מותג האיפור המקצועי NYX Professional Makeup נחת בישראל

NYX Professional Makeup מקבוצת לוריאל ישראל, שהוא אחד ממותגי האיפור הצומחים והמובילים בעולם, מביא איתו משב של מקצועיות לאוהבות האיפור בכל גיל ובמיוחד לדור הZ, עם מגוון של 300 מוצרי איפור מקצועיים.

זהו מותג שפונה לא רק לצרכני וצרכניות ביוטי, כי אם גם למאפרים מקצועיים, ומשיק כ-300 מוצרי איפור מקצועיים הכוללים פריימרים, קונסילרים, מייקאפ, עפרונות עיניים ושפתיים, שפתונים, שמני שפתיים, ספריי מקבע, מוצרי גבות ועוד. מוצרים עם מוניטין בינלאומי ובאיכות מקצועית.

המותג נוסד בשנת 1999 בלוס אנג'לס ונקרא על שם ניקס, אלת הלילה מהמיתולוגיה היוונית, סמל לעוצמה, מסתורין ויופי. מטרתו היא להנגיש איפור מקצועי לקהל הרחב. ייחודו בהנגשת עולם האיפור המקצועי לכולם, תוך חיבור לטרנדים החמים ביותר, זאת בזכות חיבורו לתרבות הפופ והבידור: מנעד המוצרים בצבעוניות נועזת מאפשרת לכל אחד ואחת להתאפר בדרכו הייחודית.

המותג מחובר לקהילת המאפרים, כוכבי הרשת, ומשפיענים מובילים, ודוגל ב-100% אותנטיות, לדוגמה אינו מרטש תמונות של דוגמניות. אין פלא שהוא הפך לשם דבר בתעשיית הביוטי. בשנת 2014 המותג נרכש המותג על ידי קבוצת לוריאל ומאז משווק בעשרות מדינות ברחבי העולם, עם נוכחות בולטת בארה"ב, אירופה ואסיה.

מחירים מומלצים: שמן שפתיים FAT OIL - 35 ₪, גלוס BUTTER LIP GLOSS - 35 ₪, עפרון שפתיים SLIM LIP PENCIL - 20 ₪, סומק / ברונזר BUTTERMELT BLUSH - 50 ₪, מסקרה ON THE RISE LIFTSCARA - 50 ₪

ואם במקרה לא שמתם לב אז לרגל ההשקה בישראל, עולה קמפיין רחב בכיכובה של אשת העסקים והדוגמנית הבינלאומית פריס הילטון, לצד הזמרת-ראפרית והיוצרת סוויטי, תחת המסר:
KNOW IF YOU NYX YOU.

 להשיג בחנויות נבחרות ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות ברחבי הארץ.

 

 

הבושם החדש של ברברי BURBERRY GODDESS

זהו בושם חדש מסדרת האלות של ברברי Burberry Goddess, ונקרא Goddess Parfum בניחוח שמדגיש עוצמה, ביטחון וחמלה שבכל אישה.

הבושם נוצר ע"י הבשמית הידועה אמנדין קלרק- מארי.

ניחוח הבושם הוא תמצית של ניגודים והרמוניה, עם ניחוח פטל בהיר וחד, מאוזן בעדינות עם תמצית לבנדר, לב הניחוח הוא בשלישיית ניחוחות וניל עוצמתיים, אינפוזיה, קאוויאר ואבסולוט, עם בסיס של עור זמש חושני ורך שמוסיף עומק, חמימות, טקסטורה ושובל מתמשך.

מחיר מומלץ : 709 ₪, גודל 100 מ"ל

להשיג ברשת סופר פארם, המשביר, אפריל ובי.

 

 

מייבלין ניו-יורק משיק מסקרה Colossal Bubble לנפח בועתי דרמטי

המותג מייבלין ניו-יורק משיק את Colossal Bubble Mascara (מסקרה קולוסאל באבל), מסקרה מהפכנית  עם פורמולה החדשה המנפחת כל ריס וריס ומעניקה מראה מנופח ונועז במיוחד מהשורש ועד לקצוות, ועם מברשת ייחודית המתאימה בדיוק לריסים.

