הסודות הקטנים של נותני השירות המצטיינים
פנינו למנהלים ולמנהלות של החברות שהוענק להן BRAVO על הצטיינות בשירות וחוויית לקוח ושאלנו אותם:
״איך אתם עושים את זה?״. אז מה הם הסודות הקטנים של נותני השירות המצטיינים? התשובות – לפניכם

אירופלקס, מועדון "חבר", תדיראן מוצרי צריכה, מטבחי רגבה, לאומית, לנובו, זכיינית UPS בישראל ו- סלקום Energy הן חלק מהחברות שהצרכנים בישראל העניקו להם BRAVO על הצטיינות בשירות וחוויית לקוח. ה-BRAVO. הוענק בעקבות מחקר לקוחות מקיף, שערך מכון המחקר קנטאר מדיה, ושבמהלכו אותרו בכל תחום לקוחות, שקיבלו שירות בשנה האחרונה. לנותן השירות, שלקוחותיו היו הכי מרוצים והכי ממליצים הוענק BRAVO.
פנינו למנהלים ולמנהלות של החברות, שזכו ב-BRAVO ושאלנו אותם ״איך אתם עושים את זה?״. אז מה הם הסודות הקטנים של נותני השירות המצטיינים? התשובות – לפניכם:
"אנושיות היא הפיצ'ר המתקדם ביותר"
שירי ויזינגר, מנהלת אסטרטגיה שיווקית וחווית לקוח:
"אנושיות כדרך חיים עומדת בבסיס האסטרטגיה העסקית של הבנק. אנחנו במזרחי-טפחות מאמינים בשילוב האופטימלי שבין כלים טכנולוגיים מתקדמים לבנקאי אישי ואנושי, שמבין הכי טוב מה צריך הלקוח שלו בכל רגע נתון. אנחנו מטפחים קשר אמיתי עם לקוחותינו ופועלים מתוך עיקרון מרכזי שמנחה אותנו: בני אדם לפני הכול. אנחנו קשובים ללקוחות שלנו, מציבים את הבנקאים בפרונט ומנגישים מגוון עשיר של ערוצי קשר לבחירתו של הלקוח. הכי חשוב לנו להיות שם בשבילו בכל צומת משמעותי".
שירי ויזינגר, מנהלת אסטרטגיה שיווקית וחווית לקוח (יח"צ)
"השירות הוא לב הארגון"
תומר בן חמו, מנכ"ל אירופלקס:
"באירופלקס אנחנו מאמינים, ששירות לקוחות הוא הלב של כל ארגון. מבחינתנו, כל לקוח הוא עולם ומלואו, והמטרה שלנו היא להקשיב, להבין ולספק לו פתרונות מתוך אכפתיות אמיתית. זו לא סיסמה אלא דרך חיים, שמלווה אותי כמנכ״ל ואת הארגון שאני עומד בראשו, בכל החלטה שאנחנו מקבלים בכל יום שאנחנו פועלים".
תומר בן חמו, מנכ"ל אירופלקס (יח"צ)
כוח אדם מקצועי וכלים דיגיטליים מתקדמים
טל מנדל, ראש חטיבת לקוחות בלאומית:
״תפיסת השירות שלנו מתבססת על החזון של לאומית "להעניק שירותי בריאות איכותיים יותר בדרך האנושית ביותר. אנו מעניקים ללקוחותינו חוויית לקוח מצוינת, שמשלבת בין קופה מהירה וזמינה - עם תורים בזמינות גבוהה ומינימום ביורוקרטיה - לבין שירות אנושי ואכפתי, שמכיר באופן אישי את הלקוחות, ויודע לתת להם מענה כולל באמצעות כוח אדם מקצועי ומסור לצד כלים דיגיטליים מתקדמים״.
טל מנדל, ראש חטיבת לקוחות בלאומית (יח"צ)
שירות חכם, שקוף ומדויק, שמסייע ללקוח לנהל את העסק
איתי יעקובי, סמנכ"ל חטיבת השירותים הלוגיסטיים, זכיינית UPS בישראל:
"אנחנו פועלים 24/7 כדי לספק שירות מדויק, מהיר ונטול תקלות בתחומים קריטיים כמו רכב, מדיקל, ביטחוני וענף התחבורה. בזכות תהליכי עבודה חכמים, אוטומציה ודאטה, אנחנו מצליחים לזהות פערים בזמן אמת, לאתר מראש תקלות ולתקן אותן, ולספק חוויית שירות, שמאפשרת לו להתמקד בפיתוח העסק."
