משופשף בסיומת מתרחבת, או ג׳ינס בלון מתרחב באזור הירכיים ומצומצם בעדינות בקו הקרסול, הגעתם למקום הנכון. 

בקולקציה עוד מנעד רחב של גזרות גינס, וכל הפריטים עשויים 100% כותנה. 

מחירים : מכנסי ג'ינס: 440 שקל, ז׳קט ג׳ינס: 550-590 שקל 

להשיג בחנות האונליין: www.alefalef.co.il, בחנות הדגל: רחוב אשתורי הפרחי 9 תל אביב, ובסטודיו של המותג: רחוב ניצנה 15, תל אביב, יפו. 

 

המותג MARCCAIN בקולקציית סתיו חורף חדשה

MARCCAIN הינו בית אופנה גרמני יוקרתי, עם חזון ליצור בגדים שהם לבוש שלא רק עונה על הטרנדים, אלא מתעלה מעליהם במטרה לשמש את הצרכנית במשך שנים רבות. המותג MARCCAIN מייצר את כל הבדים במפעלי החברה באירופה ובאסיה, תוך שמירה על שליטה מלאה בכל שלבי הייצור ועל רמה גבוהה של איכות ועמידות. הבחירה בחומרי גלם יוקרתיים ועמידים הם מוניטין של המותג והלקוחה יודעת שהשקעה היא לטווח ארוך בארון הבגדים שלה. 

למותג כמה קולקציות כמו קולקציה יום-יומית, קולקציה ספורטיבית, וקולקציית ערב.

מחירים : חולצות החל מ 450 ש"ח, מכנסים החל מ 845 ₪, שמלות החל מ 1,310 ₪, ג'קטים החל מ 1,960 ₪, סריגים החל מ 1,295 ₪, ומעילים החל מ – 2,690 ₪.

https://youtube.com/shorts/jIsg6ybww3Y?feature=share https://youtube.com/shorts/fynEIUtRWzY?feature=share https://youtube.com/shorts/B1obUyxJWMY?feature=share  https://youtube.com/shorts/OX-ExhGcyXY?feature=share

להשיג MARCCAIN בקניון עופר רמת אביב, שדרות ממילא – ירושלים

 

 

משקפי השמש של המעצב הגרמני PHILIPP PLEIN 

פיליפ פליין הוא מעצב אופנה גרמני שמוביל קו אופנה המשלב איכות ,עיצוב ויזואלי השאוב מעולמות הרוק אנד רול, לצד שילוב בין עיצוב עכשווי לאלמנטים קלאסיים. 

הטרנדים בולטים בקולקציה הם : מסגרות עבות ומודגשות, צבעים נועזים, עיצובים גיאומטריים וחומרים איכותיים ויוקרתיים.

להשיג בחנויות האופטיקה השונות ברחבי הארץ. לפרטים על מותגי הקבוצה: https://www.duke-optics.com/

 

לינוי אשרם מובילה את קמפיין תחתוני המחזור של always 

קבלו את הפיתוח האחרון מבית מותג ההיגיינה המוביל always – תחתוני מחזור רב פעמיים.

תחתוני always מאפשרים הגנה מקסימלית של עד 12 שעות רצופות. הם עשויים מארבע שכבות ספיגה, עם טכנולוגיה לנטרול ריחות, בד נעים לגוף, והם כמעט בלתי נראים.

התחתונים יאשרו לכל מי שתלבש אותם, חופש מאפשרים הרגשת ונוחות מרבית במהלך המחזור, אם זה במשרד, באימון ספורט או כל פעילות במהלך היום.  

התחתונים מגיעים בשתי גזרות ובמגוון מידות:

  • גזרת היפסטר (מותן נמוכה), לספיגה גבוהה, במידות XS, S, M, L, XL
  • גזרת High Waist (מותן גבוהה), לספיגה מקסימלית,  במידות  S, M, L

להשיג בכל סניפי רשת סופר-פארם ובאתר סופר-פארם אונליין 

 

 

עדי שילון מצטלמת לקמפיין הלבשה תחתונה של המותג JACK KUBA

זהו לה הקמפיין השני של עדי שילון שמצטלמת למותג JACK KUBA. אי אפשר להסיר את העיניים מעדי שהיא מהממת ביופיה, ומהדגמים הנבחרים של המותג. חיבור מושלם.

על החיבור למותג אמרה עדי: " החיבור עבורי הוא טבעי. מדובר בקמפיין שמעצים את האישה בכל גווניה – מצד אחד, שיא הנשיות, היופי והאסתטיקה, ומצד שני, היומיום הפשוט והרגיל. בעידן של חיים עמוסים, בגדים איכותיים עם סטייל שמתאימים גם לבית וגם ליציאה הם פשוט מאסט. מבחינתי הם סמל לנשיות במיטבה."

רשת ההלבשה התחתונה JACK KUBA יוצאת בימים אלו בקמפיין רחב לרגל השקת קולקציית
הגרביים והגרביונים החדשה לסתיו חורף 2024-25 . קולקציית הגרביונים והגרביים של
הרשת כוללת מגוון רחב של דגמים ביניהם: גרביוני בייסיק בכל רמות הצפיפות ובגוונים שונים
שמתאימים לכל יום ולכל מטרה, גרביוני תחרה רומנטיים, גרביוני רשת עם משחקי שקיפות,
הדפסי מעוינים, עיצובים גיאומטריים וכן- טרנד הגרביים הקצרות שכובש את עולם האופנה עם
טרנדיים.

טווח מחירי הקולקציה נע בין 29-250 ש"ח

את הקולקציות של JACK KUBA ניתן להשיג ב-37 חנויות הרשת, 5 בוטיקים בדיוטי פרי בנתב״ג ובאילת.

 

קולקציית המשקפיים של המותג פראדה

קולקציית המשקפיים של פראדה לסתיו-חורף 2024-25 מציגה שילוב של משקפי אצטט עם משקפי בעלות מסגרות מתכת עדינות ואלגנטייות. בקולקציה משקפי שמש וראיה עבור גברים ונשים.

קו ה-"PRINTED IN PRADA" מככב העונה בשילוב צבעים כמו שחור-לבן, חום-בז' ושחור-צהבהב. בקולקציה גם שני דגמים ייחודיים מתצוגות האופנה של המותג, אחד לאישה ואחד לגבר, דגמי ה-FASHION המיוחדים בשל צורתם הגיאומטרית שאופיינית לפראדה.

הצבעים השולטים בקולקציה הם גווני חום-כתמתם ואפור.

ואם שאלתם מי הסלבס שמכורים למותג, אז כמובן מדובר בריהאנה, קמילה מנדס, טראביס ברקר, וויני הארלו ועוד רבים.
טווח מחירים :1679-2259 ש"ח 

להשיג : בחנויות המשקפיים המובחרות