Colossal Bubble Mascara מעניקה לכל ריס נפח דרמטי מבלי ליצור גושים, בזכות המברשת הקמורה והחדשנית, איתה ניתן להגיע לכל ריס וריס – כולל הריסים הקצרים והפנימיים, ולייצר הפרדה מושלמת ביניהם. והתוצאה מראה עיניים פתוח, מודגש ומנופח במיוחד כמו בועה.

הוראות שימוש: יש להבריש את הריסים מהשורש ועד לקצה בתנועה חלקה. ניתן למרוח שכבה נוספת להעצמת האפקט. המברשת הייחודית מאפשרת להגיע גם לריסים הקטנים ביותר, כולל בזוויות העין.

 מחיר מומלץ : 50 ₪

 להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובפרפומריות נבחרות maybelline.co.ilובאינסטגרם:Maybelline_squad_il@

 

 SUPPLE KISS LIP GLAZE מוצר חדש למותג קיילי קוסמטיקס

הכוכבת ואשת העסקים קיילי ג'נר, בעלת מותג הטיפוח Kylie Cosmetics משיקה שפתון מבריק לשפתיים Supple kiss lip glaze, בעל פורמולה קלילה המעניקה עד ל- 12 שעות של לחות וברק. השפתון במרקם דמוי ג'ל גלייז לשפתיים מלאות, מבריקות, ורכות. נוח לשימוש, בעל פיגמנט עדין, ומגיע ב6 גוונים שונים.

המוצר טבעוני, נקי, ללא גלוטן, ללא אכזריות בבע"ח.

להשיג בסופר פארם ובאתר הסחר ONLYS.

 

האם הריח משפיע על הגוף ועל מצב הרוח ואם כן איך? מחקר של המותג הצרפתי "רוז'ה גלה"

חקר מדעי המוח הראה כי ריח הוא לא רק ניחוח נעים, הוא קשור ישירות לרגש. ריח מתקשר לזיכרון ילדות, אדם אהוב או מקום רחוק. אבל מסתבר שיש לו גם השפעה פיזיולוגית ישירה על הגוף שניתנת למדידה מדוייקת.

במחקר שנערך בצרפת בשיתוף ד"ר פרנסיס ויאל וד"ר ארנו אובר, מומחים בעלי 25 שנות ניסיון בחקר רגשות ומדעי המוח, הוכח כי ריח מפעיל שרירים בגוף ומשנה מצב הרוח. הוכח כי המידע שעובר דרך חוש הריח נכנס ישירות לקורטקס ההרחה שהוא אזור במוח שמעבד את הריח ומקשר אותו למבנים עמוקים במוח האחראים לרגש וזיכרון. והתוצאה - שינוי במצב הרוח ולעיתים גם שינויים פיזיים ממשיים: עלייה בקצב הלב, שחרור שרירים או דווקא כיווץ, שינוי בטונוס ובאנרגיה הכללית.

במחקר שנערך על ידי צוות מדעי בשיתוף מותג הבישום והטיפוח הצרפתי רוז’ה גלה (Roger & Gallet), שנודע בגישתו ההוליסטית לרווחה דרך ניחוחות. במחקר נבחן השפעתם של מספר בשמים של המותג, על שרירי הצוואר והכתפיים, במיוחד שרירי הטרפז והצוואר, אשר מהווים סמן ביולוגי לאנרגיה, לחץ או עייפות. המשתתפים נחשפו לניחוחות שונים במשך 10 דקות, לאחר תקופת מנוחה, ולאחר מכן תגובות השרירים נמדדו באמצעים מדויקים של אלקטרו-מיוגרפיה.

התוצאות היו חד-משמעיות: ניחוחות מפחיתים או מגבירים את טונוס השרירים!

כך למשל,  ניחוח  פרח התאנה (Fleur de Figuier ) הפחית מתחים שריריים בשיעור של 12%, ניחוח רוז (Rose) ב-11%, ניחוח פרדסים ( Bois d'Orange ) וג'ינג'ר ברי (Gingembre Rouge) הגבירו את הטונוס השרירי ב-8% ו-7% בהתאמה, מה שמעיד על השפעה מעוררת.

מסקנה: לניחוחות יכולת לווסת את מצב הרוח: להרגיע או לעורר. ללמדך כי "ניחוח איננו רק אסתטיקה, אלא גם כלי לבריאות נפשית ופיזית," כפי שאומרת ברברה למפל, בעלים ומנכ"לית  רוז’ה גלה בישראל. 