איתי יעקובי, סמנכ"ל חטיבת השירותים הלוגיסטיים, זכיינית UPS בישראל (יח"צ)
לקוח מרוצה הוא לקוח שחוזר
רון שבתאי, מנהל התחום הצרכני ב-Lenovo:
"השירות וחוויית הלקוח הם תחומים מרכזיים ב-Lenovo וחשובים לטווח הארוך. אנחנו משקיעים בהכשרת נציגים מקצועיים, מספקים מענה אנושי במגוון ערוצים, ומקפידים שגם מי שלא רכש שירות פרימיום יקבל יחס אישי. בעיני, חוויית לקוח מעולה מתקיימת כשלקוחות פונים אלינו – והם מרגישים שמתייחסים אליהם ברצינות״.
רון שבתאי, מנהל התחום הצרכני ב-Lenovo (יח"צ)
"שירות הוא אמנות של הקשבה וחדשנות"
קובי מוטיב, מנכ"ל מטבחי רגבה:
"במטבחי רגבה, שירות הוא אמנות של הקשבה וחדשנות, המחברת בין חלומות הלקוח למציאות. אנו מחויבים למצוינות, לאיכות ללא פשרות ולהתאמה אישית, תוך יצירת קשר רגשי שמותיר רושם מתמשך. כל מטבח הוא סיפור הצלחה, ואנו כאן כדי להפוך כל שלב בתהליך לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת".
קובי מוטיב, מנכ"ל מטבחי רגבה (יח"צ)
מקשיבים ופועלים למען עמיתינו במיוחד בעת הזו
מיטל נחמד, סמנכ"לית השירות וקשרי העמיתים במועדון "חבר":
"קבלת ההחלטות והפעולות שלנו בעולם השירות במועדון 'חבר' נשענות על הקשבה לצורכי עמיתינו, אנשי כוחות הביטחון – בעקבות פניותיהם או משוב שאנו מבקשים מהם. אנו פועלים בגמישות נוכח המציאות המשתנה, נותנים מענה פרטני ומקפידים על קשר רציף, שמחזק את האמון ההדדי. ההתחייבות שלנו היא להיות זמינים, לפעול בהוגנות ובשקיפות, לשאת באחריות ולהעניק ביטחון מלא שנהיה לגב ולמשענת בכל שלבי החיים".
מיטל נחמד, סמנכ"לית השירות וקשרי העמיתים במועדון "חבר" (יח"צ)
שירות חכם, מהיר ואישי
יגאל עמר, סמנכ"ל חטיבת השירות בתדיראן:
"אני מאמין בלהפוך את שירות הלקוחות לתחום מתקדם וטכנולוגי - כזה שמשלב פתרון תקלות מרחוק וטיפול בתקלות מורכבות על ידי טכנאי, במהירות וביעילות. לקוחות מצפים היום לשירות פשוט, נגיש ואישי, ואנחנו משלבים בין מענה אנושי, מערכות בינה מלאכותית ואפליקציה חכמה כדי לספק חוויה הוליסטית, שמבוססת על זמינות, שקיפות ופתרון תקלות כבר בביקור הראשון״.
יגאל עמר, סמנכ"ל חטיבת השירות בתדיראן (יח"צ)
"שירות מקצועי הוא הבסיס ליצירת אמון, שביעות רצון ונאמנות"
ניר יוגב, מנכ"ל סלקום Energy:
"אני מאמין ששירות זה מעל הכל, שירות מקצועי ואיכותי הוא הבסיס ליצירת אמון, שביעות רצון ונאמנות ארוכת טווח עם לקוחותינו. בסלקום Energy אנחנו שואפים לייצר ללקוח סביבה מתקדמת, דיגיטלית ונוחה, שתייצר עבורו ראש שקט, ללא צורך בשיחות למוקדים, וכשלקוח מתקשר, אנו מקפידים לספק מענה איכותי, פשוט ומהיר. בסלקום Energy כל העובדים, כולל אני, עוסקים בשירות, מאזינים לשיחות ופועלים כל הזמן לשיפור חוויית הלקוח".
ניר יוגב, מנכ"ל סלקום Energy צילום: סיון פרג'





React to WordPress