גישה זו של "רוז’ה גלה" נעוצה מאות שנים לאחור, אל תקופות בהן ריח שימש ככלי ריפוי. הבושם ההיסטורי "או דה קולון" שימש כתרופה, נמרח, נשאף ולעיתים אף נשתה כדי לשפר מצב רוח, לעורר חיוניות ולסלק מחלות. כיום, בזכות מדעי המוח המודרניים, ניחוחות שבים אל הקליניקות, ולראיה בבתי חולים בצרפת, משתמשים בניחוח כדי להפחית צורך בחומרי הרדמה. 

"רוז'ה גלה" הוא מותג בישום  וטיפוח וולנס צרפתי שנולד בגן במנזר איטלקי בשנת 1693 בו התגלו 18 צמחי מרפא שמהם יוצרו "מים מרפאים", שנשענים על סגולת הריפוי השונות של הצמחים. המותג מגיע לכל בית בצרפת ובאירופה כולה. לאורך כל השנים, וגם כיום שומר על ייצור מסורתי וקרוב לטבע ככל שניתן, במטרה לשמר את סגולות המרפא המאפיינות אותו. ואם לא ידעתם, זהו המותג המועדף בבתי המלוכה האירופאיים.

המותג מפעיל חנות דגל אחת בעולם שנפתחה בפריז בשנת 1862 ומכונה "חנות האושר" וקיימת עד היום, בנוסף הוא משווק בבתי מרקחת מובחרים ב 65 מדינות ברחבי העולם וכ- 10,000 נקודות מכירה. הקולקציה בישראל כוללת סדרות של בשמים, סבונים עגולים אייקוניים, ג'ל רחצה, קרם גוף וקרם ידיים המוצעים בששה ריחות שהוכחו קלינית כמעוררים: ג'ינג'ר ברי (Gingembre Rouge),פרדסים (Bois d’Orange ) , אתרוגים (Cedrat)  וכמרגיעים:  רוז (  (Rose, פרח התאנה ( Fleur de Figuier) ,נירולי ( Neroli) . 

 להשיג את מוצרי המותג החדש באתר: lierac.co.il

 

מותג הביוטי YULI MANA COSMETICS של כוכבת הרשת יולי מאנה פותח חנות הפופ-אפ בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

מותג הביוטי  YULI MANA COSMETICS, של כוכבת הרשת יולי מאנה, פותח חנות פופ של  בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה.

החנות שעוצבה בסטייל אינסטגרמי וצבעוני, בהתאם ל-DNA של המותג, תהיה פתוחה לקהל הרחב  החל מ- 06.08.25 ועד ה 16.08.25, בקומה האמצעית של הקניון. 

שם תוכלו למצוא את כל הלהיטים מהרשת: הטינט המפורסם Lollipop, דרך קיט הגבות עם המברשת הדו-צדדית, טינט הנמשים, ועד לסדרת הסופרמודל החדשה, לצד  השקות בלעדיות שיציע הפופ-אפ. והכול מחירים מיוחדים. זאת בנוסף לרכישה באמצעות אפליקציית MY OFER   שם תקבלו עוד 10% הנחה.

מחירים : סומק/ברונזר קרמי מסדרת SUPERMODEL – במקום 159 ₪, רק 143 ₪ ולחברי מועדון – 128 ₪ ₪ ,  קיט הגבות המפורסם של המותג – במקום 139 ₪, רק 125 ₪ ולחברי מועדון – 112 ₪ בלבד!  טינט Lollipop ה BEST SELLER של המותג!! במקום ב119 ₪ רק ב107 ₪ ולחברי מועדון- 96 ₪.

במהלך ימי הפעילות של החנות החדשה יולי תארח את המבקרות והמבקרים, תעניק ייעוץ, הגרלות, הפתעות ועוד.   

בעופר הקניון הגדול פתח תקווה בקומה האמצעית

 

סטיק הגנה קומפקטי גם לשימוש מעל איפור של לוריאל פריז

הנה לכם מוצר חדש שכדאי שיהיה לכל אחת בתיק, BRIGHT REVEAL UV Stick SPF50 (ברייט רביל UV סטיק) הוא סטיק הגנה המשלב לחות עוצמתית עם הגנה רחבת טווח מפני השמש, בפורמט נוח וקומפקטי של מותג הטיפוח הבינלאומי לוריאל פריז. המוצר מגיע בצורת סטיק ליפסטיק יוקרתי, שקוף ללא גוו, ומתאים לשימוש לפני או אחרי איפור.

הסטיק מתאים לשימוש גם על אזורים רגישים כמו קווי מתאר העיניים, השפתיים, אזורי יובש, כתמי שמש וסימני פוסט-אקנה, והוא מועשר בוויטמין E שהוא נוגד חמצון עוצמתי שמסייע בהגנה מפני זיהום סביבתי ורדיקלים חופשיים.

 הסטיק נמרח בקלות, אינו דביק, אינו שומני ולא סותם נקבוביות, שקוף ומתמזג עם כל גווני העור, מושלם לנשיאה בתיק ולחידוש ההגנה במהלך היום, ומועשר פי 3 ברכיבים מטפחים להענקת לחות מיידית

המוצר זוכה להמלצות דרמטולוגים ברחבי העולם, כחלק משגרת טיפוח יומיומית מומלצת.

מחיר מומלץ : 90 ₪, מחיר מבצע השקה חודש אוגוסט: 65.90 ₪

להשיג  ברשת סופר פארם ובסופר-פארם אונליין

 

CeraVe משיק מוצר מהפכני לניקוי ואיזון עור פנים מעורב BALANCING AIR FOAM

מותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה (CeraVe) משיק מוצר מהפכני לניקוי ואיזון עור פנים מעורב:  Balancing Air Foam. המוצר מועשר בשלוש סרמידים חיוניים לשיקום ושמירה על העור, מסייע בשמירה על איזון ה-pH, קצף ניקוי מרענן, מסיר ביעילות לכלוך, שאריות איפור, קרם הגנה וחלקיקי זיהום.

הפורמולה פותחה גם לעור רגיש, נבדקה דרמטולוגית, ואינה פוגעת במחסום ההגנה הטבעי של העור. שימוש בתכשיר מעניק 8 שעות של שליטה בשומן ו-24 שעות של לחות, גם לאחר השטיפה. מדובר בפתרון מדויק לעור מעורב, שהוא סוג העור הנפוץ ביותר בעולם.

 

יתרונות המוצר רבים: מועשר בשלוש סרמידים חיוניים לשיקום ושמירה על העור, מסייע בשמירה על איזון ה-pH, מתאים לשימוש יומיומי, לעור רגיל עד שמן ולבעלי עור רגיש, קצף ניקוי מרענן בעיצוב חדשני וללא בישום, ללא פראבנים. כמו כן הקצף נטול ריח, היפואלרגני, והוא מסיר ביעילות לכלוך, שאריות איפור, קרם הגנה וחלקיקי זיהום.

מחיר מומלץ : 80.90 ₪

להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם ואתרי המכר, ובקופות החולים.

 

טיפוח הכביסה

המותג PERSIL משיק סדרת קפסולות דיסק 4-1 מרוכזות

פרסיל, מותג הכביסה הבינלאומי, משיק בימים אלו סדרת פרימיום חדשה, קומפקטית, עוצמתית, ומותאמת לצרכים האישיים של הצרכן. לקפסולות פורמולה משופרת להסרת כתמים, ניחוחות היגייניים מרעננים, וגודל קפסולה חדש ומרוכז קטן מ-25 גרם ל-17 גרם בלבד, זאת תוך שמירה על אותה עוצמת ניקיון.

הקפסולות מוצעות במגוון גרסאות:

  • SENSITIVE  לבעלי עור רגיש
  • LAVENDER בניחוח לבנדר לניחוח מרענן
  •  Expert Stain Removal קפסולה מרוכזת להסרת כתמים

המהלך החדש מייעל את השימוש, ללא נזילות, לכלוך או שאריות אבקה, ועם אריזות חדשות עם סגירה חוזרת (שקיות המכילות 37 קפסולות או קופסאות המכילות 20 קפסולות)

מחיר מומלץ :דיסקים 20 יחידות במחיר מומלץ של 29.9 ₪, דיסקים של 37 יחידות במחיר מומלץ של 54.9 ₪

להשיג ברשתות השיווק והפארם